Niziny - Blizna | Solucja do gry Darksiders 3 Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajduje się opis przejścia lokacji Niziny. Są one jednym z obszarów wchodzących w skład większej krainy Blizna. Od tego momentu będziesz musiał walczyć z zupełnie innym zagrożeniem - wielką trąbą powietrzną, której nie da się zniszczyć (przynajmniej na razie). Przygotuj się na kilka sprintów, które mogą uratować Ci życie.
- Aktywacja portalu
- Zagadka 1 - trąba powietrzna i wejście do tunelu
- Zakurzone Komnaty
- Zagadka 2 - trąba powietrzna i kolejny sprint
- Zagadka 3 - trąba powietrzna i głaz
- Demoniczny Szczyt
- Zagadka 4 - ruchome platformy i Rdzeń Odmłodzenia
- Zagadka 5 - Taśmociąg
- Droga do Wybrańca - Esencja Wybrańca i człowiek do uratowania
- Zagadka 6 - Taśmociąg, wielkie głazy i kolejna trąba powietrzna
- Rafineria
- Zagadka 7 - Pod tornadem
- Zagadka 8 - Jak pokonać tornado?
Aktywacja portalu
W pierwszej kolejności aktywuj punkt kontrolny. Jakby powinęła Ci się noga przy następnej zagadce, będziesz mógł zacząć z tego miejsca.
Zagadka 1 - trąba powietrzna i wejście do tunelu
Zanim zaczniesz uciekać przed trąbą powietrzną warto wiedzieć, że po wciśnięciu lewego analogu (lub klawisza odpowiadającego L3 na padzie) wykonujesz sprint.
Poczekaj, aż trąba powietrzna przesunie się do punktu widocznego na powyższym obrazku. Następnie zeskocz na dół przy użyciu esencji burzy i biegnij do wejścia do tunelu.
Na powyższym obrazku widać przejście do kolejnego punktu kontrolnego - The Dust Halls.
Zakurzone Komnaty
Zakurzone Komnaty to kolejny punkt kontrolny. Do rozwiązania masz jedną zagadkę. Co więcej, będziesz musiał ponownie zmierzyć się z trąbą powietrzną.
Jak zwykle, aktywuj punkt kontrolny.
Stań na dużym przycisku.
Uruchomisz podajnik. Poczekaj na głaz i gdy tylko uderzy we wrota, możesz ruszać dalej.
Pod podajnikiem znajdziesz jeden ukryty przedmiot.
Wejdź na górę i uderz w dźwignię.
Otworzysz w ten sposób wielkie wrota.
Aktywuj esencję zamrażania i zamróź całą taflę wody. Następnie użyj esencji mocy i uderz w głaz.
Głaz prześlizgnie się po tafli lodu i wsunie się na przycisk, otwierając drzwi.
Zagadka 2 - trąba powietrzna i kolejny sprint
Przed Tobą kolejne starcie z żywiołem. Pamiętaj, aby użyć sprintu ponieważ bez tego nie uda Ci się dobiec do celu.
Podejdź do ściany i aktywuj esencję siły, aby wdrapać się na samą górę.
Gdy będziesz na górze odwróć się i zbierz przedmiot znajdujący się w małej wnęce.
Poczekaj, aż trąba powietrzna przesunie się do punktu widocznego na powyższym obrazku i biegnij do kolejnego tunelu. Pamiętaj o użyciu sprintu.
Uderz w dźwignie.
Otworzysz w ten sposób bramę prowadzącą do wcześniejszego punktu kontrolnego.
Zagadka 3 - trąba powietrzna i głaz
W następnej zagadce będziesz musiał przeprowadzić głaz poprzez pole z wielkimi wiatrakami. Poniżej zamieszczamy szczegółową instrukcję, jak to zrobić.
Aktywuj esencję siły, aby przetoczyć się po ścianie.
Znajdziesz się w długim pomieszczeniu, gdzie umiejscowiono wielkie wiatraki. Twoim zadaniem będzie przesunięcie głazu znajdującego się na samym końcu pomieszczenia.
Przejdź po kładce, a następnie przetocz się po ścianie. Rozbij ścianę blokującą wejście.
Zbierz Artefakt, a następnie uderz głaz.
Zejdź na dół i pchnij dalej głaz.
Gdy wiatraki się uruchomią, wyrzucą głaz do góry. Wtocz się po ścianie, a następnie utrzymuj się relatywnie blisko głazu.
Gdy głaz zawiesi się we wnęce w suficie będziesz musiał się nieco cofnąć. Poczekaj, aż głaz opadnie, a następnie pchnij go w kierunku ściany.
Stworzyłeś w ten sposób schody prowadzące do kolejnego punktu kontrolnego.
Demoniczny Szczyt
W punkcie kontrolnym Demoniczny Szczyt będziesz miał okazję walczyć z kolejnym Wybrańcem. Za jego pokonanie otrzymasz kolejną Esencję Wybrańca, która jest niezbędna przy ulepszaniu udoskonaleń.
Jak zwykle, w pierwszej kolejności załatw sprawunki z Vulgrimem, ulepsz ekwipunek i rozdaj punkty Atrybutów.
Zagadka 4 - ruchome platformy i Rdzeń Odmłodzenia
W trakcie przechodzenia tego etapu masz okazję zebrać kolejny Rdzeń Odmłodzenia. Poniżej zamieszczamy szczegółową instrukcję, jak i gdzie go znaleźć.
Gdy wyjdziesz z budynku będziesz musiał walczyć z dwoma berserkami i kilkoma pomniejszymi przeciwnikami.
Zwab przeciwnika w miejsce pokazane na powyższym obrazku i po prostu uderzaj go, dopóki nie padnie.
Za barykadą znajduje się wąskie przejście.
Znajdziesz tutaj dodatkowy Artefakt.
Aby wskoczyć na skały będziesz musiał użyć esencji płomienia.
Twoim zadaniem będzie wskoczenie na platformę poruszającą się na wyciągu.
Zeskocz na pomost z lewej strony. Uważaj na przeciwnika miotającego włóczniami.
Niżej znajdziesz dodatkowy przedmiot.
Wskocz na kolejną platformę i zeskocz z niej, gdy znajdziesz się blisko pomosu widocznego na powyższym obrazku.
Przy użyciu esencji zamrażania wdrap się na samą górę.
Używając esencji siły uderz w dźwignię.
Unieruchomisz mechanizm i podniesiesz do góry zębatki, otwierając w ten sposób przejście. Zejdź niżej.
Teraz musisz przeskoczyć ponad przepaścią. Użyj do tego celu broni głównej.
Idąc dalej natrafisz na miejsce w którym znajduje się dwóch pomniejszych przeciwników i jeden iluzjonista. Wykończ przeciwników i zbierz Rdzeń Odmłodzenia.
Zagadka 5 - Taśmociąg
Aby przejść do następnego etapu, będziesz musiał rozwiązać zagadkę z przesuwającym się taśmociągiem. Poniżej znajdziesz instrukcję, jak tego dokonać.
Wejdź w wąski korytarz w ścianie i czołgaj się przed siebie.
Gdy dojdziesz do taśmociągu, musisz skorzystać z esencji zamrażania, aby unieruchomić mechanizm. Zamróź jedną część i idź do przodu, powtarzając tą samą czynność.
Skręć w prawo i wdrap się na samą górę.
Teraz musisz odbijać się od bloków, aby wskoczyć na samą górę.
Droga do Wybrańca - Esencja Wybrańca i człowiek do uratowania
Poniżej znajdziesz opis ścieżki, która zaprowadzi Cię do walki z kolejnym Wybrańcem i umożliwi zdobycie Esencji Wybrańca. Co więcej, będziesz mieć okazje uratowania kolejnego człowieka.
Wskocz na przesuwającą się platformę.
Platforma z lewej strony zaprowadzi Cię do Wybrańca. W pierwszej kolejności wykończ przeciwnika z lewej strony, a następnie przejdź na platformę po prawej.
Na dole czeka na Ciebie walka z kilkoma przeciwnikami i dusze do zebrania.
Gdy zamrozisz dwa wały kruszarki do głazów, będziesz mógł zejść na dół.
Zbierz Artefakt, uratuj człowieka i wyjdź na zewnątrz. Znowu będziesz musiał zamrozić maszynę.
Wskocz po ścianie na samą górę i przygotuj się na walkę z Wybrańcem.
Przeciwnik nie stanowi wielkiego zagrożenia więc wystarczy unikać latających kamieni i powolnych ataków jego broni. Wykonuj szybkie kontry, utrzymuj dystans i wszystko powinno pójść po Twojej myśli.
Zagadka 6 - Taśmociąg, wielkie głazy i kolejna trąba powietrzna
Po pokonaniu Wybrańca będziesz miał możliwość przejścia do kolejnej zagadki. Rozwiązanie jej jest konieczne, aby przejść do następnego etapu rozgrywki. Poniżej zamieszczamy informację, jak to zrobić.
Po walce wciśnij się w wąski korytarz w ścianie, a następnie uderz w dźwignię. Wyjdź z pomieszczenia wyjściem z prawej strony.
Podejdź do taśmociągu i zamróź go w momencie, gdy głazy znajdą się mniej więcej w taki położeniu, jak na powyższym obrazku. Masz kilka sekund na to, aby wskoczyć na samą górę.
Wąskie przejście w ścianie zaprowadzi Cię w głąb lokacji.
Uderz w kolejną dźwignię, aby otworzyć dwie bramy po bokach.
Wyjdź na zewnątrz, zlikwiduj przeciwnika i wejdź schodami na górę.
Na końcu tego korytarza jest wyjście na zewnątrz. Niestety, szaleje tam trąba powietrzna.
Gdy tylko trąba przesunie się maksymalnie w lewą stronę, włącz sprint i biegnij do kolejnego podziemnego tunelu.
Rafineria
W tym punkcie kontrolnym znajdziesz w końcu sposób na pozbycie się tornada. Zanim tego dokonasz, będziesz musiał rozwiązać jedną zagadkę.
W pierwszej kolejności aktywuj punkt kontrolny. Pamiętaj o ulepszeniu ekwipunku i rozdaniu punktów Atrybutów ponieważ niedługo czeka Cię dogrywka z Gniewem.
Zagadka 7 - Pod tornadem
Idąc nieco dalej od punktu kontrolnego trafisz do korytarza w którym szaleje wichura ze względu na tornado, które porusza się na powierzchni. Poniżej zamieszczamy szczegółową instrukcję, jak rozwiązać tę łamigłówkę.
Przejdź na drugi koniec tunelu i uderz w głaz, aby wleciał na przycisk.
Przełącz się na esencję zamrażania i naładuj atak Zbawieniem. Biegnij do przodu i zamróź głaz, a następnie przełącz się na esencję siły i wykonaj sprint do bramy.
Uderz w dźwignię, aby wyjść na zewnątrz.
Zagadka 8 - Jak pokonać tornado?
Jak się okazało, niezniszczalne tornado da się jednak załatwić. Poniżej znajdziesz rozwiązanie.
Uderz w dźwignię, aby aktywować pompę. Wylejesz w ten sposób całkiem sporo ropy i utworzysz kałużę.
Gdy tornado znajdzie się w wodzie, podpal kałużę ropy.
Możesz teraz pozbierać wszystkie niedostępne wcześniej przedmioty. Przygotuj się na walkę z Bossem.