Schronienie | Solucja do gry Darksiders 3 Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia lokacji Schronienie. Furia musi między innymi wdrapać się po zniszczonym drapaczu chmur. Główną bohaterkę czeka też pierwsza wizyta w Kuźni Stwórcy gdzie możliwe jest ulepszanie posiadanych broni.
Początek wspinaczki
Schronienie to druga lokacja w której znajdziesz wielkie drzewo wyrastające w samym centrum miasta. Idź wzdłuż wytyczonej ścieżki.
Gdy dojdziesz do rampy prowadzącej w górę spójrz w stronę zrujnowanej kuchni. W futrynie będzie stał przewrócony mebel, który możesz zniszczyć, aby dostać się do środka. W pokoju będzie jeden przeciwnik chowający się za regałem. W środku znajdziesz Kępę Mar.
Gdy wrócisz na główną ścieżkę, spójrz nieco w prawo. Po rampie widocznej na powyższym obrazku możesz dostać się na balkon prowadzący do ślepego zaułka. Po drodze będziesz musiał pokonać kilku przeciwników, ale na samym końcu znajdziesz jeden odłamek.
Przed Tobą kolejni przeciwnicy. Po ich pokonaniu upewnij się, że rozbiłeś meble biurowe stojące po prawej stronie ponieważ znajdziesz w nich jeden odłamek.
Drapacz chmur
Dalsza droga zaprowadzi Cię do Vulgrima. W zamian za dusze, Vulgrim oferuje swoje usługi, możliwość teleportacji i kupowania/sprzedawania przedmiotów, jak np. lecznicze odłamki. Za dusze możesz rozwijać swoją postać. Więcej informacji o rozwoju postaci znajdziesz w odpowiednim rozdziale niniejszego poradnika.
Gdy załatwisz wszystkie sprawunki z Vulgrimem, wskocz na podwyższenie widoczne na powyższym obrazku.
W trakcie wspinania się do góry zwróć uwagę na ścianę widoczną na powyższym obrazku. Możesz przez nią przeskoczyć, a na dole znajdziesz Kępę Mar.
Na półkę widoczną nieco dalej dostaniesz się przy użyciu prostego tricku z bronią. Wyskocz do góry, złap konar bronią i przeskocz na drugą stronę. Bądź od razu gotów do walki ponieważ możesz liczyć na komitet powitalny.
Gdy rozprawisz się z przeciwnikami, zejdź nieco niżej. Trafisz tutaj na jednego przeciwnika i zdobędziesz kolejną Kępę Mar.
Idąc wzdłuż wyznaczonej ścieżki napotkasz kolejnych przeciwników. Zanim jednak przystąpisz do walki musisz wiedzieć, że oprócz 3 widocznych w oddali stworów, nagle pojawią się jeszcze dwa. Nie masz zbyt wiele miejsca do walki więc w razie konieczności rób uniki do tyłu, aby nie spaść w przepaść.
Po pokonaniu przeciwników odwróć się w prawą stronę i wskocz na balkon widoczny na powyższym obrazku. Za przeszkodą z desek znajduje się przeciwnik, który tylko czeka aż pojawisz się w zasięgu. Za rogiem znajdziesz kolejną Kępę Mar.
Wróć na główną ścieżkę i wdrap się na górny poziom. Aby tego dokonać będziesz musiał użyć podwójnego skoku przy ścianie z lewej strony.
Po wejściu na wyższy poziom zobaczysz nieco przeszkód z desek. Za nimi znajdują się przeciwnicy. Musisz także uważać na daszek z prawej strony ponieważ na górze czai się stwór z nożami, który od razu włączy się do walki.
Po pokonaniu przeciwników wskocz na daszek. Odpowiednie miejsce znajdziesz zaraz za rogiem.
Gdy będziesz na dachu budynku zwróć uwagę na zbłąkaną niebieską duszę. Musisz ją zaatakować, aby ją zebrać. Z prawej strony widać także ciało stwora, a przy nim kolejną Kępę Mar.
Wróć na główną ścieżkę i przeskocz na drugi koniec rozpadliny. Następnie kontynuuj wspinaczkę po schodach.
Kuźnia Stwórcy
Dotrzesz do serca Schronienia, gdzie spotkasz się z Ulthanem. Po krótkiej cut-scence będziesz mógł kontynuować swoją przygodę. Z rozmowy z nowo poznanym sojusznikiem dowiesz się, że musisz udać się do lokacji Zaświaty, aby pokonać kolejnego Bossa - Gniew.
Możesz dodatkowo porozmawiać z Ulthanem po to żeby wywołać okno kupowania ulepszeń dla broni i udoskonaleń. Jeśli masz z tym problemy, to zaczekaj aż Ulthane odwróci się w stronę głównej bohaterki. Dopiero wtedy pojawi się ikona rozmowy.
Wejdź na centralny punkt, aby uruchomić windę. W ten sposób dostaniesz się do kolejnej lokacji.
Rozdroża
Lokacja, w której się znajdziesz nie należy do najbezpieczniejszych więc czeka Cię sporo walki. Zanim jednak przejdziesz do eliminacji przeciwników upewnij się, że zbierzesz Anielski Artefakt, który znajdziesz przy zwłokach potwora przy niskim murku.
W pierwszej kolejności postaraj się wyeliminować patrol złożony z 3 potworów. Będą oni chodzić wytyczoną ścieżką więc po prostu poczekaj, aż do Ciebie przyjdą, aby rozpocząć walkę z możliwie jak najmniejsza ilością przeciwników.
Następnie wykończ dwóch przeciwników biesiadujących przy ognisku. Z prawej strony, zaraz przy autobusie, znajdziesz odłamek. Idąc nieco dalej, za rogiem budynku z prawej strony, za małą barykadą znajdziesz Kępę Mar.
Z drugiej strony autobusu jest przejście do zaułka, a w nim mocniejszy przeciwnik. Postaraj się wyciągnąć przeciwnika z zaułka, aby mieć większe pole do unikania jego ciosów. Z ciała pokonanego przeciwnika otrzymasz rudę Adamantytu, która przydaje się do wzmacniania broni. W rogu zaułku znajdziesz także Kępę Mar.
Wróć na początek lokacji i tym razem udaj się w lewą stronę. Zwróć uwagę na to, że po lewej stronie znajdują się przeciwnicy, którzy od razu Cię zaatakują, gdy znajdziesz się w pobliżu. Zwróć także szczególną uwagę na przeciwników wiszących na ścianie. Po ich wyeliminowaniu będziesz mógł zebrać odłamek.
Przy ołtarzu widocznym w oddali natkniesz się na 2 przeciwników. Nie powinni stwarzać żadnego zagrożenia. Z ołtarza będziesz mógł zebrać kolejny odłamek Adamantytu.
Przechodząc nieco dalej zwróć szczególną uwagę na przeciwnika wiszącego na lianie. Spadnie on na Ciebie, gdy tylko znajdziesz się w pobliżu. Zanim zaczniesz walkę możesz zebrać Kępę Mar, która znajduje się na skale z lewej strony. Po zakończonej walce zbierz odłamek Adamantytu.
Po wyeliminowaniu ostatniego przeciwnika wróć do autobusu i spójrz w dół. Zobaczysz wejście do kanałów. Zeskocz na dół, aby kontynuować swoją przygodę.
Udaj się w dalszą drogę korzystając z wąskiego przejścia w ścianie. Trafisz do następnej lokacji.