Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

SPIS TREŚCI

(1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura | Wejście do smoczego legowiska

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Informacje wstępne

Quest ten uaktywniony zostanie automatycznie po dotarciu do pomieszczenia z nagraniem, czyli po zaliczeniu głównego zadania Poszukiwanie dowodu. Sporym zaskoczeniem będzie dla Ciebie zapewne to, że nie czeka Cię żaden z pojedynek z bossem, choć zmuszony zostaniesz do poradzenia sobie z liczną grupą strażników oraz do rozwiązania problemu obecności w ostatniej lokacji dwóch wielkich maszyn bojowych.

ZESTAWIENIE CELÓW MISJI:

1. GŁÓWNY - Znajdź Zhao w apartamencie - Po znalezieniu się w apartamencie polecam poświęcić kilka chwil na rozeznanie się po okolicy, bo będziesz się tu później musiał bronić. Jeżeli preferujesz agresywny styl gry, to warto dodatkowo rozmieścić w okolicy miny.

2. GŁÓWNY - Ucieknij i dostań się do hangaru - Przeciwników, którzy pojawią się w apartamencie możesz ominąć, bądź też się z nimi rozprawić w bezpośredniej walce, choć nie będzie to szczególnie łatwe.

3. GŁÓWNY - Otwórz drzwi hangaru - Gra pozwoli Ci wybrać czy chcesz zlikwidować wielkie maszyny bojowe czy też niepostrzeżenie przedostać się do górnych pomieszczeń kontrolnych.

4. GŁÓWNY - Idź do śmigłowca i odleć - Upewnij się, że zbadałeś cały hangar zanim zdecydujesz się na opuszczenie tej lokacji.

(1) wariant pokojowy: Przeprawa przez biura

1 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Zacznij od zbadania pomieszczenia, w którym obejrzałeś nagranie, odnajdując Ebooka - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Zacznij od zbadania pomieszczenia, w którym obejrzałeś nagranie, odnajdując Ebooka. Skieruj się teraz w stronę jedynych możliwych drzwi, a dotrzesz do korytarza z pułapkami laserowymi #1. Zdecydowanie nie radzę podejmować tu próby sprintu. Lepiej jest skorzystać z kamuflażu (ulepszenie System maskujący) lub zatrzymywać się przy każdym zestawie laserów i odczekiwać aż wiązki rozsuną się na boki #2.

2 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Po skorzystaniu z nowych drzwi znajdziesz się przy dwóch pomieszczeniach archiwum - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Po skorzystaniu z nowych drzwi znajdziesz się przy dwóch pomieszczeniach archiwum. Na początek proponuję udać się do pomieszczenia Archive A2 #1. Pokonanie zamka elektronicznego trzeciego stopnia odblokuje Ci dostęp do pomieszczenia skrywającego niezabezpieczony terminal komputerowy #2.

3 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Pomieszczenie Archive A3 #1 jest z kolei ogólnodostępne, ale skrywa terminal komputerowy z zabezpieczeniem trzeciego stopnia - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Pomieszczenie Archive A3 #1 jest z kolei ogólnodostępne, ale skrywa terminal komputerowy z zabezpieczeniem trzeciego stopnia. Po zbadaniu okolicy powróć do głównego korytarza i skieruj się do północnych drzwi #2. Prowadzą one do dużego pomieszczenia biurowego.

Pomieszczenie to patrolowane jest przez zaledwie dwóch przeciwników, ale bardziej powinieneś obawiać się kamery ochrony zawieszonej nad północnymi drzwiami, bo cechuje się ona bardzo szerokim polem widzenia - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Pomieszczenie to patrolowane jest przez zaledwie dwóch przeciwników, ale bardziej powinieneś obawiać się kamery ochrony zawieszonej nad północnymi drzwiami, bo cechuje się ona bardzo szerokim polem widzenia. Jeżeli masz zamiar ominąć przeciwników, to najlepiej jest skorzystać z kamuflażu. W przeciwnym wypadku będziesz musiał nieco pokombinować z ich eliminacją, tak by ich ciała nie zostały zauważone przez kamerę.

4 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Jeżeli upierasz się przy tym żeby ogłuszyć wrogów, to zaczekaj na dobry moment i wybierz się na północ, przechodząc najlepiej obok wschodniego biura #1 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Jeżeli upierasz się przy tym żeby ogłuszyć wrogów, to zaczekaj na dobry moment i wybierz się na północ, przechodząc najlepiej obok wschodniego biura #1. Postaraj się bezpiecznie dotrzeć do północno-wschodniego narożnika pomieszczenia #2.

5 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Jako pierwszego warto zaatakować przeciwnika podróżującego po wschodniej części tej lokacji #1 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Jako pierwszego warto zaatakować przeciwnika podróżującego po wschodniej części tej lokacji #1. Zadbaj jednak o to żeby szybko odciągnąć jego ciało w ustronne miejsce, dzięki czemu nie zostanie ono zauważone ani przez kamerę ani przez drugiego wartownika. Kolejnego strażnika najlepiej z kolei ogłuszyć w jednym z dwóch miejsc, w których schodzi z głównej ścieżki monitorowanej przez kamerę #2. Podobnie jak wcześniej, nie możesz się pomylić i znaleźć w polu widzenia kamery. To samo tyczy się konieczności odciągania ciała w bezpieczne miejsce.

6 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Jeżeli zdecydowałeś się na wyeliminowanie przeciwników, a nie przeszedłeś automatycznie do kolejnego obszaru, to dobrze byłoby się tu rozejrzeć - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Jeżeli zdecydowałeś się na wyeliminowanie przeciwników, a nie przeszedłeś automatycznie do kolejnego obszaru, to dobrze byłoby się tu rozejrzeć. Zacznij od zbadania ciał wrogów, odnajdując granat EMP i palmtopa z hasłem pangutym powiązanym z loginem GengL. Odszukaj teraz Ebooka #1 i pozaglądaj do wszystkich szuflad, odnajdując w nich dwa palmtopy - z kodem 2967 i z hasłem sixirion powiązanym z loginem htahn. Oprócz tego w okolicy znajduje się aż pięć różnych terminali komputerowych #2. Dwa terminale mają zabezpieczenia trzeciego stopnia, przy czym jeden z nich (login TYMMF) możesz odblokować dzięki wprowadzeniu hasła ebrain.

7 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Na koniec zostaw sobie zbadania mijanego wcześniej wschodniego pomieszczenia biurowego #1 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Na koniec zostaw sobie zbadania mijanego wcześniej wschodniego pomieszczenia biurowego #1. Tutejszy zamek elektroniczny ma zabezpieczenie trzeciego stopnia, ale możesz wprowadzić pozyskany niedawno kod 2967. Wewnątrz pomieszczenia odnajdziesz palmtopa #2 z hasłem ebrain, o wykorzystaniu którego wspomniałem wcześniej.

Oprócz tego w pomieszczeniu biurowym znajduje się terminal komputerowy (powyższy screen) - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Oprócz tego w pomieszczeniu biurowym znajduje się terminal komputerowy (powyższy screen). W celu uzyskania dostępu do terminalu możesz rozwiązać mini-grę drugiego stopnia lub wprowadzić hasło pangutym. Terminal pozwoli Ci na wyłączenie kamery oraz na wyłączenie lub przeprogramowania robota.

8 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Możesz już skorzystać z północnych drzwi #1, przystępując do eksploracji biur zarządu - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Możesz już skorzystać z północnych drzwi #1, przystępując do eksploracji biur zarządu. Ruszaj na wschód, starając się nie zachowywać zbyt głośno, dzięki czemu nie zaalarmujesz stojącego po drugiej stronie szklanej ściany Kahna #2.

9 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Najbardziej wysunięte pomieszczenie na wschód to stróżówka i jeżeli chcesz pozbyć się przebywających w niej wartowników, to nie polecam korzystać z głównego wejścia - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Najbardziej wysunięte pomieszczenie na wschód to stróżówka i jeżeli chcesz pozbyć się przebywających w niej wartowników, to nie polecam korzystać z głównego wejścia. O wiele lepiej jest wejść do południowego składziku i z pomocą ulepszenia Przesuwanie ciężkich przedmiotów przestawić dużą skrzynię #1, co odnosiłoby wejście do szybu wentylacyjnego. Przejdź przez szyb, ostrożnie otwierając pokrywę po znalezieniu się przy stróżówce #2.

10 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Koniecznie zaczekaj aż wartownicy rozejdą się, gdyż tylko w taki sposób będziesz mógł ich obu ogłuszyć #1 bez wszczynania alarmu i bez informowania ich o swojej pozycji - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Koniecznie zaczekaj aż wartownicy rozejdą się, gdyż tylko w taki sposób będziesz mógł ich obu ogłuszyć #1 bez wszczynania alarmu i bez informowania ich o swojej pozycji. W stróżówce warto zajrzeć do szafki na broń oraz do zwykłych szafek, skrywających między innymi broń SEEP. Jeżeli zdołasz włamać się do tutejszego terminalu komputerowego #2 (ma on zabezpieczenia trzeciego stopnia), to poznasz kod do biura wiceprezesa - 3090.

11 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Ruszaj na północ, ale przy pierwszej okazji skręć na zachód #1, bo znajdują się tu jeszcze dwa niezbadane biura - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Ruszaj na północ, ale przy pierwszej okazji skręć na zachód #1, bo znajdują się tu jeszcze dwa niezbadane biura. Pierwsze z nich ma zamek elektroniczny czwartego stopnia, ale do otwarcia drzwi możesz użyć kodu ze stróżówki, czyli 3090. Wewnątrz biura odnajdziesz niezabezpieczony terminal komputerowy #2.

12 - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha
Sąsiednie biuro należy do Narhariego Kahna i niestety osobnik ten będzie przebywał w środku - (1) wariant pokojowy- Przeprawa przez biura - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha

Sąsiednie biuro należy do Narhariego Kahna i niestety osobnik ten będzie przebywał w środku. Jeżeli zależy Ci na zdobyciu punktów doświadczenia z tytułu pozostania niewykrytym, to zignoruj to miejsce, albowiem nie można pozbyć się Kahna bez wprowadzania go w zaalarmowany stan. JW przeciwnym wypadku najlepiej ustawić się przy drzwiach, otworzyć je, zaczekać aż podejdzie Kahn i pozbyć się go w walce wręcz #1. Wewnątrz biura Kahna odnajdziesz przede wszystkim terminal komputerowy #2 z zabezpieczeniem czwartego stopnia, ale możesz tu użyć hasła ironfist. Wyjdź z biura i powróć do korytarza biegnącego na północ.

Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 2 (dotarcie do windy).