Hyla's Crescent | Opis przejścia Aven Colony Poradnik Aven Colony
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Tym razem zostajesz skierowany do poszukiwania tajemniczego obiektu. Jest on oddalony od kolonii, ale naturalny rozwój kolonii, powinien sprawić, że nie będzie to większy problem.
Zadania główne
- Zbuduj panel słoneczny
- Zbuduj pompownię wody
- Osiągnij produkcję żywności na poziomie 6 jednostek/h
- Zbuduj elektrownię geotermalną
- Zbuduj mały budynek mieszkalny
- Osiągnij produkcję nitów na poziomie 1,5 jednostek/h
- Zbuduj mały magazyn
- Zbuduj habitat
- Zbuduj drugi mały budynek mieszkalny
- Zbuduj cztery panele słoneczne
- Zbuduj szklarnię
- Ulepsz elektrownię geotermalną
- Zbuduj dwa wentylatory
- Zbuduj magazyn
- Zbuduj drugą elektrownię geotermalną
- Zbuduj port handlowy
- Zbuduj stację dronów policyjnych
- Zbuduj baterię
- Podnieś pojemnik z zapasami
- Zbuduj trzy dowolne budynki
- Zbuduj centrum badań
- Wynajdź chleb i płatki Entari
- Zbuduj młyn
- Zbuduj dwa centra handlowe
- Wynajdź chleb Xeno
- Zbuduj sklep z modyfikatorami nastroju
- Zbuduj trzy piorunochrony
- Zbuduj wyrzutnię plazmy
- Zbuduj elektrownię na zorinium
- Zbuduj centrum VR
- Zbuduj magazyn na artefakty
- Odkryj obiekt
Charakterystyka mapy
Na tej mapie liczy się dynamika. Chociaż woda i jedzenie są łatwo dostępne, to surowce mogą stanowić prawdziwe wyzwanie. Złoża są ubogie i bardzo szybko się wyczerpują.
Niestety szlaki handlowe nie umożliwiają wymiany towarów na żelazo lub miedź. Dlatego musisz szybko rozbudowywać kolonię, by dotrzeć do kolejnych źródeł. Niestety konsekwencją tego będzie po raz kolejny rozbicie kolonii na kilka innych podjednostek.
Bardzo istotne jest odkrycie Kelko Sludge. W razie niedoboru konwencjonalnych źródeł, może je zastąpić. Spowoduje to ośmiokrotnie wolniejszą produkcję nitów. Jednak nie zatrzyma się ona całkowicie. Jeśli dysponujesz odpowiednią liczbą pracowników, to postaw dodatkowe fabryki nitów, aby w miarę możliwości zwiększyć produkcję.
W początkowej fazie rozgrywki problematycznym aspektem może okazać się energetyka. W najbliższym sąsiedztwie kolonii znajduje się tylko jedno źródło geotermalne, więc musisz zainwestować w pomocnicze źródła energii. Częściowo jest to wymuszone przez zadania główne, jednak w niewystarczającym stopniu. Dodatkowo baterię zbuduj wcześniej niż jest to wymagane.