Gnijąca sadzawka Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia lokacji Gnijąca sadzawka. To rozległa miejscówka, w której Furię oprócz staczania walk z przeciwnikami czeka także sporo eksploracji i rozwiązywania zagadek związanych m.in. z neutralnie nastawionymi stworami.
Aktywuj kolejny punkt kontrolny i załatw sprawunki z Vulgrimem.
Gdy wyjdziesz na otwartą przestrzeń będziesz świadkiem walki aniołów z demonami. Włącz się do zabawy i wszystkich wyeliminuj.
Z prawej strony wisi jeden przeciwnik do strącenia. Niestety, samemu nie dasz rady wskoczyć na wyższy poziom więc musisz poszukać innej drogi.
Z lewej strony znajduje się sadzawka wypełniona kwasem. Nie wchodź tam, bo w szybkim tempie stracisz zdrowie.
Wejdź na głowę neutralnego stwora.
Teraz musisz nauczyć się nim sterować. Twoim zadaniem jest doprowadzenie stwora do podwyższenia terenu, które widziałeś przed chwilą. Sterowanie stworem jest bardzo proste: uderzysz z lewej strony - stwór sunie w prawą stronę itd.
Gdy dolecisz do ściany wskocz wyżej i przygotuj się na walkę.
Po krótkiej chwili z nieba spadnie gryfon, który jest bardzo wytrzymałym przeciwnikiem. Uważaj na ataki pazurami, skoki i wiązkę energii, którą wystrzeliwuje z pyska.
Za wodospadem znajduje się mała grota, a w niej przedmiot do zebrania.
Nieco dalej znajdziesz kilku przeciwników do pokonania i jednego wisielca do strącenia. Z lewej strony, w wyrwie w murze znajdziesz jeden przedmiot. Przeskocz przez barykadę z autobusów. Po drugiej stronie może być jeden przeciwnik. Następnie wskocz do wody.
Zanurkuj i zbierz jeden przedmiot. Następnie wyskocz z wody i wejdź na poziom ulicy.
Zlikwiduj przeciwnika i przejdź przez wyrwę w murze.
W środku czeka na Ciebie kilkoro przeciwników. Po zakończonej walce przejdź przez drzwi z prawej strony, które znajdują się nieco dalej. Naprzeciwko znajdziesz jeden przedmiot, a w środku możesz napotkać jednego przeciwnika.
Wypal przejście przez pajęczynę po drugiej stronie pomieszczenia.
Przed Tobą kolejne stworzenie neutralne. Podejdź do stwora i wdrap się na niego.
Wdrap się na stwora po czym uderz go w taki sposób, aby ruszył w stronę rusztowania. Stwór się nie zatrzyma więc musisz w porę podskoczyć, aby wylądować na rusztowaniu.
Gdy wejdziesz na wyższy poziom od razu zaatakuje Cię przeciwnik, ale nie powinien stanowić dla Ciebie zagrożenia.
Przejdź do kolejnego pomieszczenia. Uważaj na jednego wisielca i przeciwnika, który chodzi po rusztowaniu.
Przejdź przez kolejne drzwi. Możesz spodziewać się ataku przeciwnika.
Zbierz przedmiot z balkonu po czym wróć do środka budynku.
Teraz musisz przeskoczyć na drugą stronę przy pomocy broni głównej. Zbierz przedmiot i wróć na tę stronę. Możesz w międzyczasie zrzucić wisielca widocznego z prawej strony.
Odwróć się i przejdź przez otwór w ścianie.
Twoim zadaniem będzie zniszczenie fioletowej ściany. Z lewej strony widać kokon z substancją, który należy uderzyć.
Podprowadź żuka do substancji i poczekaj, aż ją wchłonie. Następnie złap go i rzuć w kierunku ściany.
Otworzyłeś w ten sposób wejście do pomieszczenia z neutralnym stworem.
Teraz musisz rozbić przeszkodę na ścianie wewnątrz budynku. Poczekaj, aż żuk wchłonie substancje, a następnie przejdź w tryb celowania i dobrze wyceluj. Następnie podnieś żuka i rzuć nim w kierunku przeszkody.
Zauważ, że po drugiej stronie pomieszczenia też jest mała przeszkoda do rozbicia. Musisz sobie z nią poradzić w taki sam sposób, jak z poprzednią.
W środku małego pomieszczenia znajdziesz artefakt.
Wyjdź na chwile na zewnątrz, do lokacji z żukiem i wskocz na kontenery.nMożesz uratować kolejnego człowieka i zebrać jeden przedmiot.
Wejdź do pomieszczenia ze stworem i wdrap się na niego. Następnie uderz go w taki sposób, aby poleciał w kierunku otworu w ścianie. Następnie wleć do pomieszczenia z lewej strony.
Teraz uderz stwora w taki sposób, aby poszybował do wyjścia.
Teraz pozostaje Ci skierować stwora do przepaści i samemu przeskoczyć na drugą stronę.
Wejdź do kolejnego budynku.
Za kontenerem znajdziesz jeden przedmiot. Idź dalej i przygotuj się na walkę. Gdy wejdziesz w głąb budynku, trafisz na arenę na której czeka na Ciebie liczny komitet powitalny. Będziesz musiał walczyć z kilkoma przeciwnikami na raz, a następnie przyjdzie Ci stoczyć pojedynek ze znacznie mocniejszym wrogiem.
Po wygranej walce i krótkiej cut-scence otrzymasz od Usiela nową broń - Zbawienie.
Wejdź po schodach, a następnie wskocz do klatki i zbierz przedmiot. Wyskocz na zewnątrz i kontynuuj przeszukiwanie hangaru.
Zejdź schodami na niższe piętro. Na półkach widocznych w oddali masz do zebrania kolejny przedmiot.
Korzystając z korytarza za Usielem dojdziesz do końca tego etapu rozgrywki. Zeskocz na sam dół.