Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia poradnik Demon's Souls
Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021
Koło niebieskiej flary jest klatka z więźniem. [1] Uwalniamy go. UWAGA: uwolniona postać to Yurt, zabójca, którego trzeba będzie się pozbyć od razu po powrocie do Nexusa (Yurt jest na drugim piętrze Nexusa w zaułku po prawej). W innym przypadku postać zacznie powoli zabijać NPC-ów! Teraz jednak ignorujemy mordercę - walka na tej platformie nie jest rozsądna. Wchodzimy do klatki - zjedziemy na bagna. [2]
Biegniemy na prawo od klatki, trzymając się ściany. Za dwiema maskami znajdziemy Fragrant Ring . [1] Idziemy dalej wzdłuż tych samych skał - za niemi po prawej zobaczymy kulę sprasowanych ciał. Pozbywamy się jej z tego miejsca (strzelając z łuku i chowając się za skały przed atakami magicznymi). [2]
Okrążamy bagno w tę samą stronę - koło samotnej macki znajdziemy Chunk of Mercurystone. [1] Podążając dalej droga zakręci i znajdziemy wejście na drewniane mosty. [2]
Szukamy miejsca, które zaprowadzi nas na zewnętrzną część bagna (za dwoma wieżami). Na końcu tej drogi trafimy na skały (bez przejścia dalej). Kilku wrogów pilnuje tu Ring of Disease Resistance . [1] Teraz musimy przedostać się na przeciwległą stronę bagien i zacząć wspinać się drewnianymi platformami (i chwilę skałami) w stronę wieży owiniętej macką. [2]
To, że idziemy w dobrą stronę rozpoznamy po mgle zasłaniającej przejście powyżej. [1] Podchodzimy pod górę i eliminujemy wrogów. Później zbieramy przedmioty (Renowned Soldier's Soul , Dark Moon Grass) i przechodzimy przez mgłę. [2]
Za mgłą skręcamy w lewo i pniemy się pod górę. [1] Przed schodami przystajemy - patroluje je fantom magów, których spotkaliśmy wcześniej w Tower of Latria. [2]
Wróg jest dość silny, więc można zabić go z dystansu lub zaczaić się za murkiem po prawej. [1] Gdy przeciwnik pojawi się w zasięgu i zawróci pod górę, biegniemy na niego i zabijamy od tyłu. [2]
Na końcu schodów skręcamy w prawo i przedzieramy się przez kilku przeciwników. [1] Za jedną z macek zobaczymy [CRYSTAL LIZARD /GECKO ]. [2]
Przed dużą macką, która blokuje przejście skręcamy w prawo na odnogę oświetloną pochodniami. [1] Na platformie spotkamy dwóch gargulców, a dalej trafimy na jeszcze jednego - koło finalnej wieży. [2]
Kiedy okrążymy wieżę trafimy na windę do góry. Wjeżdżamy nią. [1] Wbiegamy po schodach, uważając na jeszcze jednego gargulca. Tam zabijamy czterech strażników ognia. [2]
Serce spadło. Z miejsca, w którym jesteśmy możemy wrócić do głównej wieży udając się znajdującym się tu mostem - na końcu zbieramy duszę i zeskakujemy niżej. [1] Wróciliśmy do początku lokacji - na platformie z ogniem skręcamy w lewo. [2] Pojawiły się nowe pełzacze - zabijamy je.
Gdy dotrzemy do wieży z sercem najpierw skręcamy w prawo i schodzimy na dół, okrążając budynek. Tunel, który wcześniej był zablokowany już jest czysty [1] - możemy nim zejść na sam dół, gdzie znajdziemy sporo pełzaczy, kilka przedmiotów, a wśród nich: Ring of Avarice oraz Gold Mask i Epee Rapier . [2]
Przedostajemy się z powrotem i tym razem pniemy się do góry - trafimy na kręte i wąskie schody, które prowadzą na szczyt. Zanim na nie wejdziemy idziemy za nie - znajdziemy duszę. [1] Wchodząc na schody trzeba uważać - jest na nich kolejny trudny fantom. Tym razem nie ma się gdzie ukryć, ale możemy podejść do pewnego miejsca i z Thief's Ring nie zostaniemy zauważeni. [2] Gdy wróg nawróci do góry biegniemy za nim i zabijamy (oczywiście jeśli skupiamy się na walce dystansowej po prostu do niego strzelamy i cofamy się ostrożnie).
Wchodzimy na sam szczyt i obracamy się - gdy przejdziemy po krawędzi po prawej to trafimy na duszę. [1] Podobny sekret czeka za przejściem zasłoniętym mgłą (wejście do bossa). [2]