Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) | Opis przejścia - 22.10.2009 i 23.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Jest tu bardzo ciemno, a Nicole musi przejść po palach przez wodę. Trzeba zapewnić jej oświetlenie. W tym celu połóż na wodzie przy pomoście miednicę, postaw na niej puszkę po pomidorach, a na niej zapaloną lampę naftową. Teraz czeka Cię trudny fragment, zapisz więc stan gry (w sumie możesz zapisywać grę przez cały czas trwania trasy po palach, co polecam).
Trasę trzeba przechodzić dość sprawnie, w miarę szybko przeskakując ze słupka na słupek, ponieważ większość z nich jest ruchoma i po chwili znika pod wodą. Pojawiają się też nowe słupki, tak że nie przejmuj się tym, że nie widzisz przed sobą słupka, który widnieje na fotce, on na pewno wyskoczy spod wody.
Na fotce powyżej podana jest kolejność skoków, czerwonym krzyżykiem zaznaczony jest słupek, który rozsypuje się pod Nicole w momencie stanięcia na nim.
Po dotarciu na pomost weź leżącą z jego lewej strony tyczkę. Przyciągnij nią swoje pływające oświetlenie. Przejdź w dalszą część pomostu i ulokuj miednicę z lampą na wodzie.
Teraz wskocz na pierwszy słupek, to jeden z tych, na których można stać bezpiecznie, bez obawy, że zanurzy się pod wodę. Nie skacz na drugi - to ten rozsypujący się. Posiadaną tyczką przeciągnij widoczną przed sobą deskę. Przejdź na koniec deski.
Skacz na kolejne słupki, czerwonymi krzyżykami oznaczyłam te, na których nie można stanąć.
Na słupku nr 14 zatrzymaj się!
Po dotarciu na słupek nr 14 musisz stworzyć własny słupek, ponieważ ten przed Nicole jest prawie całkowicie zanurzony w wodzie. W tym celu zabierz lampę z konstrukcji na misce i postaw ją na słupku po prawej. Teraz weź kolejno puszkę oraz miednicę i ustaw je (oczywiście - najpierw miednicę, potem puszkę) na słupku nr 15. Skocz na puszkę, na słupek przed sobą i na pomost. Maszeruj do parowca (w prawo).
Wejdź na parowiec. Przejdź w lewo i wejdź na środkowy pokład. Teraz przejdź w prawo i wejdź na górny pokład, a stamtąd na najwyższy. Skieruj się do koła napędowego (w prawo).
Podnieś serce rozbitego dzwonu i zawróć (w dół ekranu). Udaj się na oświetlony mostek kapitański (w lewo). Oczywiście jest on zamknięty, zatem sercem dzwonu rozbij szybkę po lewej. Wsadź rękę w wybitą dziurę i naciśnij na klamkę. Wejdź do środka.
Zabierz wiszącą po lewej czapkę kapitańską . Okaże się, że była w niej karta - król kier . Pociągnij za dźwignię, na której wisiała czapka. Po zatrzymaniu koła ponownie udaj się do niego (w prawo), sprawdzić, czy pisarz przeżył.