Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry

Command & Conquer 3: Gniew Kane'a - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akt 2 - Doktor znika poradnik Command & Conquer 3: Gniew Kane'a

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Akt 2 - Doktor znika

Kane zamierza porwać pracującego dla GDI doktora Girauda, który od dłuższego czasu zajmuje się badaniem Tyberium - Akt 2 - Doktor znika - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry

Kane zamierza porwać pracującego dla GDI doktora Girauda, który od dłuższego czasu zajmuje się badaniem Tyberium. Naukowiec ukrywa się w swoim laboratorium, dobrze chronionym przez wrogie wojska.

Omawiany scenariusz jest kolejnym, w którym ogromnie ważną rolę odgrywają decyzje podjęte w pierwszych minutach rozgrywki. GDI nie zamierza się patyczkować ze swoim odwiecznym wrogiem, dlatego też od samego początku musisz przygotować się na wyczerpujące ataki. Przyjęcie postawy defensywnej na starcie jest po prostu konieczne, jeśli marzysz o sukcesie w tej misji.

Tradycyjnie należy się spieszyć. Wybuduj centrum operacyjne, fabrykę wojenną i koszary. Stwórz drugą Żniwiarkę, a także Zwiadowcę i dwóch sabotażystów. Rozpocznij budowę umocnień obronnych, poczynając od wież przeciwlotniczych. Czołgi ogniowe wystarczą do odparcia pierwszych ataków, ale wkrótce - bez wsparcia - szybko padną łupem wrogów.

Skuteczna ochrona bazy to podstawa. - Akt 2 - Doktor znika - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
Skuteczna ochrona bazy to podstawa.

Wprowadź na pokład Zwiadowcy inżynierów i wyślij ich w kierunku iglicy Tyberium, zabierając po drodze skrzynie z portu (punkt A na powyższej mapce). Przejmij jeden z silosów oraz iglicę, a następnie skieruj transportowiec z powrotem do bazy. Załaduj jednego sabotażystę, a także dowolnie wybrany oddział piechoty. Wracaj do iglicy i przejmij drugi silos. Na koniec rozłóż w tym miejscu zwiadowcę - piechota będzie odpierać ewentualne ataki w bunkrze.

W trakcie operacji przejmowania iglicy i silosów cały czas powinieneś rozbudowywać bazę. Jak najszybciej postaw laboratorium techniczne i wybuduj cztery Obeliski Światła, które będą stanowić trzon Twoich linii obronnych. Potężne działa laserowe wspomóż Szatkownicami. Jeśli usprawnisz małe wieżyczki przy pomocy nowych technologii (do kupienia w centrum operacyjnym oraz w laboratorium), wróg nie będzie w stanie wyrządzić Ci krzywdy.

1 - Zdobądź centrum kontroli portu kosmicznego

Gdy sytuacja zostanie opanowana, możesz rozpocząć działania ofensywne. Pierwszym celem dla Twoich wojsk powinna stać się mała placówka wojskowa, która chroni centrum kontroli portu kosmicznego. Zbuduj potężną armię złożoną z Czyścicieli, kilku Modliszek i jednostek artylerii, a także czołgów ogniowych. Te ostatnie przydadzą się do eliminowania szturmowców, gdyż to właśnie wyposażeni w działa strumieniowi piechurzy będą stanowić największe zagrożenie dla Twoich wojsk.

Bazę zaatakuj od północnego-zachodu, ostrożnie posuwając się naprzód. Eliminuj wszystkich obrońców przy pomocy zwykłych wojsk, natomiast artylerii użyj do równania z ziemią kolejnych konstrukcji. Po kilkudziesięciu sekundach intensywnego natarcia powinieneś zlikwidować plac budowy, a także budynki odpowiadające za produkcję jednostek. Nie zapomnij również rozwalić wrogich rafinerii.

Oczyściwszy teren wokół centrum kontroli portu kosmicznego przyślij Emisariusza i rozpocznij budowę drugiej bazy. Najważniejsze będą umocnienia obronne (wróg będzie atakować nową placówkę) oraz rafineria. Żniwiarka może zbierać Tyberium z niebieskiego pola, które znajduje się na północy (punkt B na zamieszczonej powyżej mapce). Dzięki temu zapewnisz sobie dodatkowe fundusze na działania wojenne.

Zreperuj ocalałe z natarcia jednostki i w razie potrzeb wybuduj nowe. Do drugiego uderzenia będziesz potrzebować Czyścicieli oraz artylerii - im więcej, tym lepiej. Po sformowaniu armii ruszaj na zachód, w kierunku miasta. Posuwaj się powoli naprzód niszcząc wszystkie budynki, w których ukryli się piechurzy uzbrojeni w wyrzutnie rakiet. Wieżowce najlepiej eliminować przy pomocy Widm. Czyściciele mogą natomiast zająć się jednostkami, które będą próbowały atakować artylerię.

Oczyść teren wokół laboratorium Girauda i zrównaj z ziemią małą bazę wroga, zlokalizowaną na północny-zachód od placówki (biały punkt C na zamieszczonej wyżej mapce). Gdy w okolicy nie będzie już żywej duszy, przesuń armię w kierunku swojej kwatery głównej. Nieopodal pasa startowego znajduje się kilka ostatnich zabudowań GDI.

Niszcz wszystko co stanie Ci na drodze. - Akt 2 - Doktor znika - Command & Conquer 3: Gniew Kanea - poradnik do gry
Niszcz wszystko co stanie Ci na drodze.

1 - Zdobądź laboratorium Girauda

Zakończywszy dzieło zniszczenia stwórz kilka Modliszek, a także przygotuj nowych Czyścicieli. Armię skieruj do laboratorium Girauda. Przejmij budynek przy pomocy sabotażysty i poczekaj na dalszy rozwój wypadków.

2 - Eskortuj transportowiec dr Girauda

Bractwo przyśle transportowiec, który zabierze porwanego naukowca. Samolot będzie kierować się w prawy, dolny róg mapy (trasę przelotu zaznaczono na powyższej mapce) - na Twoje barki spadnie konieczność jego eskorty. Przesuwaj swoje wojska w kierunku bazy, eliminując wrogów, którzy będą próbowali zniszczyć Girauda. Największe zagrożenie stanowią Proce (poduszkowce uzbrojone w działa przeciwlotnicze) i to właśnie je niszcz w pierwszej kolejności.

Misja zakończy się sukcesem, jeśli transportowiec w jednym kawałku doleci do zakotwiczonego nieopodal plaży pancernika.