Akt 2 - Wszystko, co się świeci poradnik Command & Conquer 3: Gniew Kane'a
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Akt 2 - Wszystko, co się świeci
Niezwykle interesujący scenariusz, znacznie odbiegający od tego, co widziałeś do tej pory. W omawianej misji obejmujesz kontrolę nad dwoma oddziałami Cienia, który na początku musi uruchomić znaczniki dla artylerii Bractwa. Choć obie drużyny piechurów mogą się maskować, zadanie wcale nie jest proste. Na terenie placówki GDI roi się od jednostek wykrywających Twoją drużynę, na dodatek podobne właściwości wykazują liczne na tym obszarze wieżyczki.
1 - Wskaż elektrownie skarbca za pomocą znaczników Cieni
Poderwij oba oddziały do lotu i skieruj je do najbliższej elektrowni (na wschodzie), uważając przy tym, aby nie zostać wykrytym przez patrolujące teren wrogie Żarłacze. Gdy wylądujesz na wzniesieniu, umieść pierwszy znacznik przy budynku.
Przepraw się na piechotę przez most na północ, zabijając patrolujących teren żołnierzy. Umieść znacznik przy kolejnej elektrowni i ruszaj na zachód, omijając szerokim łukiem wrogie patrole (piechurów możesz oczywiście wyeliminować bez trudu, ale wróg natychmiast stworzy nowy oddział w koszarach). Oznacz ostatnie dwa budynki i poczekaj cierpliwie na dalszy rozwój wypadków.
Bractwo zniszczy elektrownie i przyśle posiłki. Oprócz niewidzialnych czołgów pojawią się także działa artyleryjskie o nazwie Widmo. Umiejętność maskowania oraz duża siła ognia czynią z tych ostatnich jednostek niezwykle skuteczną maszynę do destrukcji wrogich baz.
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie