Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia poradnik Demon's Souls
Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021
Flamelurker Archstone - Dragon God
Informacje ogólne
Przeciwnicy:
- Walka z bossem.
Wydarzenia Black World Tendency:
- Brak.
Wydarzenia White World Tendency:
- Ścieżka w lewo będzie czysta - znajdziemy tam Dragon Bone Smashera.
Dragon God to gigantyczny, smokopodobny stwór, który w teorii wydaje się bardzo trudnym przeciwnikiem. Tak naprawdę jednak walka z nim stanowi raczej łamigłówkę do rozwiązania, a nie rzeczywisty pojedynek. W skrócie chodzi o to, że w walce musimy przedostać się do dwóch kolejnych balist i aktywować je, aby unieruchomić wroga, a później zabić go ciosami w głowę (uważając na jego ognisty oddech). Z tym zadaniem poradzi sobie praktycznie każda postać.
Ataki Dragon Goda:
- W walce z Dragon Godem obserwujemy jego oczy - jeśli są żółte to przeciwnik nie widzi nas, a jeśli są czerwone widzi i być może szykuje się do ataku.
- Gdy Dragon God nas zauważy jego oczy staną się czerwone - nie zawsze zaatakuje. Atak przeważnie jest po prostu uderzeniem, które większość świeżych postaci zabije. W dalszej części walki demon zionie też mocnym ogniem (najprawdopodobniej jednak ominiemy go).
Jak się uzbroić:
- W tej walce nie potrzebujemy konkretnego uzbrojenia, bo naszym głównym zadaniem będzie rozwalanie rumowisk, które znajdziemy na drodze. Do tego celu przyda się jakakolwiek broń ciężka dwuręczna (nieważne czy mamy odpowiednie statystki), czar ofensywny pokroju Soul Arrow (plus 6-8 Fresh Spice) lub duża tarcza (The Adjudicator's Shield , Purple Flame Shield , Steel Shield , itp.).
Pojawiamy się w Flamelurker Archstone i ruszamy bogato zdobionym korytarzem w dół. [1] Przechodzimy przez mgłę. [CRYSTAL LIZARDS /GECKO ] [2]
Ten demon atakuje tylko gdy nas zobaczy - uważnie śledzimy więc jego oczy zanim wykonamy jakikolwiek ruch (żółty kolor - nie widzi nas, czerwony kolor - widzi/może atakować). Podbiegamy do areny i od razu ukrywamy się za filarem po prawej. [1] Przed sobą zobaczymy drogę dokoła komnaty, zablokowaną przez rumowiska. [2]
Tak jak pisaliśmy wyżej, rumowiska [1] możemy usuwać czarami (najbezpieczniejsza ale najdroższa opcja), mocnym ciosem dużą bronią lub uderzeniem dużą tarczą (L2 ). [2] Proces powinien wyglądać tak:
- Stoimy za filarem. Upewniamy się, że oczy wroga są żółte.
- Rozwalamy rumowisko czarem lub podbiegamy i rozwalamy je z bliska.
- Chowamy się za filarem (odskakujemy do tyłu lub biegniemy przed siebie - zależy gdzie bliżej jest kolumna).
- Czekamy aż oczy wroga znowu staną się żółte.
W powyższy sposób przechodzimy pierwszą część areny - dotrzemy na schody i pierwszej balisty. [1] Aktywujemy ją używając przycisku z boku, po czym schodzimy na niższy poziom schodami. [2]
Niżej czekają nas takie same atrakcje - staramy się sprawnie i szybko rozwalać rumowiska, ukrywając się przed wrogiem. [1] W drugiej połowie korytarza, gdy będziemy na wprost demona, trzeba przyspieszyć - może on zionąć ogniem, więc rozwalamy ostatnie gruzy i biegniemy przed siebie na schody [CRYSTAL LIZARDS /GECKO ]. Tutaj aktywujemy drugą balistę. [2]
Czas na wielki finał. Wróg jest przygwożdżony do ziemi - schodzimy środkiem dolnego korytarza na skały. [1] Zbliżamy się do pyska bestii. Zanim zaatakujemy drobna uwaga - demon oddycha gorącym powietrzem, które może mocno zranić. Dlatego też, zadajemy mu po jednym ciosie, gdy akurat wdycha powietrze (po czym odskakujemy). [2]
Demon pokonany! Zbieramy jego duszę i Pure Dragonstone. Dzięki temu otworzyliśmy pełny dostęp do zamku Boletarian. Zanim do niego ruszymy warto jednak zwiedzić inne lokacje oraz zebrać przedmioty z komnaty Dragon Goda . Znajdziemy tu Legendary Soldier's Soul (w miejscu, gdzie był łeb bestii), [1] Master's Ring (na górnym balkonie - dojdziemy tam od miejsca, gdzie była druga balista), [2] Stone of Ephemeral Eyes (na schodach koło pierwszej balisty) i zioła (koło pierwszej balisty). Oprócz tego, gdy tendencja świata jest Pure White, będziemy mogli zebrać Keel Smashera /Dragon Bone Smashera - jest w lewym korytarzu od wejścia do tego miejsca (w przypadku braku odpowiedniej "tendencji" - Pure White - droga do miecza będzie zablokowana).