Założenia trybu Gold Rush | Analiza map | Battlefield Bad Company poradnik Battlefield: Bad Company
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Założenia trybu Gold Rush
Gold Rush to tryb, w którym gracze podzieleni są na dwie drużyny - napastników i obrońców.
Zadaniem napastników jest zniszczenie wszystkich skrzynek ze złotem rozmieszczonych na mapie. Obrońcy muszą naturalnie pokrzyżować plany drugiej drużynie.
Gra w trybie Gold Rush rozpoczyna się na mapie o niewielkich rozmiarach. Jeżeli napastnicy zdołają zniszczyć wszystkie skrzynie rozmieszczone na tej małej mapce, obrońcy muszą się wycofać do dalszej, niedostępnej wcześniej części planszy. Tam sytuacja się powtarza - jeśli skrzynki ulegną zniszczeniu, zespół broniący musi się dalej wycofać. W większości miejsc, w których zlokalizowane jest złoto, napastnicy robią sobie punkt odrodzenia (oczywiście już po wysadzeniu skrzyń).
Gra kończy się w chwili, gdy zespół atakujący zniszczy wszystkie skrzynki ze złotem lub gdy napastnikom skończą się posiłki.
By zniszczyć skrzynię ze złotem, należy na niej założyć ładunek wybuchowy. Może to zrobić żołnierz dowolnej klasy. Uzbrajanie bomby zajmuje chwilę czasu, więc zanim do tego przystąpisz, upewnij się, że nikt Cię nie zaskoczy podczas montowania ładunku.
Bomba wybucha dopiero po kilkudziesięciu sekundach od jej założenia, zatem trzeba ją cały czas mieć na oku i pilnować, by żaden wróg nie rozbroił ładunku.