Misje Ruchu Oporu (4 - 5) | Kampania Brink poradnik Brink
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
4.Czarna skrzynka (Resort)
Zadania główne:
- Zniszcz filar
- Eskortuj bota
- Zniszcz most
- Zhakuj pulpit bramy
Do tego zadania potrzebny jest żołnierz. Pomieszczenie w którym znajduje się twój cel nie jest zbyt sprzyjające obronie, więc zaraz po podłożeniu ładunku na filarze wycofaj się do jednego z wielu pomieszczeń znajdujących się wokół. Szyby w tych pomieszczeniach są kuloodporne, ale pozwalają Ci obserwować wroga.
Kiedy filar runie, bot twojej drużyny wyciągnie czarną skrzynkę z helikoptera. Teraz będziesz musiał odeskortować go do punktu docelowego. Twoje zadanie będzie o tyle utrudnione, że nad strumieniem, którym będzie jechał bot rozciągają się rampy, z których wróg może Cię swobodnie ostrzeliwać. Technik jako eskorta jest niezbędny, jako że tylko on może naprawić unieruchomionego bota.
To zadanie jest ściśle połączone z eskortą bota, ponieważ w połowie jego drogi trasę blokuje most, który musi wysadzić żołnierz. Najlepiej by było, gdyby twoi towarzysze spróbowali wejść na wzniesione pozycje, by nie pozwolić wrogom ostrzeliwać z góry żołnierza podkładającego ładunek. Jeśli bot nie przejedzie tego punktu, nie będziecie mieli szans na wygraną.
Po skutecznym odeskortowaniu bota do końca trasy, pozostanie tylko zhakowanie pulpitu sterującego bramą, którą bot może wyjechać na podstawioną łódź. Oczywiście tutaj potrzebny jest co najmniej jeden tajniak/ Do pomieszczenia w którym znajduje się pulpit najlepiej ruszyć w grupie, ponieważ prawie na pewno przeciwnik będzie tam już na was czekał. Na przeciw tego pomieszczenia, na jednym z balkonów znajduje sie gniazdo KM-u, które może pomóc w neutralizowaniu obrońców. Jeśli jednak to oni pierwsi do niego dotrą, role mogą się owrócić.
Zadania poboczne:
- Zhakuj drzwi do sklepu
- Broń bramy
- Wyłącz bota naprawczego
- Broń dźwigu
- Broń próbki
Wykonanie tego zadania bardzo pomoże w podłożeniu ładunku na filarze, otwierając skrót do niego prowadzący. Jak zwykle do hakowania potrzebny będzie tajniak. Odwołaj się do koła zadań by zlokalizować drzwi.
5. Szturm na Kontenerowisko (Container City)
Zadania główne:
Jeżeli twojej drużynie uda się uchronić bramę przed wrogimi żołnierzami, to będziesz miał szansę na wygranie tej misji już przy tym zadaniu. Technicy mogą wybudować gniazdo KM-u na wprost bramy, zaminować punkt w którym żołnierze ochrony podkładają ładunek oraz postawić wieżyczki przy bramie. Wokół bramy jest tez kilka dogodnych punktów do odpierania fal wroga - wystarczy wspiąć się na nie i jeżeli masz dobrą celność, to wygraną masz prawie w kieszeni.
Jeżeli wrogowi uda się zniszczyć bramę, będzie on musiał odeskortować bota naprawczego do celu, który znajduje się bardzo daleko od punktu startowego ochrony. To doskonała okazja by ich powstrzymać. Bot musi przejechać przez tę samą bramę, której przed chwila broniłeś, więc taktyka pozostaje ta sama. O ile uda mu się przez nią przejechać po prostu staraj się go za wszelką cenę unieruchomić i nie dopuścić do niego wrogich techników, którzy będą go chcieli naprawić. Wieżyczki, miny i granaty będą w tej części zadania bardzo pomocne.
Jeśli twojej drużynie nie udało się powstrzymać bota, i tak utknie on w miejscu, którego nie przemierzy bez pomocy dźwigu. Panel sterowania dźwigu jest zepsuty i wrodzy technicy będą próbowali go zreperować. To kolejna okazja do łatwego zwycięstwa. Jeżeli tylko tobie i twoim towarzyszom uda sie nie dopuścić techników do dźwigu. Na szczęście naprawa jest bardzo czasochłonna, co da wam mnóstwo czasu na obronę.
Kiedy wrogom uda się naprawić dźwig, bot przedostanie się przez przeszkodę i pod eskortą ruszy w dalsza drogę. Jeśli uda mu się dotrzeć do laboratorium znajdującego się w jednym z kontenerów nie będziesz go już mógł unieruchomić. Teraz pozostaje już tylko powstrzymanie wroga przed zabraniem próbki z laboratorium i dostarczenie jej do helikoptera, który wyładuje tuż przy dźwigu.
Zadania poboczne:
- Broń bocznych drzwi
- Broń bocznych schodów
- Zbuduj barykadę na rynku
Podczas gdy będziesz bronił pierwszego i drugiego celu misji, wrodzy tajniacy będą próbowali otworzyć sobie dodatkową drogę. Ten cel jest bardzo trudny do obrony, ponieważ żeby technik z twojej drużyny mógł zdjąć hakerynkę wroga, będzie musiał przejść przez bramę, której bronicie. Warto jednak włożyć w to trochę wysiłku, o ile będziesz miał wystarczająco ludzi w drużynie by bronić celu głównego.
Kiedy bot ochrony dotrze do dźwigu, technicy z przeciwnej drużyny będą próbowali otworzyć dla siebie skrót w podziemiach kontenerowiska. O ile będziesz mógł sobie na to pozwolić, postaraj się by im się to nie udało.
Kiedy bot ochrony dostanie się już dźwigiem na drugą stronę lub jeśli dotrze do laboratorium, tunel na przeciwko niego będzie najdogodniejszym skrótem dla wroga. Postaraj się go zamknąć, ale miej na uwadze, że wrodzy żołnierze mogą go wysadzić. Jeśli uda Ci się zamknąć to przejście, bardzo utrudnisz wrogowi dostanie się w okolice laboratorium lub ucieczkę z próbką.