Osiągnięcia w Aven Colony Poradnik Aven Colony
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Aven Colony oferuje 48 osiągnięć do zdobycia konsolach oraz na PC. Część z nich jest związana z postępami w kampanii oraz zbudowaniem określonej ilości budynków. Osiągnięcia, uznane za trudniejsze, zostały uzupełnione o stosowny komentarz.
This is Madness!
Ukończ kampanię na najwyższym poziomie trudności.
Chancellor!
Osiągnij rangę kanclerza.
Commander!
Osiągnij rangę komandora.
High Commander!
Osiągnij rangę starszego komandora.
President!
Osiągnij rangę prezydenta ekspedycji.
Vanaar Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Sandy Gulch Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Azara Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Hyla's Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Tenari Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Arido Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Kelori Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Valley of Death Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
Eden's Champion
Ukończ misję na poziomie trudności minimum normalnym.
The Upper Grade
Ulepsz 100 budynków.
Farm Life
Zbuduj 100 budynków uprawnych.
Solar Tycoon
Zbuduj 200 paneli słonecznych.
Sorry, We Don't Serve Miners
Postaw 100 kopalni i/lub kopalni laserowych.
Blasted!
Zniszcz 50 zarodników, zanim dotrą do kolonii.
Komentarz: Musisz zniszczyć zarodniki zanim eksplodują na budynkiem, blokując jego pracę. Jako iż do zniszczenia zarodników potrzeba kilku strzałów, jedna wyrzutnia plazmy nie da rady tego zrobić. Stawiaj więc wyrzutnie tak, aby ich obszary działania się pokrywały.
Fire Sale
Odzyskaj 100 budynków.
Komentarz: Zdarza się, że część budynków jest już zwyczajnie niepotrzebna. W szczególności tyczy się to kopalni na wyczerpanych źródłach surowców. Rozbiórkę możesz wykonać na dwa sposoby - implozją oraz poddając je recyklingowi. Aby zaliczyć osiągnięcie, musisz wybierać drugą opcję. Jest ona bardziej czasochłonna i wymaga zaangażowania dronów budujących, lecz pozwala na odzyskanie nitów.
Ellis Island
Przyjmij 2000 imigrantów.
Jack of All Trades
Wykonaj 100 kontraktów handlowych.
Dark and Stormy Night
Ochroń kolonię przed 100 uderzeniami pioruna.
I'm Losing My Mine
Wyczerp 10 złóż surowców.
Consumerism
Zbuduj 10 centrów handlowych.
A Thousand
Posiadaj 1000 kolonistów, w jednej kolonii.
Sugar Tooth
Wyprodukuj 1000 jednostek cukierków.
Komentarz: Produkcja jest możliwa w młynie, jednak do tego potrzebny jest syrop kukurydziany, produkowany w zakładach chemicznych. Aby rozpocząć produkcję musisz zapewnić sobie stały dostęp do kukurydzy i wody.
Kid in an Elevator
Wprowadź i utrzymaj, w tym samym czasie, 10 dekretów z polityki socjalnej i energetycznej.
United 15
Aktywuj artefakt jedności.
Cleansed
Aktywuj artefakt oczyszczania.
Empowered
Aktywuj artefakt wzmocnienie.
Shielded
Aktywuj artefakt ochrony.
Early Bird
Przywieź 20 jednostek mięsa robaka piaskowego do kolonii.
All is Revealed
Odkryj 95% mapy ekspedycji.
Rescuer
Uratuj 25 zagubionych odkrywców.
Expedition Tycoon
Posiada 5 działających centrów eksploracji, w czasie jednej rozgrywki
Lewis & Clark
Zbadaj 50 interesujących punktów na mapach ekspedycji.
Heisenberg
Rozprowadź w sumie 500 jednostek żywności modyfikującej nastrój.
You Have Been Warned
Dostań 10 ostrzeżeń od Veroniki.
Komentarz: Veronika sprawuje nadzór nad twoimi poczynaniami. Ostrzeżenie dostajesz za każdym razem, gdy ilość wody lub żywności przypadającą na kolonistę spadnie niebezpiecznie nisko lub gdy likwidowanie jakiegoż zagrożenia, trwa zbyt długo.
Zombies!
Posiadaj 50 kolonistów zarażonych zarodnikami jednocześnie.
The Great Depression
Posiadaj 200 bezrobotnych jedocześnie.
Komentarz: Posiadanie tylu bezrobotnych jest stosunkowo trudne do osiągnięcia. Musisz bowiem mieć duży napływ pracowników w stosunku do powstających miejsc pracy. Wymaga to postawienia minimum trzech centrów imigracji lub ograniczenia budowy nowych budynków. Zadanie to łatwo zaliczyć w czasie trwania misji na Arido Mesa.
Sol Survivor
Przetrwaj 50 soli w dowolnej misji.
Megalopolis
Posiadaj 3 działające megastruktury w jednej kolonii, w tym samym czasie.
Park Ranger
Posiadaj 10 działających parków w jednej kolonii, w tym samym czasie.
Booster Shot
Aktywuj jedno z wzmacniaczy działania budynku.
Rigged Elections
Wygraj 5 referendów, gdzie przynajmniej 90% zagłosuje na ciebie.
Speed Runner
Ukończ misję Vanaar, przed zakończeniem 5 sola, na poziomie minimum normalnym.
Komentarz: Ze względu na to, że ostatnie zdanie jest czasowe, musisz właściwie zmieścić się ze wszystkimi, poprzednimi zadaniami do końca 4 sola. Przede wszystkim musisz zapewnić sobie stały dopływ nitów. Optymalnie jest to powyżej 4 nitów/h. Warto budować budynki z wyprzedzeniem, aby zadania polegające na produkcji, eksporcie itp., nie opóźniały za bardzo postępów.
Arctic Expansion
W trybie fabularnym na Azara Falls, posiadaj 350 kolonistów, przed końcem 5 sola, na poziomie minimum normalnym.