Sandy Gulch | Opis przejścia Aven Colony Poradnik Aven Colony
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Sandy Gulch jest właściwym rozpoczęciem kampanii. W czasie trwania misji duży nacisk będzie postawiony na ekspedycję. Właściwie to zapoznanie się z tym elementem rozgrywki jest głównym celem tej misji.
Zadania główne
- Zbuduj elektrownię geotermalną
- Zbuduj pompownię wody
- Zbuduj kopalnię żelaza
- Zbuduj fabrykę nitów
- Zbuduj dwie farmy/szklarnie quinoa
- Zbuduj 2 małe budynki mieszkalne
- Zbuduj centrum imigracji
- Ulepsz farmę
- Zbuduj mały magazyn
- Zbuduj drugą stację dronów budujących
- Podnieś pojemnik z zapasami
- Zbuduj habitat
- Zbuduj port handlowy
- Zbuduj magazyn
- Zbuduj wentylator lub filtr powietrza
- Zbuduj trzy dowolne budynki
- Zbuduj baterię
- Zaimportuj 300 jednostek kukurydzy
- Zbuduj piorunochron
- Ulepsz elektrownię geotermalną
- Osiągnij produkcję żywności na poziomie 25 jednostek/h
- Zbuduj centrum badań
- Zbuduj cztery elektrownie geotermalne
- Zbuduj trzy piorunochrony
- Zbuduj cztery dowolne budynki
- Zbuduj 5 budynków wydobywczych
- Zbuduj centrum eksploracji
- Ocal 4 odkrywców
- Zanalizuj robaka piaskowego
Charakterystyka mapy
W przypadku Sandy Gulch sytuacja ma się gorzej. W przeważającej części mapa ma charakter pustynny. Tylko nieliczne obszary są zdatne do uprawy roślin. Poza pompownią, której budowa jest narzucona, unikaj stawiania tego typu budynków. Zastępuj je kondensatorami atmosferycznymi. Te nieliczne płaty żyzne ziemi pozostaw pod uprawy, które musisz postawić. Jest to niezbędne do zaliczenia zadań z produkcją odpowiedniej ilości jedzenia na godzinę.
Uważaj na liczne źródła geotermalne. Emisje toksycznych gazów mogą się odbić na twojej kolonii. Postaw więc kilka turbin wiatrowych, w okolicy źródeł, by w razie takiej emisji mogły rozproszyć gaz. Pamiętaj jednak, że turbiny po przełączeniu w ten tryb pracy, zaczynają zużywać prąd. Musisz, więc mieć zawsze trochę dostępnej energii. Jednak ma to też swoje zalety. Ilość tych źródeł sprawia, że możesz całkowicie wyeliminować inne źródła energii.
Innym aspektem, który utrudni ci rozgrywkę jest robak piaskowy. Pozostawił on dużą liczbę otworów, które musisz omijać. Utrudniają one budowę. Twoja kolonia znajduje się w ich bliskim sąsiedztwie. Postaw więc dodatkowe działka plazmowe, by uniknąć nadmiernych uszkodzeń. Piaskowy robak, bowiem od czasu do czasu się pojawia i pluje na okolicę żrącą cieczą.
Surowce są stosunkowo łatwo dostępne. Część z nich znajduje się w bliskim sąsiedztwie kolonii. Na początku nie musisz się więc martwić o dostęp do nich. Z czasem jednak musisz znacznie rozbudować infrastrukturę wydobywczą. Wynika to z zadania, które musisz wypełnić. Nie możesz postawić bowiem dodatkowych fabryki nitów, ponieważ wydobycie będzie zbyt niskie i produkcja zatrzyma się. Musisz więc zainwestować w budowę bardziej oddalonych kopalni.