Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fort - Maine (cz. 3) | Opis przejścia - 24.10.2009 poradnik Art of Murder: Karty Przeznaczenia

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wreszcie podejdź do drzwi, które - rzecz jasna - są zamknięte (kolejna krótka wymiana zdań z mordercą) - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wreszcie podejdź do drzwi, które - rzecz jasna - są zamknięte (kolejna krótka wymiana zdań z mordercą). Wyjrzyj przez iluminator. Sprawdź stojącą przy drzwiach skrzynkę (zbliżenie). Otwórz ją i zabierz z niej średni klucz i złamany brzeszczot .

2 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Teraz zbadaj puszkę z przewodami (u góry, na prawo od drzwi; zbliżenie) - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Teraz zbadaj puszkę z przewodami (u góry, na prawo od drzwi; zbliżenie). Otwórz jej pokrywę złamanym brzeszczotem (wystarczy odkręcić jedną śrubkę). Jak widzisz, górne przewody nie są podłączone. Musisz wetknąć właściwe kabelki do właściwych styków pod napięciem. By tego dokonać, trzeba najpierw kliknąć kabel, a następnie styk, do którego chce się go podpiąć.

Prawidłowa kolejność kabelków w górnej części puszki to: kabel niebieski, brązowy i czarny - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Prawidłowa kolejność kabelków w górnej części puszki to: kabel niebieski, brązowy i czarny.

3 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wciśnij przełącznik poniżej puszki (zbliżenie) i podejdź do kanału (zbliżenie) - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wciśnij przełącznik poniżej puszki (zbliżenie) i podejdź do kanału (zbliżenie). Pakuj się do przepustu.

4 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Tam okaże się, że przejście blokują łopatki wirnika - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Tam okaże się, że przejście blokują łopatki wirnika. Możesz potraktować je każdym z trzech kluczy (małym, średnim i dużym), z których każdym możesz przekręcić (przeciągając) oś wirnika w prawo lub lewo - za każdym razem da to inny efekt. W moim wypadku (zagadka jest losowa) wystarczyło obrócić oś małym kluczem w lewo. Kiedy łopatki wirnika znajdą się w górnej części przepustu (Nicole da znać, że są w prawidłowym ułożeniu, pojawi się też kursor kierunkowy), pakuj się jego dołem na platformę.

5 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
6 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
7 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Musisz spojrzeć przez kraty nad sobą, ale stoisz za nisko, odłącz więc (w ekwipunku LPM) uchwyt od wiadra i postaw na podeście samo wiadro - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Musisz spojrzeć przez kraty nad sobą, ale stoisz za nisko, odłącz więc (w ekwipunku LPM) uchwyt od wiadra i postaw na podeście samo wiadro. Teraz rzuć okiem na pomieszczenie na górze (zbliżenie). Zobaczysz klamkę od drzwi w ładowni, która niestety jest za daleko. Pomóż sobie, robiąc (w ekwipunku) pętlę z drutu (kliknij uchwyt wiadra LPM) oraz oddzielając kij od miotły (kliknij ją PPM) i dołączając do niego pętlę z drutu. Zahacz drutem na kiju o klamkę i dwukrotnie pociągnij za kij. Nicole uda się odblokować drzwi.

8 - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry
Wracaj przez przepust do ładowni - Fort - Maine (cz. 3) - Opis przejścia - 24.10.2009 - Art of Murder: Karty Przeznaczenia - poradnik do gry

Wracaj przez przepust do ładowni. Otwórz jej drzwi i po schodach wespnij się do latarni, gdzie czeka morderca. I rozmowa wyjaśniająca wszystko, czego chcesz się dowiedzieć...