Misje Ochrony (1 - 3) | Kampania Brink poradnik Brink
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Misje Ochrony
Siły ochrony, dowodzone przez kapitana Mokoenę chcą utrzymać ład i porządek na Arce. Są przekonani, że na stałym lądzie nikt nie pozostał przy życiu i tylko uporządkowany układ pozwoli przetrwać pływającemu miastu. Twoim celem w tej części kampanii będzie powstrzymanie Ruchu oporu przed opuszczeniem Arki. Wszystkie misje ochrony to po prostu odwrotność misji ruchu oporu.
1. Ratowanie zakładników (Aquarium)
Zadania główne:
- Zniszcz drzwi
- Eskortuj zakładnika
- Napraw generator windy
- Zhakuj główny komputer
- Rozpruj sejf
- Załaduj klucz danych
- Zniszcz bramę
- Eskortuj bota naprawczego
- Napraw dźwig
- Dostarcz próbkę
- Zhakuj boczne drzwi
- Zbuduj boczne schody
- Zniszcz barykadę na rynku
Na początku misji spróbuj szybko wbiec do tego pomieszczenia z kilkoma innymi osobami, a jest szansa, że złapiesz przeciwnika z ręką w nocniku. Podłóż ładunek (jako żołnierz) i schowaj się gdzieś w kącie, wybijając przybywających techników tak długo, aż nie wysadzisz drzwi. Jeśli trochę się spóźniłeś lepiej sprawdź okolicę zanim zabierzesz się za pokładanie, ponieważ wrodzy technicy mogli zainstalować w pobliżu wieżyczki. Uważaj na rampę nad drzwiami, z której przeciwnik może Cię ostrzeliwać.
Po wysadzeniu drzwi czeka Cię mozolna eskorta zakładnika. Tutaj ruch oporu będzie miał nad twoją drużyną lekką przewagę, w postaci kilku ciasnych korytarzy i rampy prowadzącej na wyższe piętro, nad którą dodatkowo zainstalowane jest gniazdo KM-u. Medycy będą tutaj nieodzowni, by podtrzymywać zakładnika przy życiu. Staraj się trzymać wroga z dala od zakładnika i twoich medyków. Jeśli sam jesteś medykiem, trzymaj się blisko zakładnika, ale nie wchodź w ogień krzyżowy.
Zadania poboczne:
Naprawienie windy bardzo pomoże twojej drużynie w szybkim dotarciu do maszerującego powoli zakładnika. Raz naprawionej windy przeciwnik nie może ponownie uszkodzić, więc będzie to trwałe, a zatem tym bardziej cenne przejście.
2. Szybki włam (Terminal)
Zadania główne:
Kolejne z zadać z cyklu "w kupie siła". Najlepiej szybko przebić się do pomieszczenia w którym znajduje się komputer sporą drużyną i próbować go utrzymać, podczas gdy tajniak go hakuje.
Ten cel może się okazać trudniejszy do zdobycia, ale przy odrobinie dobrej współpracy również łatwiejszy do obrony. Razem z drużyną spróbuj przebić się do pomieszczenia z sejfem i od razu po jego oczyszczeniu przejdź do rozpruwania (jako technik). Do tego pomieszczenia prowadzą tylko trzy wejścia - dwa po bokach na dole i jedno na górze. Jeśli już udało Ci się tutaj dostać i oczyścić okolice z wrogów, to utrzymanie go w takim stanie nie powinno być wielkim problemem. Pod warunkiem że wroga drużyna nie zrobi dokładnie tego samego co twoja.
Po włamaniu się do sejfu przyjdzie pora na dostarczenie jego zawartości do panelu, znajdującego się na drugim końcu mapy. Kiedy już przechwycisz klucz danych zrób użytek ze SMARTa i popędź do celu wskazanego przez koło zadań. Uważaj na wrogów, którzy mogą pojawić się nawet na samym końcu twojej trasy, ponieważ wgranie klucza danych do terminala zajmuje kilka chwil.
3. Brudna Bomba (Container City)
Zadania główne:
Od razu po rozpoczęciu misji popędź w stronę bramy, by jako żołnierz podłożyć ładunek. Przy odrobinie szczęścia uda Ci się go podłożyć jeszcze zanim drużyna przeciwna zdąży zmobilizować swoje siły przy bramie. Pamiętaj, że brama jest dziurawa jak ser szwajcarski i podkładając jesteś doskonałym celem. Jak zwykle obstawa reszty drużyny na pewno nie zaszkodzi.
Po wysadzeniu bramy wróć do doków i zacznij eskortować bota. Jak zwykle przy okazji eskorty pojazdu nieodzowny będzie technik. Zaraz za bramą prawdopodobnie natkniesz się na gniazdo KM-u, a kawałek dalej na przewężenie, które prawie na pewno będzie obstawione wieżyczkami, więc trzymaj granaty w pogotowiu.
Kiedy bot osiągnie pierwszy punkt docelowy, trzeba go będzie przetransportować nad wykopem. W tym celu musisz jako technik naprawić żuraw dźwigu. Uważaj na miny i wrogi ogień, który będzie się na Tobie koncentrował głównie z przodu. Na szczęście kabina dźwigu zapewnia jako-taką ochronę i w obstawie kilku kolegów nie powinieneś mieć dużych trudności z naprawą.
Kiedy bot przeprawi się już przez wykop i dotrze do laboratorium Ruchu Oporu, otworzy do niego przejście. Chwyć próbkę, która znajduje się w dużej torbie i pobiegnij z powrotem z kierunku dźwigu, gdyż tuż obok niego wyładował helikopter ochrony, który zabierze próbkę.
Zadania poboczne:
Po lewej stronie bramy znajduje się rampa prowadząca do drzwi, stanowiących świetny skrót. Tajniacy mogą je w miarę łatwo zhakować na początku rozgrywki.
W podziemiach kontenerowiska znajdują się uszkodzone schody, które prowadzą prosto na plac na którym stoi dźwig. Naprawienie tych schodów otworzy bardzo użyteczny skrót dla twoich techników.
Wróg będzie próbował zabarykadować jeden z najprzydatniejszy w ucieczce z próbką skrótów. Jeśli usłyszysz komunikat mówiący że tak się właśnie stało, będziesz potrzebował do tego celu żołnierza.