01 - Zabawa w kotka i myszkę | Wspomnienia Karola Marksa | AC Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
01 - Zabawa w kotka i myszkę
Twoim zadaniem jest zabicie czterech kolejnych szpiegów, którzy będą śledzić Marksa. Najłatwiej możesz to zrobić używając ukrytego ostrza, bądź celnie rzucając nożem. Jeżeli chcesz jednak wypełnić zadanie opcjonalne wypatruj wiszących nad ziemią platform z beczkami. Zrzucenie ich na głowy przeciwników może być nieco problematyczne, szczególnie, gdy chybisz - wtedy szpiedzy podniosą alarm. O zdrowie Marksa nie musisz się martwić, policjanci także nie będą robić problemów, jeżeli nie zauważą Twojego zabójstwa. Platformę może być łatwiej celnie zrzucić, jeżeli zrobisz to z budynku - zwróć uwagę, czy szpieg znajduje się w podświetlonym okręgu oznaczającym zasięg rażenia.
Po wyeliminowaniu szpiegów idź za Marksem, a następnie udaj się w stronę wskazanego przez niego baru. Na miejscu skorzystaj z pomocy Skokierów i wskaż im jako cel stojących po drugiej stronie przeciwników. Sprowokowane starcie wywabi na zewnątrz szpiega oraz policjantów. Spokojnie poczekaj na koniec walki i w miarę potrzeby zabij szpiega (jeżeli przeżyje). Następnie ponownie udaj się za Marksem na miejsce spotkania.
Ostatecznie musisz porwać zdrajcę. Zabij eskortujących go policjantów, a następnie porwij i dostarcz w wyznaczone miejsce. Porozmawiaj z Marksem, co zakończy zadanie.
Wyzwania
Zabij szpiegów za pomocą wiszących beczek - aby zabić szpiegów za pomocą beczek musisz zrzuć im je na głowę. Na całej trasie możesz to zrobić w kilku miejscach. Najtrudniejszym elementem tego rozwiązania jest odpowiednie wyczucie momentu, gdy przeciwnik będzie przechodził dokładnie pod platformą. Najłatwiej będzie zabić w ten sposób drugiego z kolei oraz trzeciego lub czwartego szpiega, natomiast w przypadku pierwszego nie idź za Marksem, ale udaj się na dach okolicznego budynku. Pomiędzy nimi znajdują się platforma, którą stąd powinieneś dać radę idealnie zrzucić.
Spowoduj starcia przed pubem, by zwabić szpiega - wykorzystaj Skokierów, aby rozpoczęli bójkę ze stojącymi przed barem bandytami.