Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Norwitch, Maine (cz. 2) | Opis przejścia - 24.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wejdź do windy, która zawiezie Nicole do pracowni - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wejdź do windy, która zawiezie Nicole do pracowni. Obejrzyj wiszące na ścianach schematy i wracaj windą do poprzedniego pomieszczenia. Zastaniesz tam Paula Reeda z siostrą, z którymi porozmawiaj na wszystkie tematy. Znalazłszy się na zewnątrz, podejdź do samochodu, gdzie Nicole odbędzie automatyczna rozmowę telefoniczną z Dickiem.

2 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
W efekcie otrzymanych od Reedów informacji Nicole uda się do tutejszego kościoła - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

W efekcie otrzymanych od Reedów informacji Nicole uda się do tutejszego kościoła. Przejdź przez bramę na plac przed kościołem, gdzie zagadnij pastora. Po skończonej rozmowie wejdź do kościoła (przekroczywszy jego próg, agentka odbierze telefon od mordercy). Podnieś leżący na klęczniku po prawej pędzel , sprawdź, że drzwi na kościelną wieżę (po lewej) są zamknięte i wyjdź na zewnątrz. Porozmawiaj z pastorem o zamkniętych drzwiach, a otrzymasz do nich klucz .

3 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
4 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
5 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Ponownie wejdź do kościoła - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Ponownie wejdź do kościoła. Otwórz kluczem drzwi po lewej i wdrap się na wieżę. Okaże się, że jest tam okrutnie ciemno. Wracaj na dół i raz jeszcze zaczep pastora przed kościołem, prosząc o pożyczenie latarki . Z nią wędruj na wieżę i pierwsze, co zrób, to oświetl sobie ciemny kąt po lewej (zbliżenie), obok szafki. Okaże się, że jest tam gniazdko (po prawej) i wtyczka (bardziej z lewej), którą wetknij do rzeczonego gniazdka - w pomieszczeniu zapali się światło.

6 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
7 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
8 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Zajrzyj do usytuowanej na wprost szafki (zbliżenie), kryjącej mechanizm zegara - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Zajrzyj do usytuowanej na wprost szafki (zbliżenie), kryjącej mechanizm zegara. Przejdź w prawy (dolny) róg pomieszczenia i z podpórki zdejmij wiszącą na niej wajchę .

Teraz zainteresuj się deskami w podłodze, zauważ, że jedna z nich jest obluzowana, a jej gwoździe wbite do połowy. Przy pomocy wajchy wyciągnij z deski oba gwoździe, po czym podważ deskę tą samą wajchą. Ponieważ podłoga pod spodem pokryta jest warstwą kurzu, usuń go pędzlem. Okaże się, że są na niej wydrapane są litery: "D" i "P".

9 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Opuść wieżę, zagadnij pastora, by oddać mu latarkę i skieruj się na cmentarz - w lewo - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Opuść wieżę, zagadnij pastora, by oddać mu latarkę i skieruj się na cmentarz - w lewo. Sprawdź jeden z grobów przy ścieżce - to grób Finneya. Przyjrzyj się płycie nagrobnej (zbliżenie) - Nicole zauważy wyrytą na nim dwójkę kier. Wróć na plac pod kościołem, ostatni raz pogadaj z pastorem, po czym wędruj do bramy i do auta. Po rozmowie telefonicznej, tym razem z Ruth, Nicole uda się pod gmach sądu.

10 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Przejdź na drugą stronę ulicy (w dół ekranu) i z kosza na śmieci zabierz łopatę , a konkretnie jej trzonek - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Przejdź na drugą stronę ulicy (w dół ekranu) i z kosza na śmieci zabierz łopatę , a konkretnie jej trzonek. Maszeruj do wejścia do sądu (po lewej). Drzwi są zamknięte, ale przez szybę w nich Nicole dostrzeże światło w jednym z pokoi. Wycofaj się i skieruj w prawo, na zaplecze sądu.

11 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
12 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
13 - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Zainteresuj się leżącą na chodniku i przyczepioną łańcuchem do latarni tablicą reklamową (zbliżenie) - Norwitch, Maine (cz. 2) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Zainteresuj się leżącą na chodniku i przyczepioną łańcuchem do latarni tablicą reklamową (zbliżenie). Rozerwij łańcuch łopatą i zabierz tablicę . Maszeruj pod okno sąsiadujące z tym, w którym pali się światło - jest ono uchylone. Oprzyj tablicę reklamową o ścianę pod nim i wejdź przez nie do środka. Zwróć uwagę na ślady śniegu na posadzce. Wejdź do archiwum (uchylone drzwi po lewej). Przejdź w tylną część archiwum (w prawo) i porozmawiaj z Dickiem.