Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja poradnik Demon's Souls
Ostatnia aktualizacja: 26 lutego 2021
Przy ostatniej parze łuczników znajdziemy Ring of Gash Resistance . [1] Na końcu tunelu trafimy na Ostravę . Rozmawiamy z nim. [2]
Masoleum Key
Ostrava jest ważną postacią, bo teoretycznie pod koniec gry da nam klucz do jednego z opcjonalnych bossów. Niestety NPC jest dość nieprzewidywalny i czasem zdarza mu się zginąć, zniknąć lub po prostu zbzikować (nie daje klucza). Dlatego też, zaleca się zabicie go w tym momencie [1] i odebranie klucza. [2] Walka trudna raczej nie będzie - wystarczy chować się za tarczą i atakować gdy wróg będzie odsłonięty.
Po spotkaniu z Ostravą udajemy się w przeciwną stronę, po drodze eliminując wrogów (czających się za rogami). Gdy miniemy dziurę w ścianie po prawej zbieramy Unknown Hero's Soul i poruszamy się ostrożniej. [1] Lada moment (zaraz za blokadą ustawioną tyłem do naszego kierunku) z ciemności wyskoczą na nas psy (łącznie 5) - wbrew pozorom są one bardzo trudne w tym momencie gry. Przyda się założenie Thief's Ringa. Musimy więc podchodzić powoli i namierzać je, blokować się tarczą, a atakować dopiero gdy się od niej "odbiją". [2]
Za psami i kratą trafimy na zioła oraz wroga z kuszą. [1] Na końcu tego korytarza jest też kupiec. My musimy jednak wyjść na powierzchnie - przejście jest przed kratą: w murze (zasłonięte rupieciami). [2]
W pierwszej kolejności kierujemy się na szczyt drugiej wieży - na górze obracamy się od razu, bo łucznicy są tuż za nami. [1] Zbieramy tutaj łuk i strzały. [2]
Możemy wyjść na mur przejściem na środkowym poziomie wieży. [1] Zobaczymy mgłę, ale najpierw musimy zabić 4-5 kuszników po przeciwnej stronie. Podchodzimy do nich z uniesioną tarczą lub robimy uniki i atakujemy, gdy mamy pewność, że nie poleci w nas żadna strzała. [2] NIE WBIEGAMY NA MOST - patroluje go smok.
Przechodzimy przez mgłę. [1] Za nią zabijamy dwóch wrogów i stajemy koło zwłok konia (3 metry przed dużym wozem). Stąd będziemy musieli wykonać kolejny bieg za smokiem. [2] UWAGA: tym razem na końcu muru trafimy na żołnierzy, więc mamy przygotowane zioła lecznicze - będziemy musieli od razu walczyć.
Biegniemy z przyspieszeniem tuż za smokiem i pod koniec ścieżki zwalniamy (nie używamy przyspieszenia), żeby podładować Staminę - szybko atakujemy trzech kuszników (żeby się nie wycofali). [1] Teraz musimy pokonać niebieskookiego rycerza (który szybko włączy się do walki) - jeśli pozbyliśmy się kuszników to będzie trochę miejsca na manewrowanie. [2] Unikamy jego ciosów lub blokujemy i uderzamy po tym, jak je wyprowadzi.
W tunelu zobaczymy kolejnego podobnego rycerza - jego również zabijamy. [1] Mamy dostęp do kolejnego demona w tym świecie - zanim do niego wejdziemy warto odwiedzić jedne z drzwi w tym pomieszczeniu. Trafimy do korytarza i z niego do komnaty z mechanizmami - tutaj urzęduje też [CRYSTAL LIZARD /GECKO ]. [2] Na górze tego pomieszczenia wyjdziemy na balkon z dwoma kusznikami i przedmiotami (Stone of Ephemeral Eyes , Renowned Soldier's Soul , Unknown Hero's Soul , Royal Lotus ). Drugie drzwi są zamknięte - klucz do nich otrzymamy później.