(5) wariant agresywny- Otwarcie drzwi hangaru | Wejście do smoczego legowiska
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(5) wariant agresywny: Otwarcie drzwi hangaru

Oznaczenia na mapie: 1 - Schody na wyższe piętro; 2 - Północne pomieszczenie kontrolne; 3 - Południowe pomieszczenie kontrolne.

Ruszaj na zachód, odnajdując po drodze gazetę i zaglądając do szafek. Po dotarciu do hangaru ustaw się przy balustradzie i zauważ, że na dole uaktywniły się dwie maszyny bojowe. Jako że nie zależy Ci na pozostawaniu w ukryciu, najprościej byłoby skorzystać z granatów EMP w celu zniszczenia obu robotów (powyższy screen). W obu przypadkach należy oczywiście zadbać o to żeby granat wylądował w pobliżu danej maszyny, gdyż tylko w taki sposób zagwarantujesz sobie jej zniszczenie.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie dysponujesz wystarczającą ilością granatów EMP, to proponuję zeskoczyć na najniższy pierwszy poziom i rozejrzeć się za wyrzutnią rakiet #1 lub za ciężkim karabinem #2. Wiedz jednak, że możesz zostać w ten sposób łatwiej zabity, a także że trafienie mecha pojedynczą rakietą niekoniecznie doprowadzi do jego wysadzenia.
![]() | ![]() |
Niezależnie od tego w jaki sposób poradziłeś sobie z mechami skorzystaj ze schodów znajdujących się w północno-zachodniej części hangaru #1. Po dotarciu na górę wejdź do najbliższego pomieszczenia kontrolnego. Zabierz granat EMP z szuflady, sprawdź niezabezpieczony terminal komputerowy i rozejrzyj się za przyciskiem #2 otwierającym drzwi hangaru.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 6 (Skorzystanie ze śmigłowca).
Nagroda: 3000 punktów doświadczenia.