04 - Dispatch | Strike Force - Opis przejścia | Call of Duty Black Ops II poradnik Call of Duty: Black Ops II
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Strike Force 04: DISPATCH
Warunek: Ukończenie misji strike-force FOB Spectre, Shipwreck, I.E.D. przed ukończeniem misji 07: Suffer With Me
Dostępność: Ostania misja, przed którą można wykonać tę, to 08: Achilles' Veil
Legenda:
- Kolor brązowy - cel misji
- Kolor niebieski - rozmieszczenie twoich wojsk
- Kolor pomarańczowy - rozmieszczenie wrogich wojsk
- Kolor zielony - wrogie wieżyczki
Cele misji:
- (18) Gain Access to the HVT's secure transport (Uzyskaj dostęp do zabezpieczonego transportu HVT)
Opis:
Choć mapa jest spora, tak naprawdę zwiedzisz może jej jakieś 15%. Twoim zadaniem jest przedrzeć się przez wąską alejkę na drugi koniec mapy, a następnie oczyścić okolice VTOLa z wrogich ASD, których jest co najmniej dziesięć. Musisz to zrobić na tyle szybko, aby zdążyć podłożyć moduł hakujący i bronić go przed minutę. Misja jest krótka i nieskomplikowana, co nie znaczy, że jest łatwa.
Zaczynasz w (1). Od razu spójrz w prawo, powinieneś zauważyć niskie schodki (obrazek powyżej) w (2). Wejdź po nich we wspomnianą w poprzednim akapicie alejkę, która zabierze cię na drugi koniec mapy. Uwaga! Jak zwykle, nie możesz się ociągać.
Przygotuj się do szybkiego wyeliminowania dwóch żołnierzy - pierwszy kryje się w (3), za straganem (pierwszy obrazek powyżej). Możesz strzelić przez ściankę po lewej, aby załatwić przeciwnika. Drugi jest w (4), po prawej, przykucnięty przy ścianie za ostatnim straganem (drugi obrazek powyżej). Od razu zerknij na mapę.
Bardzo prawdopodobne (choć nie stuprocentowo pewne) będzie to, że przyjedzie to wrogie ASD. Miej w gotowości granat EMP lub po prostu w odpowiednim momencie schowaj się gdzieś, aby móc wychylić się i potraktować robota wyrzutnią rakiet (obrazek powyżej). Cały czas spoglądaj na mapę obserwując ruchy wrogów. Jeśli robot nie przyjechał, załatwisz go później - kręci się zapewne wokół wieżyczki.
Idź dalej trzymając się prawej ściany. Jeśli przed tobą pojawi się jakiś wróg, to oczywiście walcz - ale sam nie atakuj, a jedynie broń się. Jeśli będziesz uważnie obserwował mapę, to żaden przeciwnik cię nie zaskoczy. Kiedy dojdziesz w okolice (5), spójrz w lewo. Za lewą stroną wejścia do wnętrza stał będzie przeciwnik (obrazek powyżej). Zastrzel go i ponownie przylgnij do prawej ściany.
Od tego momentu musisz cały czas uważać, aby któryś z żołnierzy nie przybiegł tu z głównej ulicy. Niestety, im dalej się będziesz posuwał, tym więcej takich sytuacji będzie, jednak w większości przypadków będziesz musiał liczyć na swoich towarzyszy, że to oni odeprą atak. Przeciwnicy będą przechodzić przez wąską alejkę w (6), przez budynek w (7) (obrazek powyżej) (tu uważaj w szczególności) i przez bramę w (8) (za chwilę do niej wrócimy).
Po załatwieniu przeciwnika w (5) idź dalej trzymając się prawej ściany, wyjmij wyrzutnię rakiet i ukryj się za niskim, betonowym słupem po prawej. Wychyl się i oddaj strzał w wieżyczkę w (9) (obrazek powyżej). Możesz oczywiście użyć przedtem też granatów EMP. Jest to szczególnie wskazane, jeśli kręci się tu jakieś ASD. Powinno ci zostać około pięć minut.
Twoim kolejnym zadaniem jest oczyszczenie placu w (10), na którym kręci się co najmniej 10 ASD. Masz na to maksimum cztery minuty. Są tam też wieżyczki, za to żołnierzy powinno być jak na lekarstwo. Na początek wydaj rozkaz wszystkim żołnierzom, aby udali się w (11) (jeśli zostaną zabici, to ci nowi też tu przybiegną) (obrazek powyżej). Masz teraz dwie możliwości.
Możesz stanąć przy bramie w (8) (ustaw się w (12)). Wyjmij wyrzutnię rakiet i zacznij strzelać do kręcących się ASD (obrazek powyżej). Niezwykle przydatne będą granaty EMP, bo dzięki nim będziesz mógł zdjąć kilka robotów za "jednym wychyleniem". Uważaj jednak na wrogich żołnierzy. W razie czego szybko zmień broń, abyś przypadkowo nie zabił wyrzutnią rakiet i siebie.
Druga opcja to wejście w (13) i oczyszczenie stołówki (o ile będzie tam jakiś przeciwnik), a potem wychylanie się w (14) i strzelanie do ASD zgromadzonych na dole (obrazek powyżej). Tu musisz niezwykle uważnie śledzić poczynania przeciwników na mapie. Jeśli jakiś będzie do ciebie jechał, wycofaj się, aby nie zabić siebie wybuchem. Po każdym strzale z wyrzutni czym prędzej się chowaj. Tu również korzystaj z granatów - i zwykłych, i EMP.
Oczywiście nie musisz decydować się na jedną z powyższych opcji, wskazane jest wręcz naprzemienne wykorzystywanie obu. Kiedy w okolicach (10) nie będzie już żadnego ASD, udaj się przez stołówkę do wyjścia w (14). Zlokalizuj wieżyczkę w (15) (pierwszy obrazek powyżej) i puść jej rakietę. Zerknij na mapę, czy rzeczywiście się jej pozbyłeś. Jeśli tak, a w pobliżu nie ma wrogich żołnierzy, wychyl się bardziej w lewo i zniszcz rakietą drugą wieżyczkę w (16) (drugi obrazek powyżej).
Po unieszkodliwieniu obu wieżyczek twoim zadaniem będzie postawienie modułu hakującego. Jego umiejscowienie jest kluczowe. Najbezpieczniejsze miejsce jest w (17), za drugą wieżyczką, tuż przy prawych zardzewiałych drzwiach do garażu (pierwszy obrazek powyżej). Postaw moduł w lewym rogu (spróbuj się "wepchać" w niego maksymalnie), tuż pod niebieskimi, pionowymi rurami (drugi obrazek powyżej).
Kolejnym zadaniem będzie ochrona modułu. Przykucnij w rogu, w tym samym miejscu, w którym umieściłeś moduł hakujący i poczekaj, aż dokończy pracę. Koniecznie wydaj rozkaz wszystkim swoim ludziom, aby poszli do (14) (obrazek powyżej). Dzięki temu będą zajmować wrogów wychodzących z uliczki naprzeciwko i kręcących się po głównej ulicy. Ty musisz eliminować każdego wroga, który się przedrze. Niestety, wrodzy żołnierze zaczną atakować to miejsce ze zdwojoną siłą, dlatego musisz szczególnie uważać.
Kiedy moduł skończy pracę, musisz po prostu podbiec do (18), do tyłu VTOL-a (obrazek powyżej), aby zakończyć misję. Upewnij się, że nikt w ciebie nie strzela, bo głupio by było zginąć w tym momencie, a do końca misji nie pozostało ci zapewne wiele czasu.