Najmroczniejsza godzina | I Wojna Światowa | Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Najmroczniejsza godzina
Po osiągnieciu Sekwencji 6 na mapie zostanie dodany tajemniczy punkt. Udaj się na wschodni kraniec Londynu, gdzie, jako Evie, będziesz mógł przenieść się do czasów I Wojny Światowej.
Na początku zbadaj dom. Wystarczy wyjść na piętro, skąd zlokalizujesz trójkę szpiegów. Wyłącz generator, a dwóch z nich wyjdzie sprawdzić, co się stało. Zabij ich zza osłony, a następnie dokończ robotę na dole z ostatnim szpiegiem.
Kolejnym zadaniem jest uzyskanie informacji o położeniu radiostacji. Poczynając od miejsca wysuniętego najbardziej na prawo - tam znajdziesz oficera, za którym ciągle porusza się dwóch żołnierzy. Zabij ich na schodach, a następnie szybko ukradnij potrzebne informacje. W punkcie skrajnie z lewej strony przeciwnika możesz zaskoczyć schodząc na dół i zakradając się za jego plecami.
Najłatwiej pójdzie na statku (środkowy punkt). Ustaw się w odpowiednim miejscu (screen) skąd możesz z łatwością podejsć do przeciwnika i dokonać kradzieży. Mając wszystkie niezbędne informacje ruszaj na most.
Uwaga: Możesz zabić wszystkie swoje cele i później przeszukać ich ciała. Zabijanie żołnierzy także nie jest traktowane negatywnie.
Będąc na moście zbliż się do wskazanej wieży od prawej lub też lewej strony (na górze jeden przeciwnik), gdzie znajdziesz idealne wejście. Przejdź po belkach do środka, a zawiśniesz tuż nad obsługującymi radiostację szpiegami. Zlikwiduj wszystkich czterech. Następnie porozmawiaj z Churchilem przez radio.
Ostatnim punktem zadania jest udanie się na barkę z działkiem przeciwlotniczym. Użyj go do zestrzelenia kilku kolejnych fal nadlatujących samolotów, robiąc przy tym jedną przerwę na zabicie trzech wrogów atakujących barkę. Z działka staraj się strzelać tuż przed nadlatującymi samolotami, nie martwiąc się o amunicję czy przegrzanie. Uważaj natomiast, gdy samolot zanurkuje strzelając w Twoją stronę - schowaj się wtedy za osłoną. Po udanym odparciu ataku porozmawiaj ostatni raz z Churchillem.
Uwaga: Po wykonaniu tego zadania możesz dowolnie poruszać się po lokacji skonstuowanej na kształt dzielnicy. Porozmawiaj z Churchillem, a aktywujesz zadania poboczne polegające na zapolowaniu na szpiegów oraz kradzieży dokumentów. Działa to w podobny sposób, jak "zwykłe" wyzwalanie dzielnicy. Zwieńczeniem jest zadabie polegające na zabiciu arcyszpiega.
Wyzwania
Użyj generatora, by zwabić szpiega - nic prostszego, po zauważeniu szpiegów na początku zadania po prostu wyłącz pobliski generator.