(12) Przeprawa przez pralnię | Polowanie na hakera
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(12) Przeprawa przez pralnię
Przez pralnię możesz przejść na dwa zasadnicze sposoby. Jeżeli dysponujesz ulepszeniem Przebijaniem ścian, to będziesz mógł zniszczyć prawą ścianę #1. W tym celu podejdź do niej i wciśnij klawisz E #2. W celu zapewnienia sobie powodzenia tej akcji musisz oczywiście dysponować co najmniej jedną naładowaną baterią.
Zauważ, że zniszczenie ściany odblokowało możliwość przemieszczania się po wąskim korytarzu. Jeżeli masz zamiar grać agresywnie, to zatrzymaj się przy pierwszym w kolejności słabszym fragmencie ściany #1. Akcję zniszczenia ściany najlepiej byłoby skoordynować z zatrzymaniem się przy niej jednego z wartowników, dzięki czemu zostanie on automatycznie zneutralizowany. Opcjonalnie mógłbyś też doskoczyć do podłużnego otworu w ścianie #2 i ostrzelać przeciwników z bezpiecznego miejsca.
Jeżeli masz zamiar unikać przeciwników, to skieruj się na drugi koniec wąskiego korytarza i dopiero w tym miejscu zniszcz nowy fragment ściany #1. Podjęcie takiej decyzji pozwoliłoby Ci ominąć obu wartowników #2, choć po zniszczeniu ściany nadal musiałbyś się pilnować żeby nie zostać przez nich zauważonym z oddali.
Jeżeli Jensen nie dysponuje możliwością przebijania ścian, to musisz niestety wybrać wariant otwarcia drzwi do pralni #1. Najwygodniej byłoby ostrzelać obu patrolujących to pomieszczenie przeciwników #2, czy to z użyciem broni palnej czy paraliżującej. Jeżeli dysponujesz kamuflażem (ulepszenie System maskujący), to musiałbyś bardzo pilnować się żeby nie zderzyć się z żadnym z wrogów i mieć co najmniej dwie-trzy naładowane baterie w zapasie.
Niezależnie od wybranego sposobu działania powinieneś dotrzeć do wyjścia z pralni (powyższy screen). Nie radzę się tu śpieszyć, bo po okolicy krąży jeszcze co najmniej dwóch przeciwników.