Akt 2 - Nadejście MARV poradnik Command & Conquer 3: Gniew Kane'a
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Akt 2 - Nadejście MARV
Twoi wrogowie zdołali opracować potężną jednostkę bojową MARV, która doskonale sprawdza się nie tylko w walce, ale również w zbiorze Tyberium. Bractwo Nod zamierza przeanalizować nowoczesny wehikuł, a następnie stworzyć podobny pojazd na bazie pierwowzoru. Jak zwykle kwestia pozyskania materiału do badań spadnie na Twoje barki...
Misję rozpoczniesz w południowej części mapy. Od samego początku dysponujesz rozbudowaną bazą, zawierającą m.in. dwie rafinerie oraz kilka Obelisków Światła do obrony. Skonstruuj drugą wieżę lotniczą, laboratorium techniczne, a także wieże przeciwlotnicze, które będą chronić Cię przed atakiem jednostek powietrznych. Poświęć trochę grosza na wynalezienie kondensatorów laserowych i usprawnienie stacjonarnych środków obronnych.
Rozpocznij produkcję śmigłowców Jad, które w tym scenariuszu będą stanowić trzon Twojej armii. W chwili gdy Twoja baza zostanie zaatakowana przez jednostkę MARV, na niebie powinno unosić się co najmniej trzydzieści maszyn.
2 - Zniszcz pojazd MARV
Czołg MARV charakteryzuje się sporą wytrzymałością, a także olbrzymią siłą ognia, dlatego rzuć do walki z nim wszystkie jednostki, jakie znajdują się w bazie. Lasery śmigłowców nie będą w stanie wyrządzić maszynie większej krzywdy, ale swoje zrobią Awatary oraz Obeliski Światła. Gdy czołg zamieni się w kupę złomu, zadanie zostanie zaliczone.
Zbierz śmigłowce do kupy i leć na północ. Eksterminuj wszystkich przeciwników, jacy nawiną Ci się pod celownik i wtargnij do wrogiej bazy. Równanie z ziemią siedziby GDI rozpocznij od placu budowy i elektrowni. Gdy pozostałe konstrukcje zostaną pozbawione energii, zniszcz je. Po kilku minutach wroga placówka przestanie istnieć.
1 - Zdobądź węzeł rekultywacji
W okolicy nie powinno być już żadnych wrogów, dlatego bez obaw możesz przejąć obie iglice Tyberium, które zlokalizowane są w środkowej części mapy. Gdy budowle staną się Twoją własnością i dodatkowa kasa zacznie spływać strumieniem na konto Bractwa, wyprodukuj jeszcze jednego sabotażystę i zdobądź węzeł rekultywacji - jedyną konstrukcję oznaczoną żółtym markerem.
3 - Broń węzła rekultywacji, aż do zakończenia transmisji
Przesuń wszystkie śmigłowce w pobliże węzła rekultywacji. Transmisja danych potrwa aż sześć minut - w jej trakcie budynek będzie atakowany przez nadciągające ze wschodu i zachodu siły GDI. Twoje latające maszyny powinny bez trudu poradzić sobie z każdym zagrożeniem. Jeśli węzeł ucierpi w wyniku wrogiego ataku, po prostu zreperuj budowlę.
W trakcie sześciominutowej transmisji poświęć pozyskiwane cały czas fundusze na wzmocnienie obrony Twojej głównej bazy. Postaw kilka obelisków i wybuduj dodatkowe Awatary. Gdy proces przesyłania danych zakończy się, Twoja siedziba musi stać się twierdzą nie do zdobycia.
4- Zbuduj ośrodek inżynieryjny Odkupicieli
Naukowcy Bractwa opracowali projekt nowej jednostki - Odkupiciela - który według nich ma szansę rywalizować z czołgami MARV. Wydaj rozkaz do budowy ośrodka inżynieryjnego, za pośrednictwem którego stworzysz później prototyp olbrzymiego mecha. Budowla jest bardzo kosztowna, ale konieczna do zakończenia misji.
1 - Zniszcz wspierający pojazd MARV ZOCOM
W tym samym czasie GDI rozpocznie nieustanne ataki z dwóch baz, które ujawniły się wraz z powiększeniem terenu konfliktu. Oprócz zwykłych jednostek, w armii GDI pojawią się również Molochy oraz dwa czołgi MARV. Pozbądź się artylerii przy pomocy śmigłowców i natychmiast skieruj maszyny do walki z olbrzymimi jednostkami wroga. Staraj się koncentrować ogień najpierw na jednym, a dopiero potem na drugim czołgu. Z pomocą przyjdą Ci Awatarzy oraz niezawodne Obeliski Światła.
5 - Zbuduj Odkupiciela
Gdy ośrodek inżynieryjny stanie w Twojej bazie, musisz wyprodukować Odkupiciela. Ogromny mech może wspomóc Twoją armię w ostatecznym ataku, ale nie jest to konieczne. Jeśli dbałeś o swoje śmigłowce i uzupełniałeś straty nowymi maszynami, powinieneś dysponować siłą, która bez trudu poradzi sobie z ostatnimi placówkami GDI na tym terenie.
6 - Zniszcz bazy ZOCOMu
Zbierz do kupy wszystkie swoje jednostki i wydaj rozkaz do ataku. Aby ukończyć scenariusz, musisz zniszczyć oba wskazane przez dowództwo place budowy. Biorąc pod uwagę Twoją olbrzymią przewagę na lądzie (Odkupiciel i Awatary), a także w powietrzu (śmigłowce Jad), zadanie to będzie formalnością.