Zaświaty | Solucja do gry Darksiders 3 Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia pierwszej wizyty w lokacji Zaświaty. Furię na początek czeka sporo eksploracji i walk w obszarach Wylęgarnia oraz Zniszczona stacja.
Zaświaty to bardzo rozległa lokacja, do której będziesz wracać wielokrotnie. Znajdziesz tutaj niewygodnych przeciwników i kilka zagadek do rozwiązania. Uważaj na zwinnych i skocznych przeciwników, a także na stawonogi chowające się pod sufitem.
Wylęgarnia
W tej lokacji spotkasz nowych przeciwników, a pierwszymi z nich będą opancerzone stawonogi. Nie są dla Ciebie poważnym zagrożeniem więc szybko sobie z nimi poradzisz.
Kolejnym nowym typem przeciwnika są latające insekty, który lubią trzymać się ścian lub innych przedmiotów i czekać na swoją zdobycz. Możesz w prosty sposób je wyeliminować przy pomocy jednego lub dwóch ciosów, ale musisz wykonać je w powietrzu.
Przechodząc na drugą stronę kanałów uważaj na jaja. Mogą się z nich wykluć pomniejsi przeciwnicy, którzy nie powinni stanowić dla Ciebie problemu, ale przez chwilę nieuwagi mogą uszczknąć trochę Twojego zdrowia.
Po prawej stronie widać odłamek, ale zanim go zbierzesz wyeliminuj w pierwszej kolejności widocznego z lewej strony przeciwnika. Gdy zbliżysz się do odłamka, kolejny przeciwnik spadnie Ci na głowę.
Po pokonaniu przeciwników wskocz ponownie na podwyższenie i przeskocz na drugą stronę kanału.
Znajdziesz się w większym pomieszczeniu. W pierwszej kolejności zejdź na dół i pozbądź się przeciwników. Znajdziesz tam Kępę Mar i jeden odłamek Adamantytu.
Wróć na wyższy poziom pomieszczenia i przeskocz na drugą stronę.
Zanim wkroczysz do kolejnego pomieszczenia zwróć uwagę na wiszącego u góry stawonoga. W pomieszczeniu znajdziesz także nowych przeciwników, którzy dysponują dalekim skokiem i szybkimi atakami więc nie daj się zaskoczyć. Po rozbiciu wszystkich jaj i przedmiotów w tym pomieszczeniu powinieneś zdobyć dwie Kępy Mar i dwa odłamki.
Idąc dalej napotkasz kamienne statuy z podobizną węża - rozbij je, aby otrzymać jeden odłamek. Następnie, schodź ostrożnie w dół.
Na półce z lewej strony znajduje się przyczajony przeciwnik, który skoczyłby na Twoje plecy gdybyś zszedł od razu na dół. Zeskocz na potwora i od razu zaatakuj, aby sprawnie do wykończyć.
Odwróć się w stronę przejścia do metra i przygotuj się na walkę z kolejnym przeciwnikiem.
Aby przejść dalej musisz skorzystać z "pomocy" żuka zaznaczonego na powyższym obrazku. Poczekaj, aż podejdzie bliżej punktu pod kokonem, a następnie uderz go. Następnie odsuń się na bezpieczną odległość, bo żuk eksploduje wypalając drogę w głąb stacji metra.
Na powyższym screenie widać przejście w głąb stacji metra. Zejdź niżej.
Zanim zejdziesz na poziom peronu metra, musisz mieć na uwadze fakt, że gdy tylko znajdziesz się mniej więcej w połowie tunelu, dwóch zaznaczonych na obrazku przeciwników zeskoczy na dół i Cię zaatakuje. Postaraj się wyeliminować wcześniejszych przeciwników relatywnie blisko schodów. Po pokonaniu przeciwników powinieneś znaleźć Kępę Mar.
Dojdź do skraju przepaści i odwróć się w lewą stronę. Dalsza ścieżka prowadzi wzdłuż przepaści.
Zniszczona stacja
Na stacji metra znajdziesz dwa większe stawonogi i dwie Kępy Mar. Po zabiciu przeciwników i zebraniu przedmiotów możesz udać się w dalszą drogę.
Skorzystaj z przejścia z prawej strony.
Gdy zejdziesz nieco niżej zauważysz kokon. Uderz w niego kilka razy, aby wyrzucił na ziemie palącą się substancję.
Przed Tobą kolejny zwinny przeciwnik. Ze względu na małą przestrzeń do walki lepiej jest zaskoczyć przeciwnika niż zacząć frontalny atak.
Wejdź nieco wyżej, aby skoczyć przeciwnikowi na głowę. W ten sposób będziesz mógł zaskoczyć rywala i od razu przejąć inicjatywę w walce.
Po zlikwidowaniu przeciwnika wejdź do wąskiego korytarza widocznego na powyższym obrazku.
W środku uratujesz kolejną ludzką duszę i zbierzesz odłamek. Na razie nie przejdziesz przez pajęczynę.
Wróć do wcześniejszego pomieszczenia z wagonami metra po małego żuka i zabierz go ze sobą.
Rzuć żukiem w pobliże palącej się substancji i poczekaj chwilę, aż się nią zainteresuje.
Gdy żuk wchłonie substancję, podnieś go z ziemi.
Teraz masz kilka sekund na to, aby rzucić żukiem w kierunku pajęczyny. Pamiętaj, aby stanąć w bezpiecznej odległości, aby nie otrzymać obrażeń. Żuk wypali dla Ciebie przejście.
Po drugiej stronie pomieszczenia widać niebieską duszę. Przejdź tam, ale trzymaj się prawej strony pomieszczenia.
Po zebraniu duszy odwróć się. Zobaczysz sporych rozmiarów przeciwnika. Stwór jest bardzo wytrzymały i szybko atakuje więc będziesz musiał odpowiednio reagować na jego ciosy. Co więcej, co jakiś czas będzie wypuszczał trujące stawonogi, które eksplodują kwasem. Staraj się ich unikać, aby nie otrzymać zbędnych obrażeń.
Po pokonaniu przeciwnika możesz zebrać przedmiot, który zwiększy poziom regeneracji zdrowia Twojego Bohatera.
Zostań jeszcze na chwilę w tym pomieszczeniu i nakarm kolejnego żuka palącą substancją. Następnie przejdź do kolejnego pomieszczenia.
Znajdziesz tutaj kolejny odłamek. Możesz teraz wrócić do wcześniejszej pomieszczenia, gdzie przed chwilą walczyłeś z mocniejszym przeciwnikiem.
Zabierz ze sobą żuka i przejdź nieco wyżej wcześniej wypalonym przejściem.
Rzuć żukiem w stronę palącej substancji i poczekaj, aż obydwa stworzenia zaczną płonąć żywym ogniem. Jednym żukiem przepal czerwoną pajęczynę i od razu chwyć drugiego z nich.
Przejdź nieco dalej i rzuć stworzeniem w białą pajęczynę, aby stworzyć przejście do dalszej części lokacji.
Przeskocz na drugą stronę przepaści przy użyciu broni. Przygotuj się na walkę z drugim Bossem - Gniewem.