Misje Ochrony (4 - 6) | Kampania Brink poradnik Brink
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
4. Ucieczka z więzienia (Security Tower)
Zadania główne:
- Broń węzła
- Broń sejfu
- Broń kodu dostępu
- Zatrzymaj więźnia
- Napraw pulpit dźwigu
- Zhakuj pulpit wyrzutni rakiet
- Zniszcz główną barykadę
- Zniszcz boczną barykadę
- Broń systemu wentylacyjnego
- Broń reaktora
- Broń panelu sterowania mostem
Ta misja daje twojej drużynie szansę na szybkie zwycięstwo. Ruch oporu będzie próbował przedostać się przez otwarty plac, by wysadzić węzeł energetyczny. Tuż nad nim znajduje się gniazdo KM-u które może wybudować technik. Twoja drużyna ma tutaj duże pole do popisu, jako że będziecie się mogli ostrzeliwać wroga z góry. Wybranie technika nie tylko da Ci możliwość szybkiego wybudowania gniazda KM-u, ale także rozbrojenia wrogiego ładunku, jeśli taki zostanie podłożony na węźle.
Jeśli drużynie przeciwnej uda się wysadzić węzeł energetyczny, ich następnym celem będzie sejf w gabinecie naczelnika. Droga do niego prowadzi przez jedną z klatek schodowych lub dziurę w kratach nad centralnym pomieszczeniem. I tutaj przydatny będzie technik, który po pierwsze będzie mógł zneutralizować wrogie hakerynki, a po drugie zaminować pomieszczenie z sejfem i zainstalować wieżyczkę.
Jesli przeciwnikowi uda się jednak zhakować sejf, nie pozwól mu zabrać jego zawartości. Tuż obok twojego punktu startowego znajduje się brama z panelem, do którego przeciwnik musi wprowadzić kod. W większości wypadków wystarczy obrona tego punktu by skutecznie odciąć ruchowi oporu drogę do zwycięstwa.
OK, przeciwnik jednak dostarczył kod i uwolnił Neczajewa, ale nie wszystko stracone. Więzien porusza sie powoli, a droga do wolności jest bardzo długa. Teraz twoja drużyna powinna się skupić na unieruchomieniu więźnia i nie dopuszczeniu wrogich medyków w jego pobliże. Nękaj swoich przeciwników ile to tylko możliwe. Maja ograniczony czas na doprowadzenie więźnia do celu i jeśli nie zdążą, wygra twoja drużyna.
5. Przedwczesny start (Shipyard)
Zadania główne:
Jedno z trudniejszych zadań do wykonania w kampanii. Tym razem grupowy sprint do celu na nie wiele się zda, ponieważ punkt startowy ruchu oporu znajduje się tuż obok dźwigu. Dodatkowo wrodzy technicy na pewno będą próbowali wybudować barykady, by odciąć Ci drogę. Powoli i metodycznie eliminuj obrońców i razem z obstawą wedrzyj się na plac obok dźwigu. Jeśli jesteś technikiem, natychmiast po oczyszczeniu terenu zabierz się do naprawiania pulpitu.
Dźwig naprawiony, droga do celu otwarta. Tu też nie będzie łatwo, ponieważ znów punkt startowy drużyny przeciwnej jest bardzo blisko. Dodatkowo zadanie utrudnia fakt, że twój tajniak (lub ty jako tajniak) musi zhakować wyrzutnię rakiet co zajmuje sporo czasu. Kilku innych tajniaków do pomocy na pewno nie zaszkodzi. Oczywiście w obstawie medyków i żołnierzy.
Zadania poboczne:
Wrodzy technicy będą próbować zatarasować twojej drużynie drogę do dźwigu. Tylko żołnierz może sobie z tym poradzić, wysadzając barykady.
6. Reaktor (Reactor)
Zadania główne:
W tym zadaniu przyjdzie Ci bronić dwóch kontrolek systemu wentylacyjnego. Pomieszczenie w którym się znajdują jest symetryczne, z jedną kontrolką po każdej stronie. Na środku pomieszczenia jest pięterko, z którego możesz obserwować obie części i prowadzić ostrzał. Jako technik będziesz mógł dodatkowo zabezpieczyć cel minami i wieżyczkami lub neutralizować wrogie hakerynki.
To zadanie jest dość proste do obrony, pod warunkiem że drużyna przeciwna nie ma miażdżącej przewagi. Do pomieszczenie z reaktorem prowadzi tylko dwoje drzwi i wentylacja, więc jeśli razem z resztą drużyny skupicie się na blokowaniu dostępu tymi drogami, to zwycięstwo powinno być w zasięgu ręki.
Zadania poboczne:
Wróg może próbować otworzyć skrót prowadzący do pomieszczenia z systemem wentylacji. Na szczęście, żeby dostać się do panelu który musi naprawić musi przejść przez dobrze strzeżoną okolicę. Pokój z panelem znajduje się na piętrze z którego bronisz systemu wentylacji.