Akt 2 - Serca i umysły poradnik Command & Conquer 3: Gniew Kane'a
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Akt 2 - Serca i umysły
Pierwszą w tej kampanii batalię z Obcymi rozpoczynasz dysponując niewielką placówką wojskową oraz kilkoma pojazdami do jej obrony. Skonstruuj koszary i szybko powołaj do życia sabotażystę, który musi przejąć iglicę Tyberium zlokalizowaną na zachodzie. Wykorzystaj otrzymaną na starcie gotówkę do budowy kilku stacjonarnych środków obronnych. Oprócz Szatkownic i wieżyczek laserowych musisz zainwestować w działa przeciwlotnicze, gdyż przeciwnicy będą Cię atakować nie tylko z lądu, ale również z powietrza.
Zatroszczywszy się o należytą ochronę bazy, zbuduj Emisariusza i wyślij go w pobliże niebieskiego pola Tyberium na wschodzie (punkt A na powyższej mapce). Skonstruuj kolejną rafinerię i zabezpiecz ją przy pomocy kilku wieżyczek. Dodatkowe źródło dochodu znacznie poprawi Twoją kondycję finansową. Miej się jednak na baczności. Jeśli Scrinowie będą poświęcać dużo uwagi nowej rafinerii, przerzuć część wojsk do jej ochrony.
Zbuduj laboratorium techniczne i opracuj nowe technologie. Ataki Scrinów będą coraz cięższe, dlatego też wzmocnij swoje linie obrony Obeliskami Światła. Nie ma sensu oszczędzać na laserach. Gdy za kilka minut w okolicy pojawi się niezwykle wytrzymały oddział obcych o nazwie Likwidator, wtopione w obronę fundusze szybko się zwrócą.
1 - Zlikwiduj kultystów i uratuj bojowników Nod
Czas przejść do działań ofensywnych. Twoim pierwszym celem powinni stać się kultyści, którzy przejęli kontrolę nad kilkoma jednostkami należącymi do Bractwa. Zadanie to nie powinno nastręczyć Ci większych trudności. Jeśli chcesz szybko i sprawnie załatwić wrogów, zaatakuj ich za pomocą lotnictwa. Uwolnione jednostki Bractwa warto wycofać i wzmocnić nimi linię obrony.
Poświęć część pieniędzy na budowę świątyni (broń atomowa okaże się bardzo skuteczna w anihilacji wrogich baz, położonych w punktach B i C), a pozostałe fundusze zainwestuj w rozwój armii. Gdy będziesz gotowy do batalii, rozwal jedną z platform konstrukcyjnych Scrinów.
2 - Zniszcz Likwidatora Podróżników-59
Obcy skierują do walki swoją najpotężniejszą jednostkę - Likwidatora. Oddział ten jest bardzo dobrze uzbrojony i na dodatek niezwykle wytrzymały, dlatego też jego zniszczenie powinno być w tej chwili Twoim głównym priorytetem. Możesz zaatakować Likwidatora z dala od swojej bazy, ale jednak lepszym posunięciem okaże się zwabienie wroga w pobliże placówki. Gdy stacjonarne środki obronne rozpoczną atak, rzuć do walki wszystkie swoje jednostki. W ten oto sposób pozbędziesz się problemu znacznie szybciej.
2 - Zbuduj Odkupiciela do walki z Likwidatorem Podróżników-59
Jeśli chcesz zaliczyć drugie w tym scenariuszu zadanie bonusowe, musisz stworzyć Odkupiciela - najmocniejszą jednostkę po stronie Bractwa Nod. Nie ma znaczenia czy omawiany oddział weźmie udział w walce z Likwidatorem. Ważne jest aby stworzyć Odkupiciela przed zakończeniem misji.
1 - Zniszcz platformę konstrukcyjną Podróżników-59
Na placu boju pozostały dwie ostatnie platformy konstrukcyjne Obcych. Pozbądź się ich, aby zakończyć zmagania na tym etapie.