03 - Polityka rodzinna | Solucja Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
03 - Polityka rodzinna
Na początek przyjdzie Ci ukraść królewski powóz. Aby tego dokonać udaj się w stronę budynku stojącego na zachód od wejścia, którego pilnuje dwójka rozmawiających gwardzistów. Uważając na strzelców znajdujących się na dachu przeskocz ogrodzenie i wyjdź na budynek, mniej więcej po środku.
Następnie skieruj się w stronę dziedzińca, ciągle pozostając na dachu. Z lewej stronu będziesz mijał dwóch przeciwników stojących na balkonach, chowając się za kominami możesz ich ominąć i zostawić w spokoju. Jeżeli nie przejmujesz się zbytnio wyzwaniem pobocznym zeskocz na dół i przejmij wóz, a następnie opuść ten teren. Dużo lepszy rezultat osiągniesz jednak, gdy użyjesz bomby dymnej i rzucisz ją pod któryś z powozów. Spłoszony koń narobi trochę zamieszania, ale koniec końców opuści wewnętrzny dziedziniec.
Teraz pozostaje Ci tylko obejść ten sam dziedziniec, ciągle pozostając na dachu. Zeskocz na dół i wyeliminuj trzech przeciwników (lub zrób to przed zejściem, korzystając np. ze strzałki obezwładniającej) i wejdź do powozu. Następnie opuść teren i spokojnie skieruj się po maharadżę.
Z Duleepem jedź po pierwszego polityka. Następnie masz 90 sekund na dotarcie na stację. Nie śpiesz się, gdyż jest to wystarczająca ilość czasu, aby pozwolić sobie na spokojną jazdę, bez uszkadzania pojazdu. Po drodze uważaj na pędzące wozy straży pożarnej. Gdy odwieziesz polityka na miejsce jedź do wskazanego parku po kolejną osobę, cały czas uważając, aby nie uszkodzić zbytnio pojazdu. Ponownie będziesz miał 90 sekund, aby dowieźć osobę pod gmach parlamentu. Tym razem uważaj na wyjeżdżające z zakrętu powozy. Ostatnią osobą będzie pan Gladstone, tym razem masz aż 150 sekund, co w zupełności pozwoli na bezpieczną jazdę.
Na koniec odwieź powóz na miejsce i szybko uciekaj, kończąc zadanie po odzyskaniu anonimowości.
Wyzwania
Ukradnij powóz, nie wchodząc na wew. dziedziniec - użyj bomby dymnej i rzuć ją z dachu pod jeden z powozów. Przestraszone konie powinny wyjechać poza obszar wewnętrznego dziedzińca.
Nie przekrocz poziomu 50% uszkodzeń - podczas całego zadania ostrożnie prowadź powóz, monitorując stopień jego zniszczenia (pasek na środku ekranu).