Biuro terenowe FBI - Bronx, Nowy Jork (cz. 3) | Opis przejścia - 20.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wędruj do pokoju saperów (w holu, pierwsze drzwi od lewej). Zagadnij przebywającego tam mężczyznę, który pomoże Nicole ustalić kod do skrzynki. Jako że Q kier oznacza damę kier, kod wygląda następująco: 6, 8 i 12 (numer damy w talii). Podejdź do stanowiska kierowania robotem (biurko z komputerem przy szybie z widokiem na komorę detonacyjną; zbliżenie). Za pomocą joystika (manipulator) oraz dwu przycisków poniżej masz pokierować robotem tak, by ustawił prawidłowe cyfry na zamku skrzynki.
Joystik możesz przesuwać w prawo, w lewo, w górę i w dół. Pierwszy przycisk powoduje zaciśnięcie lub rozwarcie chwytaka robota. Drugi - wycofanie ramienia. Przechyl joystick w prawo (przeciągając mysz) tak, by chwytak robota zatrzymał się nad pierwszym pokrętłem (tą częścią, która znajduje się PRZED wyświetlaczem z cyfrą 0). Pierwszym przyciskiem spowoduj zaciśnięcie chwytaka. Teraz 4x przesuń joystick w dół, aż na pierwszym wyświetlaczu pojawi się cyfra 6.
Wciśnij pierwszy przycisk, by rozewrzeć chwytak i joystickiem przesuń ramię robota odrobinę w prawo, nad drugie pokrętło. Przyciskiem zaciśnij chwytak i 2x przesuń joystick w dół, by na drugim wyświetlaczu pojawiła się cyfra 8.
Wciśnij pierwszy przycisk, by rozewrzeć chwytak i joystickiem przesuń ramię robota odrobinę w prawo, nad trzecie pokrętło. Przyciskiem zaciśnij chwytak i 1x przesuń joystick w górę, by na trzecim wyświetlaczu pojawiła się cyfra 1.
Wciśnij pierwszy przycisk, by rozewrzeć chwytak i joystickiem przesuń ramię robota odrobinę w prawo, nad czwarte pokrętło. Przyciskiem zaciśnij chwytak i 2x przesuń joystick w górę, by na czwartym wyświetlaczu pojawiła się cyfra 2.
Po zakończonym sukcesem otwieraniu skrzynki porozmawiaj z saperem. Teraz możesz bezpiecznie wejść do pomieszczenia z komorą detonacyjną (drzwi po prawej). Podejdź do komory (zbliżenie). Otwórz ją i rzuć okiem na skrzynkę (zbliżenie). Zabierz z niej (rękawiczkami) żeton , który w ekwipunku w zbliżeniu przełóż do woreczka, i w ten sam sposób (rękawiczkami) weź kawałek biletu od opłaty za autostradę . Opuść pomieszczenie (w lewo) i pokój saperów (w lewo).
Maszeruj do laboratorium, gdzie najpierw podejdź do blatu roboczego (zbliżenie) i pobierz jeszcze jeden woreczek na dowody . Następnie przejdź do skanera (zbliżenie), podnieś pokrywę i ulokuj w nim kawałek biletu. Zamknij pokrywę, wciśnij niebieski przycisk. Po przeskanowaniu jednej strony dowodu otwórz pokrywę i odwróć bilet (PPM). Zamknij pokrywę, wciśnij przycisk, otwórz pokrywę, zabierz dowód. W ekwipunku (w zbliżeniu) przełóż go do woreczka, by odzyskać rękawiczki. Wyjmij nimi z drugiego woreczka (w zbliżeniu) żeton i przeskanuj go z obu stron w identyczny sposób jak bilet.
Teraz skieruj się do ekranu terminala (zbliżenie). Dotknij go, by zidentyfikować linie papilarne, wciśnij "Enter" na własnej klawiaturze i przeciągnij z lewej w górną cześć planszy oba skany obu ostatnich dowodów. Klikaj je kolejno, by pojawiały się w centrum ekranu i dla każdego z nich wykonaj analizę (znak zapytania) i wyszukiwanie (lupka). W przypadku żetonu nie znajdziesz żadnych powiązań. W przypadku awersu biletu zaznacz przedostatni region. Wyszukiwanie przyniesie nowy adres: lunaparku w New Jersey Tumpike.
Pogadaj z Wangiem, w trakcie waszej rozmowy pojawi się nowy partner Nicole. Przeprowadź z nim dość ostrą wymianę zdań i ostatecznie wyruszycie na akcję.