Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 1 - To, co nam się należy poradnik Command & Conquer 3: Gniew Kane'a

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Akt 1 - To, co nam się należy

Głównym celem w tej misji jest tajne laboratorium badawcze GDI, w którym ukryto ważne dla Kane'a i jego bractwa informacje - Akt 1 - To, co nam się należy - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry

Głównym celem w tej misji jest tajne laboratorium badawcze GDI, w którym ukryto ważne dla Kane'a i jego bractwa informacje. Zanim jednak zdołasz przejąć kompleks, musisz wpierw uporać się z wrogimi wojskami, które niemal od samego początku zmagań mocno dadzą Ci się we znaki.

Początkowo dysponujesz tylko jedną rafinerią, dlatego też szybko powołaj do życia sabotażystę, który przejmie iglicę we wschodniej części plaży. Wybuduj szybko centrum operacyjne, a także Fabrykę wojenną. Rozpocznij produkcję czołgów Skorpion, a zabudowania otocz wieżyczkami przeciwlotniczymi. Po kilkudziesięciu sekundach GDI uderzy po raz pierwszy. Na niebie pojawią się Żarłacze, natomiast z lądu zaatakują Cię Rosomaki.

Od tego momentu wróg będzie atakować Cię, posyłając grupy złożone z Pitbulli (tylko na początku), Rosomaków oraz Tytanów. Wyprodukuj kilkanaście czołgów do ochrony głównej placówki i powstawaj pomiędzy swoje maszyny wieżyczki laserowe. Jednocześnie przygotuj drugą grupę Skorpionów i skieruj je do pola Tyberium na zachodzie (biały punkt A na powyższej mapce).

Druga placówka będzie wymagać ochrony. - Akt 1 - To, co nam się należy - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
Druga placówka będzie wymagać ochrony.

Skonstruuj Emisariusza i przyślij go w pobliże drugiego pola Tyberium. Rozłóż pojazd i postaw rafinerię. Wzmocnij obronę tej placówki obroną przeciwlotniczą i przeciwpiechotną, a następnie dołącz do grupy kolejne czołgi. Wróg będzie atakować teraz obie bazy, dlatego cały czas musisz mieć się na baczności i uzupełniać straty.

1 - Zdobądź tajne laboratorium badawcze GDI

Mając pod kontrolą dwie Rafinerię i co najmniej jedną iglicę (na planszy jest ich znacznie więcej, ale każdy przejęty budynek będzie wymagać dodatkowej ochrony) możesz rozpocząć produkcję wojsk, które pomogą Ci w przejęciu laboratorium badawczego GDI. Nie oszczędzaj na kasie i zainwestuj w drugą fabrykę pojazdów. Dzięki temu szybko zdołasz stworzyć masę czołgów.

Kompleks z laboratorium badawczym zaatakuj od południowego-wschodu - tutaj obrona jest najsłabsza. Zrównaj z ziemią wszystkie wieżyczki i pozbądź się niewielkiej grupy jednostek. Gdy sytuacja będzie opanowana, skonstruuj Emisariusza i przyślij go w pobliże placówki. Potrzebny Ci będzie także sabotażysta - tego ostatniego możesz przywieźć do wrogiego kompleksu za pośrednictwem samolotu transportowego.

Upewniając się, że na koncie masz sporo gotówki, przejmij budynek i rozłóż Emisariusza w pobliżu laboratorium. Chwilę później rozpęta się piekło.

2 - Utrzymaj laboratorium, aż do ukończenia transmisji

Musisz utrzymać laboratorium badawcze do momentu, w którym Bractwo skopiuje wszystkie dane. Operacje potrwa cztery minuty. W tym czasie zostaniesz zaatakowany zarówno z lądu, jak i powietrza. Koncentruj się na eliminowaniu nadciągających jednostek, a także buduj stacjonarne środki obronne. Oprócz wieżyczek przeciwlotniczych, możesz się również pokusić o działa laserowe, zwłaszcza jeśli nie dysponujesz dużą liczbą czołgów.

GDI nie zdoła zniszczyć laboratorium przy takiej ochronie. - Akt 1 - To, co nam się należy - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
GDI nie zdoła zniszczyć laboratorium przy takiej ochronie.

1 - Laboratorium badawcze GDI utrzyma mniej niż 50% uszkodzeń

Po upłynięciu czterech minut misja zakończy się. Jeśli w trakcie obrony laboratorium pilnowałeś, by placówka nie została zbytnio zasypana gradem pocisków, będziesz mógł zaliczyć jedyne w tym scenariuszu zadanie dodatkowe. Sprawa jest prosta - jeśli budynek straci więcej energii niż połowę, to nie otrzymasz bonusu.