Detalion, Luizjana | Opis przejścia - 22.10.2009 i 23.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
22 października 2009
Detalion, Luizjana
Porozmawiaj z szeryfem, po czym (znalazłszy się na zewnątrz) pogadaj z Dickiem. Kiedy podzielicie się zadaniami, skieruj się na nadbrzeże (w dół ekranu). Tam przejdź pod bar (w lewo) i zagadnij siedzącego na ławce obdartusa. Następnie wróć na nadbrzeże i zejdź po schodkach na molo. Zaczep stojącą tam kobietę, właścicielkę stacjonującej obok łodzi. Po skończonej rozmowie wróć do biura szeryfa. Pogadaj z nim na temat nieznajomego, o którym wspominała Murzynka oraz o wyjeździe do chatki na bagnach.
Kiedy szeryf opuści pomieszczenie, przyjrzyj się jego biurku (zbliżenie). Zabierz z niego: nożyczki (u góry po lewej), taśmę klejącą (u dołu po lewej) i pocztówkę (u dołu pośrodku). Rzuć też okiem na szafkę za biurkiem (zbliżenie) - przez szybę widać fantazyjną torbę.
Opuść biuro i maszeruj na nadbrzeże, gdzie ponownie zagadnij Mamuśkę Morton. Niestety, kobieta nie zechce wynająć łodzi. Zaczep więc raz jeszcze siedzącego pod barem Aarona. Mężczyzna obieca przekonać siostrę, o ile Nicole odzyska mojo, które zarekwirował mu szeryf. Wracaj więc do biura szeryfa i podejdź do szafki, w której schowana jest torba (zbliżenie).
Palcami wyciągnij gwóźdź w listwie po prawej (u dołu szafki) i nożyczkami podważ szybę. Z torby (kliknij ją dwukrotnie) wyjmij miedzianą rurkę oraz mojo . Wstaw szybę na miejsce (stoi oparta o sąsiedni regał) i biegnij do Aarona. W trakcie waszej rozmowy (otrzymasz od niego zafoliowanego kurczaka ) pojawi się Mamuśka Morton. Spróbuj dogadać się z nią w sprawie łodzi. Tym razem pertraktacje zakończą się sukcesem, wysłuchasz też bardzo zawiłej instrukcji, jak dostać się do chatki na bagnach.
Maszeruj do łodzi i wejdź na jej pokład (zbliżenie). Sprawdź dźwignię steru (po prawej), okaże się, że coś nie działa. Rzuć okiem pod siedzenie (układ sterowania; zbliżenie) i zbadaj przewód steru - jest nieszczelny. Odłącz go od turkusowego mechanizmu po prawej. W ekwipunku utnij nożyczkami kawałek taśmy klejącej i zaklej dziurkę w przewodzie (wyjdź ze zbliżenia). Teraz kliknij miejsce poniżej pudła, na którym umocowane jest siedzenie (bądź z jego lewej strony). Pojawi się zbliżenie na skrzynkę z narzędziami, którą otwórz i wyjmij z niej lejek oraz kanisterek z płynem hamulcowym (wyjdź ze zbliżenia i przybliż widok na układ sterowania).
Spróbuj wetknąć lejek w końcówkę przewodu, niestety, lejek jest za duży. Zwiń więc pocztówkę w tutkę (wystarczy ją kliknąć) i wetknij do przewodu. Nalej przez nią płynu hamulcowego z kanistra. Zabierz pocztówkowy lejek i podłącz przewód w dawne miejsce (wystarczy go kliknąć). Wyjdź ze zbliżenia i pociągnij za dźwignię steru - Nicole uświadomi sobie, że nie pamięta wskazówek Mamuśki. Biegnij zatem do biura szeryfa (kursor na molo z prawej), gdzie zakoś wiszącą na lewo od okna dużą mapę Luizjany . Kiedy przyjrzysz się jej w ekwipunku, przekonasz się, że jest na niej zaznaczona trasa do chatki i parowca. Wróć do łodzi (zbliżenie) i naciśnij dźwignię steru.