Schronienie cz.2 | Solucja do gry Darksiders 3 Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia drugiej wizyty w lokacji Schronienie. W tej części gry Furię czeka między innymi eksploracja dzielnic Północny Kraniec oraz Południowy Kraniec.
Powrót do Schronienia
Gdy załatwisz wszystkie sprawy w Kuźni Stwórcy, zjedź windą na Rozdroża i wypal przejście z prawej strony, zaraz za Vulgrimem.
Gdy przejdziesz przez wąski tunel znajdziesz się w drugiej części zrujnowanego miasta.
Z lewej strony znajdziesz śpiącego goryla, który pilnuje dostępu do jednego przedmiotu.
Wskocz na półkę skalną z prawej strony, aby mieć możliwość przeskoczenia do lewitujących dusz. Z prawej strony znajdziesz kolejny przedmiot. Przeciwnik na samym końcu broni dostępu do jednego z artefaktów.
Skorzystaj z przejścia z prawej strony, aby przejść do kolejnej lokacji.
Północny Kraniec
Spotkasz Vulgrima i uruchomisz kolejny punkt odrodzenia.
Przed Tobą kolejna część zrujnowanego miasta. Okolicę patrolują wrogowie więc musisz uważać, jak się poruszasz, aby nie zwabić wszystkich na raz.
W pierwszej kolejności obróć się w prawą stronę. W oddali widać przeciwnika zdolnego do miotania nożami jednak największym zagrożeniem jest przeciwnik, który czai się zaraz za ścianą, z prawej strony. Jest to nowy typ przeciwnika, który jest niewidzialny dlatego też możesz jedynie dostrzec jego zarys. Gdy go uderzysz, zmaterializuje się.
W dole znajdują się dwa śpiące goryle, które pilnują artefaktu i Kępy Mar. Co więcej z prawej strony znajdziesz niski tunel, a na jego końcu odłamek Adamantytu.
Gdy pójdziesz lewą odnogą, zwróć uwagę na stopnie skalne na które możesz wskoczyć, aby dostać się do kolejnego przedmiotu. Zaraz za autobusem kryje się niewidzialny przeciwnik.
Przed Tobą elektryczny gargulec - nowy przeciwnik. Gargulec to bardzo zwinny przeciwnik, który jest w stanie wyprowadzić zabójczą serię szybkich ciosów. Co więcej, jest w stanie się teleportować, ale wydaje przy tym charakterystyczny dźwięk, jakby obok przechodziła wiązka błyskawicy.
Przejście pomiędzy budynkami jest w miarę bezpieczne. Jedynie na końcu, przed zakrętem napotkasz przeciwnika i jeden przedmiot do zebrania.
Przed Tobą 2 biesiadujących pomniejszych przeciwników i jeden gargulec.
Po skończonej walce zeskocz na dół i wejdź do wąskiego przejścia w ścianie widocznego na powyższym obrazku.
W środku znajdziesz kolejnego człowieka od uratowania i jeden artefakt.
Wyjdź z jaskini i przejdź przez wyrwę w ścianie budynku.
W środku znajdziesz wiele posągów. Rozbijaj je z bezpiecznej odległości ponieważ w środku może kryć się przeciwnik. Z lewej strony znajduje się kokon z fioletową substancją, którą musisz zrzucić, aby napoić żuka.
Rzuć żukiem w fioletową ścianę, aby otworzyć sobie przejście.
Na dole czeka na Ciebie zwinny przeciwnik po zabiciu którego otrzymasz odłamek Adamantytu. Przejdź przez wyrwę w ścianie.
Znajdziesz tutaj Kępę Mar i jeden odłamek. Wróć do pomieszczenia z żukiem.
Gdy wyjrzysz na zewnątrz, zauważysz kolejną fioletową ścianę. Rzuć w nią żukiem, aby otworzyć przejście.
W środku znajdziesz kolejnego człowieka do uratowania i jeden artefakt.
Wróć do budynku i idź przejściem z prawej strony. Na zewnątrz znajdują się kolejne posągi.
Dotrzesz do lokacji z wielką katedrą.
Z prawej strony znajduje się kolejny punkt kontrolny.
Południowy Kraniec
Za autobusem z prawej strony czeka na Ciebie kilku śpiących przeciwników. Gdy tylko przeskoczysz na drugą stronę, rzucą się na Ciebie.
Po skończonej walce zbierz Kępę Mar.
Gdy zbliżysz się do wejścia do katedry, spotkasz się z kolejnym Bossem - Dumą. Z krótkiej cut-scenki dowiesz się, że jak na razie nie będziesz w stanie z nią walczyć.
Wejdź do katedry. Za ołtarzem znajdziesz jeden przedmiot.
Przejdź przez wyrwę w ścianie.
Znajdziesz się na cmentarzu. Po chwili zaczną się atakować przeciwnicy wychodzący spod ziemi.
Gdy zlikwidujesz odpowiednią ilość przeciwników pojawi się trudniejszy przeciwnik. Po skończonej walce zbierz przedmioty. Jeden znajdziesz obok posągu z prawej strony, a drugi za wrakami samochodów.
Odwróć się w stronę budynku katedry i wskocz na dach po rusztowaniu.
Zbierz przedmiot i zeskocz na dół, a następnie wejdź do budynku.
Wypal pajęczynę, aby uwolnić dzwon.
Dzwon spadnie na ziemię i wybije dla Ciebie przejście w podłodze.
Znajdziesz się w krypcie. W pierwszej kolejności przejdź w lewo. Zaraz za posągiem z lewej strony znajdziesz jeden przedmiot. Drugi znajduje się w przejściu za schodami.
Gdy będziesz wracać na środek krypty, z ziemi wyjdą szkielety i rusza na Ciebie z impetem.
Po skończonej walce przejdź przez przejście widoczne na powyższym obrazku.
Dotrzesz do obszernego podziemnego pomieszczenia. Na platformach stoi 3 łuczników, a dolny obszar patroluje dwóch kościanych wojowników. W pierwszej kolejności zwab patrol i wykończ ich w bezpiecznym miejscu. Następnie eliminuj łuczników po kolei, uważając na strzały.
Za ścianą czeka na Ciebie mocniejszy przeciwnik, który broni dostępu do przedmiotu.
Zwróć także uwagę na kokon zawieszony u sufitu. Spal go, a zdobędziesz Kępę Mar.
Idź dalej wzdłuż jaskini.
Przeskocz na drugą stronę i rozbij jaja w których mogą kryć się pomniejsi przeciwnicy.
Spójrz na dół i zbierz dwa przedmioty, a następnie wróć na wyższy poziom.
Przeskocz na dolną półkę skalną.
W tym pomieszczeniu znajdziesz jeden przedmiot i ścianę, której jak na razie nie będziesz w stanie sforsować.
Wskocz na wyższy poziom.
Przy użyciu broni głównej przeskocz na drugą stronę rozpadliny.
Kolejne jaja do rozbicia, a z lewej strony znajdziesz jeden przedmiot. Idź dalej prosto.
Gdy zaczniesz wychodzić z niskiego tunelu będzie na Ciebie dziwne stworzenie. Nie masz jednak co się obawiać ponieważ jest nieszkodliwe i pomoże Ci przejść dalej.
Gdy uderzysz w to dziwne stworzenie, przesunie się. Uderz z takiej strony, aby meduzo-podobne stworzenie przesunęło się bliżej niskiego podestu.
Wskocz na stworzenie, a następnie podskocz i wciskając odpowiedni przycisk wyląduj z impetem na jego głowie.
Stworzenie przesunie się bliżej drugiej ściany skąd będziesz mógł wskoczyć na wyższy poziom.
Zeskocz na dół.
W dole widać dwóch mniejszych przeciwników.
Uważaj na przeciwnika zawieszonego pod sklepieniem jaskini. Spadnie na Ciebie, gdy tylko zbliżysz się do przedmiotu widocznego w oddali z prawej strony.
Zeskocz niżej, aby przejść do nowej lokacji.