Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Elektrownia - New Jersey (cz. 1) | Opis przejścia - 20.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Elektrownia - New Jersey

1 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Zbliż się do kolorowego busiku i wyciągnij wbitą w przednią szybę rurę - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Zbliż się do kolorowego busiku i wyciągnij wbitą w przednią szybę rurę . Maszeruj na plac przed budynkiem (po lewej), skąd wejdź do elektrowni. Podejdź do generatora i zabierz stojącą przy nim gaśnicę . Teraz wędruj na poziom "0" (kursor w centrum ekranu). Tam skieruj się w prawo, do warsztatu (na wprost drugiego generatora).

2 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Podejdź do stołu roboczego (zbliżenie) - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Podejdź do stołu roboczego (zbliżenie). Otwórz lewą szufladę i wyjmij z niej: klucz płaski , pilnik płaski i śrubokręt . Otwórz prawą szufladę i zabierz z niej: kluczyk , pilnik trójkątny i pilnik okrągły . Wróć na poziom "0", gdzie skieruj się w dalszą jego część (w głąb ekranu). Po schodach po lewej wejdź na poziom "1", którym maszeruj dalej (w prawo).

3 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
4 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
5 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Po drabince wespnij się na podest na szczycie turbiny - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Po drabince wespnij się na podest na szczycie turbiny. Przyjrzyj się jej kopule (zbliżenie). Podnieś leżące obok niej obcążki do cięcia kabla . Przy pomocy klucza płaskiego odkręć trzy śruby u jej podstawy (po kolei). W otwór w górze kopuły wsadź zabraną z busika rurę i z jej pomocą obróć kopułę. Zejdź na poziom "1" i maszeruj nim w lewo.

6 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
7 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
8 - Elektrownia - New Jersey (cz. 1) - Opis przejścia - 20.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Dotrzesz pod drzwi prowadzące na poziom

Dotrzesz pod drzwi prowadzące na poziom "2", które są oczywiście zamknięte. Zainteresuj się więc oknem na lewo od nich. Przedostaniesz się przez nie na gzyms. Tam kliknij PPM podporę po lewej, a Nicole przemieści się pod nią. Wówczas kliknij ją LPM - dziewczyna złapie się jej. Teraz wskaż jej podest po lewej, a gdy Nicole się na nim znajdzie, spraw, by wspięła się drabince po lewej. Na koniec wystarczy kliknąć okno na prawo od dziewczyny, by ta wylądowała na poziomie "2".