Chatka na bagnach - Luizjana (cz. 1) | Opis przejścia - 22.10.2009 i 23.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Chatka na bagnach - Luizjana
Skieruj się do chatki, gdzie wejdź na taras - Nicole automatycznie otworzy drzwi i unieszkodliwi przebywającego w domku nieznajomego. Porozmawiaj z przykutym do tarasu mężczyzną, po czym zejdź na pomost i przejdź w lewo. Agentka wykona telefon do partnera i Ruth. Wróć do chatki (po drodze SMS i kolejna rozmowa telefoniczne) i na tarasie ponownie pogadaj z mężczyzną. Ponieważ Dick potwierdził jego dane osobowe, Nicole rozkuje pisarza Artura Blake'a. Teraz pojawi się inny problem - w domku jest ciemno. Trzeba uruchomić oświetlenie.
Zejdź po schodkach i przejdź w lewą część pomostu, a stamtąd do łodzi. Przybliż widok na lewą stronę pomostu i z prawego kołka zabierz miedziany drut . Wróć na taras chatki i skieruj się w jego lewą część. Przyjrzyj się znajdującemu się tam akumulatorowi (zbliżenie).
W ekwipunku rozplącz miedziany drut (kliknij go), otrzymując drut z pętelką. Doczep go do lewej elektrody. Utnij nożyczkami kawałek taśmy klejącej i zaizoluj nią ucięte przewody nad akumulatorem. To wystarczy, by przywrócić oświetlenie w chatce. Zabierz jeszcze stojący w rogu tarasu leżak i oparty o ścianę bosak . Wracaj do pisarza.
Kiedy znajdziecie się w środku chatki, ponownie wyjdź na taras (w prawo). Odbierz telefon od partnera, po czym skieruj się na prawą stronę tarasu (zbliżenie). Weź stamtąd wiadro i leżącą za pieńkiem siekierę , którą porąb ułożone na pieńku resztki skrzynki, po czym, zabierz z pnia szczapy drewna . Zakoś też walającą się po prawej puszkę po pomidorach i opartą o ścianę chatki miednicę .
Wróć do chatki i rozejrzyj się. Z biurka weź lampę naftową , a z boku lodówki ściągnij stary kalendarz ścienny . Podejdź do kredensu po lewej (zbliżenie). Otwórz jego lewe górne drzwiczki i wyjmij puszkę herbaty. Z blatu kredensu zabierz dwa kubki .
Teraz przyjrzyj się piecykowi (po lewej; zbliżenie). Weź stojący na nim czajnik . Otwórz drzwiczki i wpakuj do pieca szczapy drewna i kalendarz. Zagadnij pisarza o zapałki. Otrzymasz zapalniczkę , którą rozpal w piecu (zbliżenie).
Ponownie wyjdź na zewnątrz i skieruj się na lewą stronę tarasu. Nabierz czystej wody do czajnika ze stojącej na prawo od akumulatora butli. Wracaj do wnętrza domku. Na piecyku (zbliżenie) postaw czajnik z wodą i oba kubki. Włóż do nich po torebce herbaty z puszki. Porozmawiaj z pisarzem, a po usłyszeniu sygnału z komórki wyjdź na zewnątrz. Wróć - okaże się, że Blake już zalał herbatę. Podejdź więc do piecyka (zbliżenie) i weź swój kubek.
Odzyskawszy przytomność, wyjdź na zewnątrz. Przejdź na pomost, z jego prawej strony Nicole znajdzie zgubioną komórkę pisarza i odczyta wiadomość od Turnera. Dziewczyna automatycznie zadzwoni do partnera. Przy pomocy bosaka ściągnij na pomost uniesioną kładkę. Przejdź na dalszą część pomostu (w prawo), gdzie agentka natknie się na aligatora. W ekwipunku zdejmij folię z otrzymanego od Aarona kurczaka (LPM) i rzuć martwy drób zwierzątku. Maszeruj przed siebie (kładki po prawej), aż Nicole uzna, że potrzebuje oświetlenia.
Zawróć i przejdź do łodzi, gdzie z lewej strony pomostu (zbliżenie) nabierz z bagna ropy do wiadra. Maszeruj do chatki i podejdź do piecyka (zbliżenie). Zabierz stojący na nim kubek Blake'a. W ekwipunku z rozlatującego się leżaka zdejmij płótno , którym wymość lejek. Przyjrzyj się swemu dziełu w zbliżeniu - płótno jest za długie, obetnij więc zbędny fragment nożyczkami.
Lejek z płótnem zainstaluj w stojącym na piecu czajniku. Nalej teraz do niego przez lejek ropy z wiadra. Postaw na piecyku kubek i zamontuj w czajniku miedzianą rurkę. Zabierz lejek. Nożyczkami obetnij kawałek taśmy i zaklej nią dzióbek czajnika. Weź kubek z naftą , którą przelej do lampy. Zapal ją zapalniczką. Maszeruj na sam koniec pomostu (w prawo - w dalszą część pomostu i prosto - do kładek po prawej).