System SMART | Podstawy Brink poradnik Brink
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
System SMART
Poruszanie w Brinku bardzo różni się poziomem swobody od innych gier tego typu. Dzięki zastosowaniu systemu SMART (Smooth Movement Across Random Terrain, czyli w luźnym tłumaczeniu Swobodne Przemieszczanie się Po Zróżnicowanym Terenie) możesz wykonywać różne akrobacje, znane z popularnego stylu parkour.
Co to oznacza Ciebie? To, że możesz bez trudu podciągać sie na przeszkody, przeskakiwać nad nimi bez utraty prędkości sprintu, robić wślizgi pod przeszkodami (lub powalać w ten sposób przeciwników), a nawet odbijać się od ścian.
Dzięki temu wszystkiemu możesz przemierzać mapy w Brinku na setki sposobów, a każdą postacią będzie się grało zupełnie inaczej w zależności od budowy ciała (lekka, średnia i ciężka). System SMART doskonale ilustrują załączone obrazki, oraz film przedstawiający jego przykładowe wykorzystanie.
System SMART wykorzystujesz automatycznie, za każdym razem gdy przytrzymujesz przycisk Sprint (domyślnie Shift). W Połączeniu z kucnięciem daje to wślizg lub łagodzenie upadku z dużej wysokości. W połączeniu ze skokiem daje to możliwość podciągnięcia się na wysoką przeszkodę, przeskoczenie przez niską przeszkodę bez spowolnienia sprintu lub odbijanie się od ścian w locie.
Poniżej mały przykład wykorzystania niektórych możliwości SMART-a.