(1) wariant agresywny- Przeprawa przez biura | Wejście do smoczego legowiska
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(1) wariant agresywny: Przeprawa przez biura
Zacznij od zbadania pomieszczenia, w którym obejrzałeś nagranie, odnajdując Ebooka. Skieruj się teraz w stronę jedynych możliwych drzwi, a dotrzesz do korytarza z pułapkami laserowymi (powyższy screen). Możesz się tu zachować na dwa sposoby. Jeżeli póki co nie chcesz doprowadzać do wszczęcia alarmu, to dobrze byłoby ostrożnie przejść między kolejnymi ruchomymi wiązkami. Jeżeli nie masz nic przeciwko wszczęciu alarmu, to przetnij dowolną wiązkę.
Jeżeli umyślnie przeciąłeś wiązkę lasera i załączyłeś alarm, to dobrze byłoby rozstawić się przy jednej z okolicznych ścian i zaczekać na przybycie pierwszej grupy przeciwników (powyższy screen). W trakcie walk warto w szczególności uważać na wartownika wyposażonego w świetny pancerz i korzystającego z ciężkiego karabinu.
Jeżeli ominąłeś lasery, to skieruj się do północnego pomieszczenia i poświęć kilka chwil na znalezienie sobie dobrej zasłony (powyższy screen). Dopiero teraz przystąp do atakowania przeciwników, wykorzystując element zaskoczenia.
Niezależnie od tego w jaki sposób doprowadziłeś do rozpoczęcia walki, musisz się liczyć z tym, ze do bitwy oprócz wartowników dołączy także nowy robot. Maszynę mógłbyś w dobrze poznany sposób zniszczyć #1, ale jeżeli dysponujesz rozwiniętymi zdolnościami hackerskimi, to lepiej ją przeprogramować. W tym celu musiałbyś szybko udać się do wschodniego pomieszczenia biurowego #2 i wprowadzić po wejściu w interakcję z zamkiem elektronicznym kombinację 2967.
Po znalezieniu się wewnątrz biura musiałbyś szybko podejść do terminalu komputerowego #1 i wprowadzić hasło pangutym. Po zalogowaniu się do systemu należałoby wybrać jedną z akcji powiązanych z działaniem robota #2.
Niezależnie od sposobu pozbycia się robota po zabezpieczeniu tego biura zbliż się ostrożnie do północnych drzwi (powyższy screen).
Okolica jest zapewne patrolowana przez kilku przeciwników oraz jednego elitarnego wroga - Kahna. W zależności od upodobań możesz pozostać w tym samym miejscu i zaczekać na wrogów #1 lub przedostać się do północnego korytarza i tam przystąpić do walk #2.
Jak już wspomniałem, uważaj na elitarnego oponenta, bo niełatwo będzie go pokonać. Upewnij się, że zlikwidowałeś wszystkich wrogów i zbadaj ich ciała, odnajdując między innymi mnóstwo amunicji i bardzo cenny granat EMP. Korzystając z okazji warto też zajrzeć do wschodniej stróżówki #1, natrafiając w tym miejscu chociażby na szafkę na broń. Możesz ruszaj dalej na północ #2.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 2 (dotarcie do windy).