Medyk | Umiejętności Brink poradnik Brink
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Medyk
Medycy mogą zwiększać zdrowie członków drużyny (oraz swoje) o jedna miarkę ponad normę oraz przywracać unieruchomionych kompanów do służby, podając im strzykawkę reanimacyjną. Posiadają również możliwość leczenia oraz reanimacji eskortowanych VIP-ów. | |
Przypływ adrenaliny pozwala wybranemu członkowi drużyny chwilowo ignorować wszystkie obrażenia. Kiedy efekt (oznaczony złotą poświatą) minie, kompan otrzyma wszystkie zignorowane obrażenia na raz. Przed kolejnym użyciem trzeba odczekać dłuższy czas i nie można jej zastosować na sobie. Z uwagi na nietypowy charakter tej umiejętności, zalecam używanie jej bardzo ostrożnie. Najlepiej na kompanie, który wyraził chęć jej otrzymania lub w strategicznych momentach, kiedy widzisz, że członek twojej drużyny jest osaczony i na pewno nie wyjdzie z tej sytuacji bez twojej pomocy. Wtedy nawet jeżeli po upływie tego efektu twój kompan zginie za sprawą otrzymanych z opóźnieniem obrażeń, to jest szansa, że przez ten czas zdążył odeprzeć wszystkich atakujących. | |
Przyrost zaopatrzenia zwiększa długość twojego paska zaopatrzenia o jedną miarkę. Efekt ten będzie się utrzymywał do momentu zmiany klasy. Umiejętność ta sumuje się z Maksymalnym zaopatrzeniem, dając Ci jeszcze większe możliwości wspomagania kompanów | |
Metabolizm pozwala Ci przyspieszyć regenerację zdrowia twojego kompana. Efekt utrzymuje się do śmierci członka drużyny. Nie możesz stosować tego wzmocnienia na sobie. W połączeniu z przypływem adrenaliny daje szansę twojemu kompanowi na przeżycie najcięższych starć. | |
Przekazanie zaopatrzenia pozwala Ci uzupełnić pasek zaopatrzenia członka drużyny kosztem własnego. Jeżeli wybierzesz tę umiejętność, gra będzie Cię informować o możliwościach interakcji z kompanami, których zaopatrzenie jest na wykończeniu. Umiejętność niezbędna do zdobycia jednego z Osiągnięć [Rozdział 5]. | |
Jeżeli juz posiadasz Przyrost zaopatrzenia, Ulepszony przyrost zaopatrzenia jeszcze bardziej zwiększy długość twojego paska zaopatrzenia. Efekt ten będzie się utrzymywał do momentu zmiany klasy. Co tu dużo mówić - po wykupieniu tej umiejętności zmienisz się w chodzący dyspozytor strzykawek reanimacyjnych (i nie tylko) | |
Wzmocnienie szybkości pozwala Ci na krótki czas zwiększyć prędkość biegu członka drużyny. Nie możesz zastosować tego wzmocnienia na sobie. Zwiększenie szybkości sprintu twoich towarzyszy jest przydatne niezależnie od sytuacji. Jedna z najpopularniejszych umiejętności wśród kompanów o ciężkiej budowie ciała, jako że rekompensuje ich mozolne ruchy. Za postaciami o lekkiej budowie ciała, obdarowanymi tą umiejętnością ciężko nadążyć wzrokiem. | |
Ulepszone wzmocnienie zdrowia pozwala Ci zwiększyć zapas zdrowia członka drużyny o dwie miarki zamiast standardowej jednej. | |
Zmartwychwstanie pozwala Ci sie reanimować, gdy zostaniesz unieruchomiony. Kolejne użycie umiejętności wymaga odczekania bardzo długiego czasu. Jak to mówią, "lekarzu ulecz się sam". Ta umiejętność niejednokrotnie pozwoli Ci zaskoczyć przeciwnika, który pozwolił sobie na nieroztropność nie wykończenia Cię na miejscu. | |
Granat Łazarza jest eksperymentalną bombą farmakologiczną, która rozpyla chmurę leczniczego pyłu. Chmura ta reanimuje wszystkich unieruchomionych członków drużyny, znajdujących się w jej obszarze. Mając tę umiejętność warto trzymać się na tyłach grupek towarzyszy. Kiedy wpadną w pułapkę wroga i zostaną wycięci w pień, dzieki twojemu cudownemu granatowi wszyscy staną z powrotem na nogi i będą mieli szansę odegrania się na przeciwniku. Od tego granatu do Boga niedaleka droga ;) |