Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Aven Colony - poradnik do gry

Aven Colony - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Vanaar | Opis przejścia Aven Colony Poradnik Aven Colony

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Opis przejścia ze względu na powtarzalność zdań nie posiada konkretnych opisów, każdego z nich. Znajdziesz w nim wymienione zadania z linii głównej oraz porady odnośnie poszczególnych map. Istotne jest też to, że gra zalicza zadania, jeśli zostały one wykonane w przeszłości. Nie musisz więc wykonywać zadań w wymienionej kolejności.

Vanaar stanowi właściwie prolog do całej kampanii. Celem tej misji jest zapoznanie się z doradcami oraz obowiązkami jakie musisz wykonywać, będąc zarządcą kolonii.

Zadania główne

  1. Zbuduj pompownię wody
  2. Zbuduj farmę
  3. Zbuduj turbinę wiatrową
  4. Zbuduj kopalnię
  5. Zbuduj elektrownię geotermalną
  6. Zbuduj mały budynek mieszkalny
  7. Zbuduj fabrykę nitów
  8. Zbuduj mały magazyn
  9. Zbuduj centrum imigracji
  10. Posiadaj 50 kolonistów
  11. Zbuduj habitat
  12. Zbuduj wentylator
  13. Posiadaj 100 kolonistów
  14. Zbuduj port handlowy
  15. Ulepsz elektrownię geotermalną
  16. Ulepsz stację dronów budujących
  17. Zbuduj drugą stację dronów budujących
  18. Podnieś pojemnik z zapasami
  19. Wygraj wybory
  20. Zbuduj baterię
  21. Zbuduj magazyn
  22. Zbuduj piorunochron
  23. Zbuduj trzy dowolne budynki
  24. Ulepsz farmę
  25. Zbuduj centrum badań
  26. Wynajdź Cerulan Glow
  27. Zbuduj zakłady chemiczne
  28. Wyprodukuj 200 jednostek Cerulan Glow
  29. Wyeksportuj 200 jednostek Cerulan Glow
  30. Zbuduj drugą elektrownię geotermalną
  31. Zbuduj bar & grill
  32. Zbuduj cztery dowolne budynki
  33. Zbuduj stację dronów likwidujących zarodniki
  34. Zbuduj stację dronów policyjnych
  35. Zbuduj centrum handlowe
  36. Zbuduj szpital
  37. Zbuduj wydobądź 100 zorinium
  38. Zbuduj elektrownię na zorinium
  39. Zbuduj muzeum historii
  40. Muzeum historii funkcjonuje prze sol

Charakterystyka mapy

Vanaar jest mapą dość przyjazną do rozwoju twojej kolonii. Nie musisz się martwić o wodę i żywność. Ziemia jest bowiem żyzna i praktycznie w każdym miejscy możesz postawić budynki służące do pozyskiwania tych zasobów.

Klimat na Vannarze pozwala na stworzenie zwartej struktury kolonii. - Vanaar | Opis przejścia Aven Colony - Aven Colony - poradnik do gry
Klimat na Vannarze pozwala na stworzenie zwartej struktury kolonii.

Podobnie jest z surowcami. Na początku nie musisz ponosić dużych kosztów związanych z dotarciem do danego surowca. Dodatkowo złoża te są na tyle bogate, że jeśli grasz w tryb fabularny, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie zużyjesz ich do końca trwania misji.

W początkowej fazie rozgrywki postaw centrum imigracji szybciej niż każe ci gra. Jeśli bowiem będziesz wypełniać zadania z gry zgodnie z kolejnością, możesz spowodować poważne spadki produktywności związane z brakiem pracowników. Wynika to z tego, że budynki takie jak kopalnie czy elektrownie geotermalne potrzebują dużej liczby pracowników. Grając więc w takiej kolejności może się okazać, że nie ma kto pracować w centrum imigracji.

Kolejnym istotnym aspektem, na który musisz zwrócić uwagę są nity. Na późniejszych etapach rozgrywki zapotrzebowanie na nie jest duże. Dość, że musisz stawiać, które są normalnym następstwem rozwoju kolonii jak np. dodatkowe pompy wodne, to do tego musisz stawiać budynki narzucane przez zadania. Musisz więc zapewnić sobie stałe dostawy nitów. Postaw dwie kopalnie żelaza lub miedzi oraz dwie fabryki nitów. Później możesz ulepszyć te budynki, co zagwarantuje optymalny przyrost ilości nitów na godzinę.

Mega-struktury wymagają dużych ilości nitów. - Vanaar | Opis przejścia Aven Colony - Aven Colony - poradnik do gry
Mega-struktury wymagają dużych ilości nitów.

Zagrożenia występujące w misji zależne są od etapu rozgrywki. Początkowo pojawiają się burze. Następnie pojawiają się także zarodniki. Wystąpienie obu tych typów zagrożeń jest powiązane z zadaniami głównymi, więc ochrona przed nimi jest wymuszona przez grę. W późniejszych etapach rozgrywki pojawiają się także opady deszczu oraz zakażenia zarodnikami. One nie są powiązane z żadnymi zadaniami. Pojawi się tylko klasyczny komunikat o zagrożeniu. W przypadku deszczu wystarczy postawić wyrzutnie plazmy, tak aby obejmowały cały obszar kolonii. Zakażenie jest natomiast szczególnie groźne. Bez odpowiednich środków, dojdzie do epidemii. Musisz się więc przygotować. Ulepsz zakłady chemiczne, aby było zdolne do syntezy leku.