Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia poradnik Demon's Souls
Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021
Teraz możemy rozwalić "gniazdo" - uderzamy je mieczem lub lepiej wystrzelamy do niego kilka strzał. [1] Na dół zejdziemy nie po platformie, ale boczną półką skalną - można się z niej opuścić na kolejne poziomy. [2]
Na dole zbliżamy się do miejsca, w które spadła wylęgarnia - wysepkę oblegają ślimaki, więc trzeba je najpierw zabić (sprawę załatwią strzały, czary obszarowe, czy Fire Bomb). [1] Po usunięciu oponentów bierzemy miecz (Sword of Moonlight ) i zgarniamy Chunk of Suckerstone (za wysepką). [2]
Biegniemy do zamglonego przejścia i przechodzimy przez nie. [1] Po drugiej stronie odwiedzamy handlarkę. [2]
Idziemy przed siebie rusztowaniami i konstrukcjami z drewna, eliminując wrogów i zbierając przedmioty. Trafimy na kolejnych szamanów. [1] W końcu dojdziemy do miejsca bardziej zagęszczonego przez wrogów i oświetlonego dużymi płomieniami. [2]
Koło dużych pochodni jest wejście na wyższy poziom konstrukcji. [1] Tutaj najpierw skręcamy w prawo, wąską kładką za rusztowaniem. [2]
Po drodze uważamy na komary i jednego goblina czającego się za rogiem. Gdy trafimy do miejsca z dwoma przeciwnikami zwalniamy - za nimi jest [CRYSTAL LIZARD /GECKO ]. [1] Na końcu tej drogi znajdziemy Legendary Hero's Soul i kładkę do opuszczenia - dzięki temu dojście do dalszej części lokacji z poprzedniego archstone'a nie będzie kłopotliwe. [2]
W drodze powrotnej do dwóch pochodni wypatrujemy wysepki z przedmiotami w dole. [1] Jest ona broniona przez aż czterech dużych trolli - zabicie ich z poziomu bagna jest niezwykle uciążliwe. Na szczęście z tego miejsca możemy wystrzelać bezkarnie wszystkich - wystarczy odpowiedni zapas strzał. [2] W zamian za to otrzymamy 3 Stone of Ephemeral Eyes .
Żeby zebrać powyższe kamienie musimy cofnąć się przed spotkaną handlarkę. W tym rejonie są trzy ważne wysepki - właśnie ta z czterema trollami, których można zastrzelić z góry, druga z samotnym ślimakiem [1] (a w nim zbroją Dull Gold ), i wyspa z Thief's Ringiem (za samym początku tej części krainy; na tej wyspie można spotkać czarnego fantoma). [2]
Dodatkowo w siedzibie goblinów znajdziemy takie przedmioty jak: różnego rodzaju dusze, zioła, Chunk of Fainstone, Splinter of Fainstone, zestaw ubrań Shamana i broń Shotel . Na górnym piętrze "wioski" pojawia się też wrogi fantom (troll - bardzo trudny wróg).
Po zakończeniu eskapad wracamy do górnego poziomu konstrukcji drewnianych i przechodzimy koło dwóch płonących pochodni. [1] Za nimi znajdziemy przejście do kolejnego demona. [2]