01 - Niedobrana para | Solucja Assassin's Creed Syndicate poradnik Assassin's Creed: Syndicate
Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019
01 - Niedobrana para
Udaj się do bocznych drzwi, które znajdziesz w pobliskiej alejce. Następnie jedź wraz z Rothem w stronę stacji kolejowej. Wyjdź z nim na dach, a po rozmowie wskocz na przejeżdżający pociąg. Ukryj się, aby przeciwnicy Cię nie wypatrzyli (np. jeśli pozostaniesz na dachu) i wjedź na stację.
Uwaga: Na stacji znajduje się sporo wrogów, dlatego też wykonując zadanie ułatwisz je sobie pozostawając w ukryciu jak najdłużej to możliwe.
Na początku dojedź pociągiem do końca torów. Wyjdź z niego i użyj wzroku orła, aby zlokalizować pobliskich przeciwników. Następnie omiń parę, którą będziesz miał po prawej stronie - przejdź maksymalnie z lewej, obok schodów. W pobliżu końca stacji znajdziesz pierwszą skrzynię, której pilnuje pojedynczy przeciwnik. Poczekaj, aż ten się odwróci i zabij go. Schowaj ciało w pobliskiej kryjówce, dzięki czemu wrogowie, których zwabisz wysadzając dynamit po chwili przestaną się tym miejscem interesować. Jeżeli pozostawisz ciało przeciwnicy mogą wokół niego zacząć węszyć, co skomplikuje ciche poruszanie się w jego okolicy. Następnie podpal dynamit i wycofaj się w stronę schodów. Po wybuchu odczekaj chwilę, aż przeciwnicy wrócą do swoich zajęć.
Następny ładunek znajdziesz za ścianą, w niewielkiej odległości od przed chwilą wysadzonego. Poczekaj aż pilnujący go przeciwnik odwróci się i zajdź go od tyłu, po morderswie również chowając ciało. Podpal ładunek i wyskocz do góry, zwisając z barierki (na wyższym poziomie dwóch przeciwników zostanie zaalarmowanych wybuchem, umożliwi Ci to przejście do pomieszczenia obok). Po wybuchu wyskocz na górę i prześlizgnij się dalej, lekko z lewej, skąd po gzymsie możesz dojść do trzeciego ładunku.
Tutaj pilnuje go para przeciwników. Poczekaj aż się rozdzielą i albo szybko zabij najpierw jegomościa z prawej strony, a następnie strzelca z lewej, albo podpal ładunek od razu (przeskocz barierkę i wejdź z nim w interakcję). Ryzyko jest tutaj jednak większe, gdyż podczas animacji podpalania Twoja postać może zostać wykryta. Bezpieczniej będzie poczekać na rozdzielenie się przeciwników i szybko ich wyeliminować, następnie spokojnie podpalić ładunek.
Do kolejnej skrzyni dostaniesz się najbezpieczniej po dachu - z miejsca, gdzie wysadzasz skrzynię opisaną jako trzecią możesz wspiąć się na dach. Następnie przejdź po nim w stronę kolejnej skrzynki, którą odszukasz idąc w prostej lini, równolegle do granicy obszaru zastrzeżonego. Skrzyni pilnuje dwóch przeciwników. Po gzymsie przekradnij się w w miejsce umożliwiające ich likwidację (screen), a następnie spokojnie podpal skrzynię.
Ostatni ładunek jest najlepiej pilnowany. Dobrym sposobem jest dostanie się od niego z drugiej strony, od wjazdu na stację, zaczynając z przodu pociągu (możesz się tam szybko dostać, korzystając z linek, aby przemieszczać się tuż pod sufitem). Następnie z miejsca pokazanego na screenie poczekaj, aż przeciwnik spacerujący wzdłuż lokomotywy (z prawej strony) odwróci się tyłem i zlikwiduj go niemal natychmiast. Umożliwi to wejście do wagonu właśnie od tej strony (zabicie przeciwnika stojącego tyłem z lewej strony może zostać zauważone, chyba, że zwabisz go gwizdaniem i odciągniesz od stojącej w pobliżu dwójki). Podpal ostatni ładnuek i niepostrzeżenie przejdź na drugą stronę stacji.
Po wysadzeniu dynamitu porwanie maszynisty to tylko formalność. Znajdziesz go na końcu stacji, szybko przejdź za osłonę i dokonaj porwania. Prowadź go wzdłuż torów, z tej strony jest zdecydowanie mniej przeciwników. Na końcu zejdź na tory (przy granicy obszaru zastrzeżonego) i przejdź na drugą stronę, w pobliżu miejsca docelowego. Omiń strzelca stojącego na wyższej platformie, przechodząc bardzo powoli. Dotarcie tutaj wraz z maszynistą zakończy zadanie.
Wyzwania
Złap przejeżdżający pociąg - w chwilę po rozmowie z Rothem na dachu zeskocz na przejeżdżający pociąg i wjedź z nim na stację.
Zniszcz cały dynamit, podpalając go - do każdego ładunku musisz się zakraść i podpalić go, wysadzenie którejkolwiek ze skrzyni za pomocą strzału z rewolweru jest zabronione.