Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) | Opis przejścia - 22.10.2009 i 23.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Jest tu bardzo ciemno, a Nicole musi przejść po palach przez wodę - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Jest tu bardzo ciemno, a Nicole musi przejść po palach przez wodę. Trzeba zapewnić jej oświetlenie. W tym celu połóż na wodzie przy pomoście miednicę, postaw na niej puszkę po pomidorach, a na niej zapaloną lampę naftową. Teraz czeka Cię trudny fragment, zapisz więc stan gry (w sumie możesz zapisywać grę przez cały czas trwania trasy po palach, co polecam).

Trasę trzeba przechodzić dość sprawnie, w miarę szybko przeskakując ze słupka na słupek, ponieważ większość z nich jest ruchoma i po chwili znika pod wodą. Pojawiają się też nowe słupki, tak że nie przejmuj się tym, że nie widzisz przed sobą słupka, który widnieje na fotce, on na pewno wyskoczy spod wody.

Na fotce powyżej podana jest kolejność skoków, czerwonym krzyżykiem zaznaczony jest słupek, który rozsypuje się pod Nicole w momencie stanięcia na nim - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Na fotce powyżej podana jest kolejność skoków, czerwonym krzyżykiem zaznaczony jest słupek, który rozsypuje się pod Nicole w momencie stanięcia na nim.

2 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Po dotarciu na pomost weź leżącą z jego lewej strony tyczkę - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Po dotarciu na pomost weź leżącą z jego lewej strony tyczkę. Przyciągnij nią swoje pływające oświetlenie. Przejdź w dalszą część pomostu i ulokuj miednicę z lampą na wodzie.

3 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Teraz wskocz na pierwszy słupek, to jeden z tych, na których można stać bezpiecznie, bez obawy, że zanurzy się pod wodę - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Teraz wskocz na pierwszy słupek, to jeden z tych, na których można stać bezpiecznie, bez obawy, że zanurzy się pod wodę. Nie skacz na drugi - to ten rozsypujący się. Posiadaną tyczką przeciągnij widoczną przed sobą deskę. Przejdź na koniec deski.

Skacz na kolejne słupki, czerwonymi krzyżykami oznaczyłam te, na których nie można stanąć - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Skacz na kolejne słupki, czerwonymi krzyżykami oznaczyłam te, na których nie można stanąć.

Na słupku nr 14 zatrzymaj się - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Na słupku nr 14 zatrzymaj się!

4 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
5 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
6 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Po dotarciu na słupek nr 14 musisz stworzyć własny słupek, ponieważ ten przed Nicole jest prawie całkowicie zanurzony w wodzie - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Po dotarciu na słupek nr 14 musisz stworzyć własny słupek, ponieważ ten przed Nicole jest prawie całkowicie zanurzony w wodzie. W tym celu zabierz lampę z konstrukcji na misce i postaw ją na słupku po prawej. Teraz weź kolejno puszkę oraz miednicę i ustaw je (oczywiście - najpierw miednicę, potem puszkę) na słupku nr 15. Skocz na puszkę, na słupek przed sobą i na pomost. Maszeruj do parowca (w prawo).

7 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
8 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
9 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wejdź na parowiec - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wejdź na parowiec. Przejdź w lewo i wejdź na środkowy pokład. Teraz przejdź w prawo i wejdź na górny pokład, a stamtąd na najwyższy. Skieruj się do koła napędowego (w prawo).

10 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Podnieś serce rozbitego dzwonu i zawróć (w dół ekranu) - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Podnieś serce rozbitego dzwonu i zawróć (w dół ekranu). Udaj się na oświetlony mostek kapitański (w lewo). Oczywiście jest on zamknięty, zatem sercem dzwonu rozbij szybkę po lewej. Wsadź rękę w wybitą dziurę i naciśnij na klamkę. Wejdź do środka.

11 - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Zabierz wiszącą po lewej czapkę kapitańską - Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 2) - Opis przejścia - 22.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Zabierz wiszącą po lewej czapkę kapitańską . Okaże się, że była w niej karta - król kier . Pociągnij za dźwignię, na której wisiała czapka. Po zatrzymaniu koła ponownie udaj się do niego (w prawo), sprawdzić, czy pisarz przeżył.