Wyścigi cz.2 | Auta poradnik Auta
Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019
Najwyższa pora przyjrzeć się punktom. Wprawdzie nie dotyczą one tylko wyścigów ale faktem jest, że właśnie w nich zdobywamy je najczęściej, choć nie w największych ilościach. Rozróżnia się dwa typy zbieranych profitów. Te drugie powiązane są ze Złotym Tłokiem, czyli kolejnym rozdziałem. Zwykłe punkty służą tylko temu aby po wyjściu z gry kupić sobie z poziomu menu przeróżne dodatki jak postacie, kolor ich masek, filmy bądź grafiki. Na te dobra można zarobić wykonując nieszablonowe ewolucje podczas gonitwy na drodze. Był już ostry zakręt i skrót. Do tego dochodzi szybki start, czyli nie zakłócone niczym rozpoczęcie biegu do mety. Następnie należy wyszczególnić premię za bezpieczną jazdę naliczaną po przebyciu określonego programowo odcinka bez rozbijania się przy tym o przeszkody. Dodatkowo każdy kto zdecyduje się na przechyl, czyli jazdę na dwóch kołach i wielki skok z użyciem np. jakiegoś pagórka lub innej naturalnej wyrzutni, również może liczyć na stosowną gratyfikację. Najbardziej ekwilibrystyczną sztuczką jest jednak jazda do góry, co w praktyce przejawia się odpoczynkiem na dachu konkurenta.
Wartości premii nie będę podawał, bo to można łatwo sprawdzić z informacji pojawiających się w trakcie rozgrywki, a poza tym cześć z nich podatna jest na odległość, czy też czas trwania i takie dane mogły wprowadzić trochę chaosu. Bonusy zapiszesz ponadto na swoje konto jeżeli w rajdzie pokonasz stary rekord okrążenia lub wszystkim razem wziętych - po 800 za każde osiągnięcie. Aż dziesięć tysięcy zbierzesz powracając z tarczą z pojedynczego wypadu o Złoty Tłok.
Niestety przemierzając wzdłuż i wszech cały ten wyimaginowany świat szukając nowych wyzwań, tego typu atrakcji nam zabraknie. Dostępne są jedynie w wyścigach i nic na to się nie poradzi, choćbyś przypiął sobie skrzydła do karoserii. W zamian jak kraj szeroki porozrzucane są błyskawice. Ta koloru żółtego wzbogaci Cię o sto punktów, biała warta jest pięćset, natomiast rzadko spotykana i zazwyczaj ciężko dostępna złota okrągłe dwa tysiące. I to w sumie to tyle co powinieneś wiedzieć jak jeździć i co z tego możesz mieć. Jeżeli coś pominąłem, zrugaj mnie po prostu w komentarzach.
Na zakończenie tego wątku przyjrzyj się dolnej tabelce. Zamieściłem tam wszystkie wyścigi, w których oficjalnie masz szanse uczestniczyć. A te czasy z boku? Nie od dziś wiadomo, że ci z GOL-a to bogowie, bezdenna studnia wiedzy o grach i w ogóle sami przystojniacy siedzący przed komputerem oraz zgrabne panie w wyzywających strojach. Fakt ten nie podlega dyskusji. Spróbuj jednak dowieść, że na przekór plotkom mistrzami klawiatury nie jesteśmy i że z Tobą w wyścigu nie miałbym żadnych szans. Postać - Zygzak McQueen, potrójna moc dopalacza.
Nazwa | Okrążenia | Łączny czas | Czas okrążenia |
Grand Prix Chłodnicy Górskiej | 3 | 01:57.28 | 00:37.10 |
Tor na Szczycie Chłodnicy | 3 | 03:07.32 | 01:00.32 |
Słoneczny Rajd Sally | 3 | 02:13.33 | 00:41.70 |
Wyzwanie Wójta | 3 | 02:53.47 | 00:55.92 |
Turbodoładowanie Ogórka | 3 | 03:42.96 | 01:11.87 |
Przejażdżka po Północnej Pustyni | 3 | 04:33.14 | 01:29.48 |
Wyzwanie Kamasza | 3 | 04:42.28 | 01:32.75 |
Pościg Szeryfa | 1 | 02:57.18 | - |
Wyścig w Dolinie Ozdób | 3 | 05:38.66 | 01:49.43 |
Wyścig Przerdzewiałej Maski | 12 | 03:39.33 | 00:16.78 |
Sprint Sally | 1 | 02:25.61 | - |
Przegląd u Wójta | 3 | 04:32.01 | 01:30.15 |
Rajd na Przełęczy Stabilizatorów | 3 | 01:39.90 | 00:31.36 |
Gra w rozbijanego | 12 | 03:35.29 | 00:16.85 |
Drogowe szaleństwo | 3 | 05:35.35 | 01:49.57 |
Wyzwanie Maruchy | 3 | 04:07.82 | 01:20.81 |
GP w Chłodnicy Górskiej | 2 | 05:37.96 | 02:46.23 |
Grand Prix Przełęczy Stabilizatorów | 1 | 03:15.47 | - |
Grand Prix w Dolinie Ozdób | 2 | 04:31.24 | 02:11.35 |