[Minigry] Przewracanie traktorów - Poziom 7 | Auta poradnik Auta
Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019
Przewracanie traktorów - Poziom 7
Znużyło Cię ciągłe przewracanie traktorów w zakamarkach i szukanie odpowiednich dróg? Aktualny level wprowadzi trochę nowego do życia Złomka zmuszając do zgoła odmiennej taktyki. Przed Tobą zaledwie jedna ścieżka prowadząca do mety ale jak się zapewne domyślasz, musi tu być jakiś podstęp. Okazuje się, że to osoba Franka, który będzie Cię teraz non stop gonił. Decyzje trzeba więc podejmować szybko i pruć do przodu ile wlezie. Wielką ucieczkę rozpoczynamy od skierowania się na południe (53). Praktycznie każdy napotkany traktor został cwanie zasłonięty przez krzaki, co wymaga chwilowego zjazdu z wytyczonej trasy. Jak to wygląda widzisz dokładnie na przykładzie pierwszego ciągnika (54). Najpierw należy objechać zarośla i dotrzeć do celu.
Następnie wracamy na główną ścieżkę i jedziemy dalej. Wszystkie tak ulokowane maszyny rolnicze zauważysz wcześniej, jeżeli tylko dokładnie obserwujesz to co dzieje się przed Tobą. Kolejny traktor (55) pojawi się na horyzoncie chwilę po pokonaniu odcinka z trzema reflektorami. Ponownie objedź zarośla, powtarzając zagranie także przy kolejnej okazji (56).
Identyczny schemat wypada zastosować również potem kiedy wyminiesz slalomem dziko rosnące krzewy (57). Dalej ścieżka wiedzie przez jeszcze jedną mijankę, choć tu już towarzyszyć Ci będą nieprzyjemne światła. Obudź piąty ciągnik (58).
Szósty nie odbiega od przyjętego zarysu (59) ale późniejszy już tak. W tym wypadku potrzeba tylko małego skrętu (60) aby móc skorzystać z dobrodziejstw z syreny zamontowanej na Złomku.
Ostatni krok to trzymanie się dolnej części ekranu, co zaprowadzi Cię na cichą i spokojną dróżkę (61). Tędy dojedziesz do kresu przedostatniego zadania (62).