(4) wariant pokojowy- Wydostanie się z apartamentu | Wejście do smoczego legowiska
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
(4) wariant pokojowy: Wydostanie się z apartamentu
![Oznaczenia na mapie: 1 - Wejście do szybu wentylacyjnego; 2 - Wyjście z szybu wentylacyjnego - (4) wariant pokojowy- Wydostanie się z apartamentu - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha](/Galeria/Html/Poradniki/1150/92927187.jpg)
Oznaczenia na mapie: 1 - Wejście do szybu wentylacyjnego; 2 - Wyjście z szybu wentylacyjnego.
![Zdecydowanie najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący) - (4) wariant pokojowy- Wydostanie się z apartamentu - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha](/Galeria/Html/Poradniki/1150/92927203.jpg)
Zdecydowanie najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z kamuflażu (ulepszenie System maskujący). Musiałbyś w taki sposób dotrzeć do północnego korytarza prowadzącego do wind (powyższy screen). Po drodze należałoby oczywiście zatrzymywać się w miarę bezpiecznych miejscach, tak by zregenerować lub wymienić baterie. Idealnym miejscem na przeprowadzenie takiej czynności jest opisany poniżej szyb wentylacyjny.
![]() | ![]() |
Jeżeli nie dysponujesz kamuflażem, to pozostanie Ci niestety żmudna eliminacja kolejnych przeciwników. Proponuję pozostać na górnym balkoniku i zaczekać na przybycie co najmniej jednego wartownika #1. Po jego ogłuszeniu postaraj się zneutralizować dwóch kolejnych wrogów przebywających w okolicach schodów #2, ale zadbaj o to żeby Twoje akcje nie zostały przez nikogo odnotowane.
![Kolejny wartownik patroluje okolicę schodów prowadzących do największej północnej sali - (4) wariant pokojowy- Wydostanie się z apartamentu - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha](/Galeria/Html/Poradniki/1150/92927250.jpg)
Kolejny wartownik patroluje okolicę schodów prowadzących do największej północnej sali. Proponuję zaczaić się na niego za jedną z okolicznych przeszkód (powyższy screen), a następnie w cichy sposób się go pozbyć.
![Przed Tobą najtrudniejsza część przeprawy, a mianowicie zajęcie się przeciwnikami obecnymi w głównej sali - (4) wariant pokojowy- Wydostanie się z apartamentu - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha](/Galeria/Html/Poradniki/1150/92927265.jpg)
Przed Tobą najtrudniejsza część przeprawy, a mianowicie zajęcie się przeciwnikami obecnymi w głównej sali. Jeżeli nie masz nic przeciwko podejmowaniu ryzykownych działań, to wrogom możesz podrzucić granat gazowy (powyższy screen), a następnie przebiec obok nich. Jest to możliwe jednak tylko w sytuacji dysponowania ulepszeniem Zaimplantowana oddycharka. Jeżeli nie masz tego ulepszenia, to możesz ustawić się przy wejściu do głównej sali i zacząć korzystać z broni paraliżującej, starając się nie doprowadzić do tego żeby zostać zauważonym.
![]() | ![]() |
Jeżeli chcesz zaatakować wrogów z głównej sali z zaskoczenia, to dobrym pomysłem jest też rozejrzenie się za wejściem do szybu wentylacyjnego #1 w północno-wschodniej części biura Zhao. Po skorzystaniu z drabinki dotarłbyś do wyjścia z szybu #2. Mógłbyś z tego miejsca eliminować wrogów lub przebiec obok nich z pomocą kamuflażu. Jeżeli dojdzie tu do rozwiązań siłowych, to za wszelką cenę unikaj znalezienia się w polu widzenia opancerzonych przeciwników z ciężkimi karabinami.
![Docelowo musisz dotrzeć do wysuniętej najbardziej na północ drugiej windy (powyższy screen), która poprzednio była niedostępna - (4) wariant pokojowy- Wydostanie się z apartamentu - Wejście do smoczego legowiska - Deus Ex Bunt Ludzkości - poradnik akt II - Hengsha](/Galeria/Html/Poradniki/1150/92927312.jpg)
Docelowo musisz dotrzeć do wysuniętej najbardziej na północ drugiej windy (powyższy screen), która poprzednio była niedostępna. W trakcie przejażdżki windą Malik poinformuje Cię, że w celu zapewnienia sobie ewakuacji będziesz musiał doprowadzić do otwarcia drzwi hangaru.
Uwaga! Omówienie dalszych działań odnajdziesz w opisie Kroku 5 (Otwarcie drzwi hangaru).
Nagroda: 2500 punktów doświadczenia + 750 punktów doświadczenia za pozostanie niezauważonym.