Ulepszenia gangu | Gangi w Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
Ulepszenia gangu
Twój gang to nie tylko Skokierzy patrolujący ulice, to także cała struktura, którą możesz ulepszać oraz rozbudowywać. Każde wykupienie umiejętności wymaga określonej ilości gotówki oraz materiałów rzemieślniczych. Umiejętności zostały podzielone również w taki sposób, że kolejne poziomy wymagają poprzedniego, bezpośrednio ze sobą powiązanego (np. ulepszenia przynoszące dochód). W kategori Szef znajdziesz ulepszenia wzmacniające siłę i poziom Skokierów oraz osłabiające potencjał bojowy Nędzników. Wtajemniczony pozwoli w pewnym stopniu wpłynąć na to, co dzieje się w Londynie, natomiast kategoria Aferzysta zawiera szereg ulepszeń poprawiających Twoją kondycję finansową.
W pierwszej kolejności powinieneś skupić się na umiejętnościach zwiększających Twój dochód oraz ułatwiających poruszanie się po mieście. Jak najwcześniej wykup więc Łapówki dla policji, a następnie Rozgłos. Dzięki temu policja nie będzie się interesowała Twoimi drobnymi przestępstwami (np. kradzieżą), a Nędznicy nie będą Cię atakować na ulicach, dopóki sam ich nie zaczepisz. Ułatwi to wykonywanie misji i zmniejszy ryzyko ataku przez przypadkową bandę przeciwników. Równorzędnie powinieneś rozwijać ostatnią kolumnę z ulepszeniami, zaczynając od Inwestycji w pub. Każde kolejne ulepszenie wpływa na Twoje finanse, zwiększając dochód oraz pojemność sejfu. Szybkie rozbudowanie tej opcji we wcześniejszym stadium rozgrywki pozwoli na zgromadzenie sporego zapasu gotówki. Powinieneś go przeznaczyć na dalszy rozwój, koncentrując się ostatecznie na pierwszej zakładce i rozwijając swoich Skokierów.
Szef
Szkolenie Skokierów I - członkowie gangu otrzymują promocję na poziom 5.
Sojusznicy w walce - kiedy rozkażesz Skokierom zaatakować wroga oraz podczas wojen gangów najpierw zaczną od wystrzelenia w jego stronę kilku pocisków.
Szkolenie Skokierów II - członkowie gangu otrzymują promocję na poziom 7.
Zwiększona siła ognia - salwa Skokierów jest znacznie efektywniejsza, często wystarczy do zabicia wskazanych przeciwników.
Szkolenie Skokierów III - członkowie gangu otrzymują promocję na poziom 9.
Skokierzy w powozach I - wykupując to ulepszenie znajdziesz na przejętych dzielnicach Skokierów poruszających się w powozach.
Skokierzy w powozach II - rozwinięcie poprzedniego ulepszenia, członków gangu będzie teraz więcej.
Powóz Skokierów - pojazdy Skokierów są teraz bardziej wytrzymałe. Generalnie nie robi to większej różnicy, jednakże pozwala na odblokowanie poniższego ulepszenia, które jest bardzo przydatne.
Wezwanie kawalerii - umiejętność, dzięki której możesz w niemal dowolnym miejscu wezwać wóz wypełniony Skokierami i od razu skierować ich do walki. Przed kolejnym wezwaniem Skokierów musisz chwilę poczekać. Taki wóz świetnie nada się np. do odwrócenia uwagi i wyeliminowania strażników pilnujących jakiegoś wejścia.
Obserwatorzy Skokierów - do gangu dołączają sojusznicy częściej korzystający z broni palnej.
Twardziele Skokierów - do gangu dołączają sojusznicy cechujący się większą wytrzymałością i siłą, widoczną podczas walki w zwarciu.
Egzekutorzy Skokierów - gang zasilają strzelcy dystansowi.
Uszkodzenie powozu - powozy, którymi poruszają się Nędznicy, cechują się niższą wytrzymałością.
Zatruta studnia - zmniejsza początkowy stan zdrowia Nędzników.
Tępe ostrza - broń przeciwników zadaje mniejsze obrażenia.
Kiepski proch I - zmniejsza zagrożenie z ostrzału Nędzników, po prostu trafiają znacznie rzadziej.
Kiepski proch II - identycznie jak powyżej, z tą różnicą, że dotyczy templariuszy.
Wtajemniczony
Łapówki dla policji - bardzo przydatna umiejętność, sprawia, że policja w większości przypadków ignoruje Twoje działania.
Rozgłos - na początku rozgrywki niemalże wszyscy napotkani Nędznicy zaczepiają Cię i atakują, jest to co najmniej irytujące i przeszkadzające w wykonywaniu zadań (zwłaszcza, gdy poruszasz się na dzielnicach z wyższym sugerowanym poziomem doświadczenia niż posiadasz). Wykupienie tej umiejętności sprawia, że Nędznicy nie naprzykrzają się, chyba że sam rozpoczniesz walkę.
Mali Skokierzy - na zdobytych dzielnicach możesz znaleźć teraz dzieci, jeżeli wejdziesz z nimi w interakcję otrzymasz pieniądze, materiały rzemieślnicze lub uzupełnienie zapasów (np. amunicji).
Usługa dostawcza - w mieście rozwieszonych zostaje więcej platform z beczkami, które mogą ułatwić wykonywanie zabójstw w niektórych zadaniach.
Dostawa materiałów wybuchowych - podobnie jak powyżej, tyczy się tylko skrzynek z materiałami wybuchowymi.
Moda na Growlera - zwiększa popularność tego typu powozu.
Dyspozytor - zwiększa popularność wozów ogniowych.
Rynek medyczny - pozwala na kupowanie lekarstw u sprzedawców. Niezbędne do dalszego rozwoju ulepszenie.
Szalona nauka - pozwala na ulepszenie bomb galwanicznych.
Aferzysta
Miasto na dopalaczach - zniżka na strzałki obezwładniające.
Rabat na bomby - zniżka na bomby dymne i galwaniczne.
Powiązania z czarnym rynkiem - tańsze pociski do rewolweru.
Kontakt z czarnym rynkiem - wyposażenie kosztuje 20% mniej. Jeżeli chcesz szybko zdobywać nowe przedmioty i w nie inwestować dzięki temu ulepszeniu w dłuższej perspektywie czasu zaoszczędzisz sporo pieniędzy.
Przejęcie miasta - zmniejsza cenę wszystkich ulepszeń gangu.
Na piwo - zwiększa ilość misji dochodu o eskortowanie oraz porywania ładunku.
Piramida finansowa - otrzymujesz więcej pieniędzy za wykonywanie zadań.
Skala dochodu - zwiększa pojemność sejfu oraz zyski z ulepszeń znajdujących się w ostatniej kolumnie.
Inwestycja w pub - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Barowe rozgrywki - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Bukmacher - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Magnat herbaciany - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 500.
Inwestycja w sklep - zwiększa dochód i pojemność sejfu o 1000.