Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Assassin's Creed: Syndicate - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wprowadzenie do poradnika Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate

Ostatnia aktualizacja: 20 lutego 2020

Historia w Assassin's Creed: Syndicate została podzielona pomiędzy sekwencje, które można traktować w kategoriach osobnych rozdziałów. Wszystkie zadania składające się na sekwencję są zadaniami fabularnymi, niezbędnymi do ukończenia rozgrywki. Pomiędzy sekwencjami gracz ma dodatkowo swowodę, która pozwala mu na wykonywanie zadań pobocznych i innych, nieobowiązkowych aktywności.

W poszczególnych sekwencjach rozgrywane są kolejne zadania (wspomnienia), których postęp można sprawdzić w Dzienniku postępu. Niektóre z zadań w danej sekwencji można wykonywać w innej kolejności, w niniejszym poradniku są one prezentowane zgodnie z numeracją zamieszczoną w grze.

Assassin's Creed Syndicate - główne zadania

Sekwencje 1 i 2

  1. Sekwencja 1 - Sabotażysta
  2. Sekwencja 2 - Prosty plan

Sekwencja 3

  1. 01 - Jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie...
  2. 02 - Wolność prasy

Sekwencja 4

  1. 01 - Łyżka syropu
  2. 02 - Selekcja nienaturalna
  3. 03 - O powstawaniu syropu
  4. 04 - Wiadomości prosto z drutu
  5. 05 - Śmiertelna dawka
  6. 06 - Skrzynia z wozu...
  7. 07 - Gra ze słuchu

Sekwencja 5

  1. 01 - Przyjacielska rywalizacja
  2. 02 - Badania i rozwój
  3. 03 - Przetrwają najsilniejsi
  4. 04 - Wiadomości z ostatniej chwili
  5. 05 - Koniec trasy
  6. 06 - Dama z latarnią
  7. 07 - Pokój z widokiem

Sekwencja 6

  1. 01 - Kwestia tożsamości
  2. 02 - Herbatka
  3. 03 - Zły szeląg
  4. 04 - Akt dobrej woli
  5. 05 - Cierń w boku

Sekwencja 7

  1. 01 - Zabawa w politykę
  2. 02 - Ochroniarz
  3. 03 - Wożąc panią Disraeli
  4. 04 - Wniosek o dymisję
  5. 05 - Ratunek dla banku
  6. 06 - Zmiana planów

Sekwencja 8

  1. 01 - Niedobrana para
  2. 02 - Potrójna kradzież
  3. 03 - Gry i zabawy
  4. 04 - Ostatni akt

Sekwencja 9

  1. 01 - Podwójny kłopot
  2. 02 - Strój wieczorowy
  3. 03 - Polityka rodzinna
  4. 04 - Pamiętna noc

Co ważne: każde zadanie wyróżnia się celami opcjonalnymi (wyzwaniami), których wykonanie nie jest niezbędne do ukończenia zadania, ale wpływa na poziom synchronizacji. Jeżeli chcesz ukończyć grę na 100% upewnij się, że wykonałeś wszystkie zadania opcjonalne w każdej z misji, zostaniesz za to także nagrodzony dodatkowymi punktami doświadczenia oraz pieniędzmi. W przypadku niepowodzenia każde wspomnienie można później powtarzać i zaliczać wyzwanie na nowo. Jest to także łatwiejsze, gdyż w przypadku powtórki zachowujesz sprzęt zdobyty do momentu jej wykonania (a więc możesz powrócić do wcześniejszych misji wyposażony w lepsze umiejętności i ekwipunek).