Zaświaty cz.2 | Solucja do gry Darksiders 3 Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia drugiej wizyty w lokacji Zaświaty. Furia musi zająć się eksploracją kilku nowych rozległych obszarów, wśród których znajdują się między innymi Rezerwuar oraz Splątana grota.
Ponowna wizyta w Zaświatach
Pamiętasz lokację z metrem z wcześniejszego rozdziału? Właśnie znalazłeś się na jej górnym poziomie i możesz zebrać brakujące przedmioty. Uważaj na szybkiego i mocnego przeciwnika, który znajduje się nieco dalej z prawej strony.
Po pokonaniu wroga wejdź do jaskini, której bronił i zbierz Demoniczny Artefakt. Pora wyjść z jaskini i zeskoczyć na poziom peronu.
Podejdź do pajęczyny, której wcześniej nie mogłeś zniszczyć i ją wypal.
Wejdziesz do małej groty. Górny korytarz prowadzi do dalszej części lokacji, a lewym wyjściem dojdziesz do dobrze znanego miejsca. Pamiętasz małą grotę w której uratowałeś wcześniej jednego z ludzi? Trafisz do niej wyjściem widocznym w oddali. Pora wrócić tam na chwilę.
Wypal kolejną pajęczynę i idź do przodu.
Trafisz do małej groty z obniżeniem terenu. Zanim zeskoczysz na dół musisz wiedzieć, że przy ścianie czeka na Ciebie mocniejszy przeciwnik. Możesz zejść i wdać się w regularną walkę, albo ciskać w niego piorunami z bezpiecznego miejsca (wyprowadź atak z wyskoku).
Wróć do rozwidlenia w małej jaskini i rusz korytarzem w górę. Dotrzesz do obszernej groty z której wychodzą dwie ścieżki. Obydwie odnogi są patrolowane przez przeciwników więc musisz mieć się na baczności. Prawa odnoga zaprowadzi Cię do Artefaktu więc warto udać się tam w pierwszej kolejności.
Idąc lewym korytarzem zwróć uwagę na posągi w których są uwięzione dusze. Uważaj jednak przy ich rozbijaniu ponieważ może się zdarzyć, że wyskoczy z nich przeciwnik.
Gdy dojdziesz do centralnego punktu jaskini, spójrz w górę. Pod sklepieniem jest podwieszony kokon z duszami. Wykonaj ognisty skok, aby go zdobyć.
Przed Tobą kolejne zamknięte drzwi. Wyglądają trochę inaczej niż wcześniej spotkane pajęczyny, ale można rozbić je w taki sam sposób.
Z prawej strony znajduje się kokon z fioletową substancją, a z lewej strony znajdziesz żuka.
Zrzuć substancje na ziemię i poczekaj, aż żuk ją wchłonie. Następnie podnieś go i rzuć nim w drzwi, aby otworzyć przejście.
Znajdziesz się w kanałach. W wodzie znajdują się pomniejsi przeciwnicy, a po drugiej stronie widać trudniejszego rywala. Przy rozbijaniu posągów możesz spodziewać się ataku przeciwnika.
Idąc przez wodę dotrzesz do rozległego systemu kanalizacyjnego. Schodząc na dół będziesz musiał zabić kilku przeciwników i masz szansę zebrać Kępy Mar i odłamki.
Wskocz do wody i zlokalizuj przejście widoczne na powyższym obrazku. W środku znajdziesz przedmiot umożliwiający uzyskanie dodatkowego punktu atrybutów.
Następnie przepłyń przez rurę oświetloną czerwonym światłem.
Wyjdziesz w małym pomieszczeniu. Spójrz w górę i zlokalizuj dziurę w suficie. Podejdź do ściany i wykonaj podwójny skok, aby dostać się na wyższe piętro.
Znajdziesz tutaj Anielski Artefakt. Wróć do wcześniejszego pomieszczenia i idź dalej schodami.
Dotrzesz do górnego poziomu sieci kanalizacyjnej. Wykorzystując swoją broń główną, przeskocz na drugą stronę.
Przesuń dźwignię przy włączniku prądu.
Otworzysz w ten sposób wielkie wrota po drugiej stronie.
Zanim wyjdziesz na powierzchnię, zanurkuj, aby zdobyć Kępę Mar. Po wyjściu z wody uważaj na plujących jadem przeciwników.
Wypal sobie przejście w pajęczynie i idź dalej, jak ścieżka prowadzi.
Rezerwuar
Dotrzesz do kolejnego punktu kontrolnego. To najlepszy moment na uzupełnienie zapasów, zdeponowanie dusz i odwiedzenie Kuźni Stwórcy, aby ulepszyć broń.
Gdy załatwisz wszystkie sprawunki, wejdź schodami na górę, aby uratować kolejnego człowieka.
W pomieszczeniu z Vulgrimem znajduje się włącznik prądu, który otworzy przejście do sieci kanalizacyjnej. Przejdź przez mały korytarz w ścianie.
W dole czeka Cię walka z przeciwnikiem. Nie zapomnij rozbić posągów.
Przejdź przez mały otwór w ścianie.
Korytarz prowadzi na półkę skalną, gdzie znajduje się kilkoro przeciwników i jaja z których mogą wykluć się pomniejsi wrogowie.
Po skończonej walce wciśnij się w kolejny korytarz.
Zejdź na dół przez wyrwę w podłodze.
Przed Tobą walka z potężnym przeciwnikiem w której możesz się śmiało poddać. Nie zostaniesz zabity tylko zawinięty w kokon dzięki czemu dostaniesz się do kolejnej lokacji.
Gdy wydostaniesz się z kokonu zbierz przedmioty z ziemi.
Spójrz w górę i wskocz na wyższy poziom.
Przejdź przez kolejny korytarz.
Dojdziesz do rozdroża dróg. W pierwszej kolejności wybierz górną ścieżkę.
Przeciśnij się przez kolejny wąski korytarz.
Dojdziesz do miejsca do którego wcześniej nie miałeś dostępu. Pokonaj przeciwnika i zbierz artefakt.
Wróć na rozdroże i wybierz drugą ścieżkę. Dojdziesz do obszernej komnaty, gdzie znajdziesz 2 przeciwników zdolnych pluć jadem.
Gdy się z nimi rozprawisz, zrzuć kokon wiszący pod sufitem. Gdy pójdziesz górnym korytarzem z lewej strony, będziesz mógł zebrać kolejne przedmioty. Następnie idź prawą odnogą.
Dotrzesz do kolejnej jamy z jajami i posagami.
Spójrz w górę i wskocz do przejścia nieco wyżej.
Rozbijając posągi uważaj na przeciwników, którzy mogą kryć się w środku. Następnie podejdź do ściany i wskocz na górę przy pomocy ognistego skoku.
Uwolnij kolejnego człowieka i zbierz Kępę Mar.
Gdy odwrócisz się w lewą stronę i spojrzysz do góry, znajdziesz kokon podwieszony pod sufitem.
Wchodząc do kolejnej komnaty miej się na baczności, ponieważ pod sufitem wisi kolejny przeciwnik.
Po walce spójrz w prawą stronę i zeskocz na dół.
Podejdź do dużej dziury w podłodze i zeskocz piętro niżej.
Splątana grota
Znajdziesz się na kolejnej stacji metra. Dookoła jest sporo przeciwników i przedmiotów do zebrania, a także jeden kokon pod sufitem nieco z prawej strony.
Zeskocz z peronu i idź wzdłuż tunelu z 3 posągami na końcu. Tam znajdziesz Vulgrima i punkt odrodzenia, jeśli przypadkiem polegniesz w trakcie walki z następnym Bossem.
Trafiłeś do kolejnego punktu kontrolnego, gdzie masz okazje załatwić sprawunki z Vulgrimem. Warto skorzystać z tej opcji, zanim ruszysz w dalszą drogę. Udaj się w głąb tunelu i uważaj przy rozbijaniu posągów.
Przed Tobą kolejny peron. W oddali widać przeciwnika z którym będziesz musiał walczyć w ciemności więc dobrze się przygotuj.
Gdy tylko dotrzesz do peronów, pomieszczenie ogarną prawdziwe egipskie ciemności. Po obydwu stronach czają się pomniejsi przeciwnicy więc miej się na baczności.
Zwiedzając stację metra zwróć uwagę na dwie dziury w ścianach po lewej stronie w których możesz znaleźć dodatkowe przedmioty. Poza tym, wejdź schodami na górę do małego pomieszczenia, aby zdobyć dodatkowy odłamek.
Następnie podejdź do wagonu i wczołgaj się w wąskie przejście tuż nad torami. Jest ono niewidoczne, ale na pewno trafisz.
Zeskocz na dół i zbierz Kępę Mar. Przy rozbijaniu posągów uważaj na potencjalnych przeciwników.
Wejdź do kolejnego wąskiego tunelu i idź do przodu.
Dojdziesz do obszernej groty w której znajdziesz dwóch mocnych przeciwników. Frontalny atak nie przyniesie oczekiwanego rezultatu więc lepiej jest postąpić strategicznie.
Wyjdź z tunelu i zwab przeciwników, ale nie oddalaj się zbytnio od otworu w ścianie. Gdy tylko przeciwnik zacznie na Ciebie szarżować, wycofaj się do tunelu i poczekaj na uderzenie. Następnie szybko wyjdź, wykonaj kilka ciosów i znowu się schowaj. W taki sposób szybko rozprawisz się z wrogiem. W grocie znajdziesz Kępy Mar i potężne udoskonalenie do broni. Następnie wróć do ostatniego punktu kontrolnego z Vulgrimem.
Gdy obejdziesz zrujnowany wagon tramwaju zobaczysz w oddali przeciwnika, który zacznie pluć kulami jadu, gdy tylko się do niego zbliżysz. Uważaj na posągi ponieważ chowają się w nich kolejni przeciwnicy. Po zabiciu ich wszystkich, zbierz artefakt.
Wskocz na wagon z lewej strony i przejdź po jego dachu.
W małej jaskini znajdziesz kolejnego człowieka do uratowania i jeden dodatkowy przedmiot.
Po wyjściu z jaskini idź cały czas prosto i schodami do góry. Zaraz za zakrętem czeka na Ciebie przeciwnik, który zanim zacznie walkę postara się wezwać posiłki. Jeśli szybko się z nim nie rozprawisz przyjdzie dodatkowych 3 przeciwników.
Idąc korytarzem z lewej strony dotrzesz do następnego Bossa - Gnuśność.