Esencje cz. 2 - Katakumby | Solucja do gry Darksiders 3 Darksiders 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Na tej stronie poradnika do gry Darksiders 3 znajdziesz opis przejścia Katakumb. Ma to miejsce niedługo po odwiedzeniu po raz pierwszy siedziby Władcy Podziemi i pozyskaniu Esencji Płomienia. Furię czeka sporo eksploracji, rozwiązywania zagadek i walk z podrzędnymi przeciwnikami.
Dotrzesz w końcu do Vulgrima i będziesz mógł zdeponować dusze lub zrobić zakupy. Aby wydostać się z tej sali musisz uderzyć w posąd strażnika z mieczem.
Gdy wrota się otworzą będziesz mógł kontynuować swoją przygodę. Zanim jednak wyjdziesz, musisz wykonać jeszcze jedną czynność.
Podnieś miecz, który wcześniej wytrąciłeś z rąk posągu. Aby go podnieść wystarczy wcisnąć przycisk odpowiedzialny za wykonywanie akcji.
Wyjdź z komnaty i podejdź do posągu bez miecza, a następnie użyj przycisku odpowiedzialnego za wykonywanie akcji.
Tym sposobem uzupełniłeś schemat i obydwa posągi posiadają miecz. Teraz, nauczony doświadczeniem z poprzedniej zagadki z mostem, musisz uderzyć w jeden, a następnie w drugi miecz w możliwie jak najkrótszym czasie.
Gdy uda Ci się poprawnie wykonać zadanie, obydwa miecze zaświecą się na czerwono i wrota zaczną się otwierać.
Przed Tobą kolejna zagadka - znowu miecze. Tym razem w środku jest jeden mały posąg z mieczem i dwa większe posągi do uzupełnienia.
Odwróć się w prawo. Komnatę patrolują szkielety z którymi powinieneś szybko się rozprawić. Na dolnym poziomie znajdziesz więcej przeciwników i jednego dużego ognistego strażnika. Poza tym, znajdziesz tam wiele sarkofagów do rozbicia, a w nich Kępy Mar, odłamki i jeden przedmiot za który zyskasz dodatkowy punkt Atrybutów. Możesz wszystko zebrać teraz lub później, jak wolisz.
Najprostszym sposobem na zabicie strażnika jest zwabienie go na schody. Pokaż się przeciwnikowi, a następnie ustaw się w odpowiednim miejscu i poczekaj, aż sam do Ciebie przyjdzie. Z tego miejsca możesz go swobodnie okładać, a przeciwnik będzie uderzał w ścianę. Nic prostszego.
Wejdź do korytarza, który znajduje się z prawej strony od wejścia do komnaty.
Na dole czeka na Ciebie szkielet z maczugą. W ciasnym pomieszczeniu masz mało miejsca na walkę więc staraj się nie spuszczać wzroku z przeciwnika. Uważaj na potężne ciosy.
Po pokonaniu wroga odwróć się w stronę schodów i wejdź do niskiego tunelu.
Zbierz odłamek i zeskocz na dół. Znajdziesz się w pomieszczeniu z dwoma posągami. Wejdź ponownie do wielkiej komnaty.
Tym razem wybierz przejście na końcu wielkiej komnaty, z prawej strony.
Stań na przycisku, aby uruchomić obrotową ścianę, a następnie wejdź do środka.
Idź do przodu, jak droga prowadzi.
W końcu staniesz na balkonie. Okrągła sala w dole wygląda złowrogo i nie zwiastuje niczego dobrego. Twoim zadaniem będzie stanięcie na przycisku w centralnym punkcie sali. Zanim jednak to zrobisz, uzupełnij brakujące zdrowie i przygotuj się na walkę.
Gdy tylko staniesz na przycisku zewsząd zaczną wychodzisz szkielety. Będzie ich co najmniej kilkanaście. Wśród słabszych przeciwników znajdą się też dwaj mocniejsi z mieczem i jeden łucznik w rogu sali. W trakcie walki musisz mieć oczy dookoła głowy i szybko się przemieszczać, aby uniknąć obrażeń.
Po skończonej walce stań na przycisku i poczekaj, aż ściana całkowicie się obróci i otworzy dla Ciebie wnękę.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie