[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 6 | Auta poradnik Auta
Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019
Przewracanie traktorów - Poziom 6
Tego należało się spodziewać. Po zestawie zaledwie sześciu ciągników, tym razem przygotowano nam aż trzynaście. Załatw pierwszego, którego nie sposób pominąć i popędź dróżką, którą wskazuje strzałka (40). Zaraz po tym jak zrobisz sobie mały przystanek na zakręcie, posuwaj się naprzód do oporu (41).
Zwieńczeniem tej podróży na drugi kraniec pola, będzie trzeci traktor. Zostaw na razie wózek w spokoju. Wiem, że kusił od samego początku ale jedynym słusznym rozwiązaniem w tym momencie jest najpierw zjazd do dziury oraz nakierowanie się na śpiący tam rupieć (42). Dopiero teraz wróć na górę robiąc sobie drewniany pomost i po przedostaniu się przez wyrwę w ziemi skręć w lewo (43).
Aby dostać się do kolejnej ofiary należy nieco się pomęczyć. W pobliżu znajdziesz jeszcze jedną kładkę, która poprowadzi Cię okrężną i naszpikowaną reflektorami drogą do wolności (44). Wyjeżdżając z tej nieprzyjaznej strefy skręcając w lewo wróciłbyś do punktu wyjścia, tyle że nas to przecież mało interesuje, tak więc przestrasz śpiący tu słodko ciągnik i zdecyduj się na kierunek wschodni (45).
Stale trzymając się prawej strony, dojedziesz w końcu do traktora ukrytego za drzewem w krzakach. Ostatni etap tej agroturystycznej wycieczki to m.in. pilnowanie Złomka przed niewidocznym do tej pory Frankiem, który krąży sobie dookoła widocznego z oddali wzgórza. My właśnie tam musimy zaciągnąć naszego gruchota. Rusz więc do boju (46), a stosowny manewr najlepiej wykonać kiedy strażnik mignie nam przed oczami. Od tej pory podążaj w bezpiecznej odległości za nim, co zniweluje niebezpieczeństwa oślepienia Cię od tyłu. We wskazanej wnęce znajdziesz powód do chwilowego zatrzymania, a kawałek dalej (47) otoczony światłem dziewiąty ciągnik.
Nie czekając zbyt długo kontynuuj jazdę (48) trafiając do jeszcze jednej wyrwy. Stamtąd zlokalizuj wejście na nasyp (49). Naturalnie staraj się w tym obrębie wszystko wykonywać dość szybko, aby nie dopadł Cię kręcący się w kółko Frank. W chwilach zagrożeniach zawsze możesz się schronić w dwóch zatoczkach o których była mowa.
Będąc na górze jesteś już bezpieczny. Ostatki załatw wracając i objeżdżając pagórek (50). Po dwunastej stacji jedź tam gdzie prowadzi szlak (51) a nadziejesz się na kładkę. Przesuń ją co wreszcie zakończy poziom szósty (52).