Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Demon's Souls - poradnik do gry

Demon's Souls - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia poradnik Demon's Souls

Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021

1 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Wracamy do poprzedniego bloku i otwieramy celę, do której wcześniej nie mogliśmy wejść - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Wracamy do poprzedniego bloku i otwieramy celę, do której wcześniej nie mogliśmy wejść. Znajdziemy tu duszę, Claws i Secret Dagger . [1] Dalszą drogę znajdziemy w tym rejonie - musimy znaleźć kratę prowadzącą na zewnętrzny balkonik (w miejscu, gdzie korytarz poszerza się i zakręca). [2]

2 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Balkon jest patrolowany przez kolejnego wroga - eliminujemy go po czym otwieramy przejście z drugiej strony - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Balkon jest patrolowany przez kolejnego wroga - eliminujemy go po czym otwieramy przejście z drugiej strony. [1] Tutaj również pozbywamy się strażnika. Na wprost od wyjścia z balkonu trafimy na celę - jest w niej śpiewająca dama, która dysponuje kilkoma przedmiotami na sprzedaż (nie opłaca się kupować Ring of Avarice - znajdziemy go później). [2] Na końcu tej odnogi korytarza jest Renowned Hero's Soul (przed wyrwą w ziemi).

3 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Idziemy w przeciwną stronę - po drugiej części bloku są dwie cele - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Idziemy w przeciwną stronę - po drugiej części bloku są dwie cele. W pierwszej są sami więźniowie, a w drugiej kilka sarkofagów. Otwieramy tylko trzy koło siebie (w czwartym, stojącym osobno jest pułapka z trucizną) - znajdziemy Ring of Magical Sharpness i dusze. [1] Po przeczesaniu cel otwieramy kratę na końcu. [2]

4 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Zbiegamy po schodach - trafimy do rozwidlenia - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Zbiegamy po schodach - trafimy do rozwidlenia. [1] Na wprost znajdziemy 3 cele - w tym jedną z NPC-em (nie mamy jeszcze do niej klucza) i dwie puste. Dlatego też kierujemy się na dół. [2]

5 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Na dole zgarniamy klucze ze ściany - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Na dole zgarniamy klucze ze ściany. [1] Mijamy dwie odnogi w prawo (z kratami) i otwieramy kraty na wprost - [2] zejdziemy niżej, gdzie przejdziemy przez mgłę.

6 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Za mgłą zobaczymy jeszcze jedno zejście niżej oraz odnogę do następnego bloku z celami - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Za mgłą zobaczymy jeszcze jedno zejście niżej oraz odnogę do następnego bloku z celami. [1] W nim czeka kolejny strażnik (na wejściu znajdziemy Heavy Crossbow ). Idąc w tę stronę trafimy na Rydella zamkniętego w celi (zależnie od tendencji świata będzie on dobry/zły). Zapamiętujemy to miejsce - uratujemy śmiałka później. [2]

7 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Przejścia za celą Rydella jest zasłonięte gruzami - znikną gdy uzyskamy tendencję świata Pure White - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Przejścia za celą Rydella jest zasłonięte gruzami - znikną gdy uzyskamy tendencję świata Pure White. [1] Na razie cofamy się przed blok więzienny i schodzimy jeszcze niżej. Otwieramy kratę i za nią skręcamy w prawo - w cieniu zobaczymy wielką kulę złożoną z ciał. Zacznie do nas strzelać magią. Najlepiej zabić potwora przy pomocy łuku - możemy chować się lub uskakiwać przed pociskami. [2]

8 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Teraz biegniemy lewą stroną bloku wzdłuż izolatek - w jednej z nich znajdziemy duszę, a na końcu korytarza Silver Bracelets i pełny zestaw zbroi Fluted (wyposażenie rycerza) - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Teraz biegniemy lewą stroną bloku wzdłuż izolatek - w jednej z nich znajdziemy duszę, a na końcu korytarza Silver Bracelets i pełny zestaw zbroi Fluted (wyposażenie rycerza). [1] Czas zwiedzić drugi korytarz - mijamy miejsce, gdzie stacjonował kulisty potwór. Na wprost znajdziemy [CRYSTAL LIZARD /GECKO ], zamkniętą bramę oraz wyjście na dwór. My kierujemy się jednak w lewo, w głąb bloku (równoległą ścieżką do tej, na której był Gecko). Na końcu rozwalamy trumny - odkryjemy tajne przejście. [2]

9 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Zbieramy Shardy i biegniemy w prawo ścieżką - na końcu znajdziemy miecz Ectos - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Zbieramy Shardy i biegniemy w prawo ścieżką - na końcu znajdziemy miecz Ectos . [1] Wracamy do poprzedniego bloku i na końcu skręcamy w lewo - wyjdziemy na zewnątrz i zobaczymy przerywnik filmowy o czyhającej na nas pułapce. [2]

10 - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry
Podchodzimy do mostu ostrzeliwanego przez strzały - nie wchodzimy na niego - Demons Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia - Demons Souls - poradnik do gry

Podchodzimy do mostu ostrzeliwanego przez strzały - nie wchodzimy na niego! Chodzi o to żeby zabrać pierwszy przedmiot jaki na nim widzimy - to klucz więzienny. [1] Warto dodać, że nieopodal tego miejsca można przejść po gzymsie po Stone of Ephemeral Eyes . [2] Kawałek dalej jest wyrwa w prętach - tutaj również da się przebiec po murku (równoległym do mostu z pułapką) po Mercury Rapier +1 .