Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Tacitus Interruptus poradnik Command & Conquer 3: Gniew Kane'a

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Akt 2 - Tacitus Interruptus

Tacitus przewożony jest na pokładzie pojazdu MCV, który eskortowany jest przez GDI do portu - Akt 2 - Tacitus Interruptus - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry

Tacitus przewożony jest na pokładzie pojazdu MCV, który eskortowany jest przez GDI do portu. Kane chce przechwycić drogocenny ładunek, zanim ten ostatni zostanie przeładowany na statek. Czas odgrywa tu zatem niezwykle ważną rolę.

Zmagania rozpoczynasz w południowo-wschodnim rogu mapy, ze słabo rozwiniętą bazą. Oprócz podstawowych budynków otrzymasz również kilkanaście jednostek: czołgów Skorpion, łazików i motocykli szturmowych. Choć armia jest pokaźna, lepiej nie testować jej wartości bojowej na wojskach eskortujących wrogie MCV. Znacznie lepiej sprawdzą się one podczas ochrony bazy w początkowej fazie rozgrywki.

1 - Uszkodź MCV ZOCOMu, zanim dotrze do doków

Na początku musisz zatroszczyć się o unieszkodliwienie pojazdu, który nieubłaganie zbliża się do portu. MCV będzie poruszać się najkrótszą z możliwych tras, która na powyższej mapce została wyznaczona przy pomocy żółtej strzałki.

GDI unieruchomi pojazd, jeśli MCV otrzyma jakiekolwiek obrażenia. Wybuduj zatem wieżę lotniczą i jak najszybciej powołaj do życia śmigłowiec Jad. Wyprodukowawszy maszynę, skieruj ją na północ i po prostu zaatakuj wehikuł. Korsarze zestrzelą helikopter, ale cel zostanie osiągnięty - MCV przemieni się w plac budowy.

Niszcząc pola z Tyberium wywołasz reakcję łańcuchową, która uszkodzi pobliskie budynki. - Akt 2 - Tacitus Interruptus - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
Niszcząc pola z Tyberium wywołasz reakcję łańcuchową, która uszkodzi pobliskie budynki.

Teraz musisz skoncentrować się na rozbudowie bazy, kładąc szczególny nacisk na umocnienia obronne. Poustawiaj w jednej linii Szatkownice, a pomiędzy nie wciśnij kilka Obelisków Światła. Resztę załatwią otrzymane na początku jednostki oraz śmigłowce Jad, które oczywiście musisz zbudować sam. Kilkanaście maszyn uzbrojonych w lasery skutecznie wzmocni defensywę i nie pozwoli wrogom przedostać się do bazy.

Dwie żniwiarki szybko wyeksploatują pole Tyberium w prawym, dolnym rogu mapy, dlatego też musisz postarać się o dodatkowe fundusze. Dobrym posunięciem okaże się przechwycenie iglicy zlokalizowanej na zachód od Twojej bazy. Zdobyty budynek należy chronić, gdyż GDI będzie próbować go przejąć przy pomocy swoich inżynierów. Kilka śmigłowców Jad załatwi jednak ten problem.

Finanse podreperuje również mała placówka, którą należy stworzyć nieopodal drugiego pola z Tyberium (biały punkt A na powyższej mapce). Bazę załóż przy pomocy Emisariusza, a rafinerię otocz wiankiem stacjonarnych środków obronnych. Wróg skupi swoje ataki na nowej placówce, dlatego też możesz sprzedać większość wieżyczek chroniących Twoją główną siedzibę.

1 - Skorzystaj ze zdolności wysadzania żył Tyberium, aby zniszczyć pola Tyberium GDI

Działania ofensywne rozpocznij od budowy fabryki chemicznej. W ten oto sposób otrzymasz dostęp do specjalnych pocisków, pozwalających niszczyć żyły Tyberium. Rakiety przetestuj na polach, które zlokalizowane są w północnej części mapy. Nie tylko wypełnisz jedyne w tym etapie zadanie bonusowe, ale również pozbawisz wroga dostępu do kryształu, a co za tym idzie - do pieniędzy...

W trakcie ewakuacji MCV dobrze jest trzymać w pobliżu pojazdu jednostki wojskowe, np. śmigłowce - Akt 2 - Tacitus Interruptus - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
W trakcie ewakuacji MCV dobrze jest trzymać w pobliżu pojazdu jednostki wojskowe, np. śmigłowce

Po zlikwidowaniu pól z Tyberium wrogie ataki wyraźnie stracą na sile. Zbuduj świątynię Nod, dzięki czemu uzyskasz dostęp do broni atomowej i rozpocznij produkcję wojska. Gdy będziesz gotowy do ostatecznego uderzenia, skieruj armię na północ, likwidując opozycję chroniącą się w zwykłych domach.

Niszczenie bazy GDI należy zacząć od placu budowy, który zlokalizowany jest nieopodal środkowego pola Tyberium (punkt B na powyższej mapce). Gdy wróg nie będzie w stanie odbudować swoich konstrukcji, rozwal elektrownie na wschodzie i na zachodzie, a następnie zrównaj z ziemią pozostałe struktury.

2 - Zdobądź plac budowy ZOCOMu

Gdy główna baza GDI przejdzie do historii, powołaj do życia sabotażystę i przejmij plac budowy. Konstrukcja zamieni się z powrotem w MCV i będzie od tej pory przyjmować rozkazy Bractwa.

3 - Eskortuj pojazd MCV ZOCOMu do strefy ewakuacyjnej

Ostatnie zadanie w tym scenariuszu nie powinno sprawić Ci większego kłopotu. Skieruj MCV do strefy ewakuacyjnej, który zlokalizowany jest w lewym, dolnym rogu mapy. W pobliżu pojazdu trzymaj jednostki wojskowe, gdyż nacierający od północy Obcy zainteresują się nim, jeśli na swojej drodze nie napotkają sił GDI.